KnekkeBørre Skrevet 23. januar #123681 Del Skrevet 23. januar @Cid.. He's pissed and he's coming for you!! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #123682 Del Skrevet 23. januar KnekkeBørre skrev (11 minutter siden): 😂 Tok en master i det ved BI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #123683 Del Skrevet 23. januar KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): @Cid.. He's pissed and he's coming for you!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar #123684 Del Skrevet 23. januar KnekkeBørre skrev (18 minutter siden): Har en sønn på 23. Han har forlatt redet for lenge siden, men han vil alltid være min lille pudding 😁 Jøsseball...er du SÅ voksen og klok du. Tenkte det var noe ja. KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): @Cid.. He's pissed and he's coming for you!! Skal PitBullfuglen tisse vilt uhemmet på skoen til Cid? Dægger`n!!! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 23. januar #123685 Del Skrevet 23. januar Nå ligger hoppe og prøver og få sove men der blåser så fælt ute at det er vanskelig 😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. januar #123686 Del Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jøsseball...er du SÅ voksen og klok du. Tenkte det var noe ja. Åhnei! Finnes ikke voksen. Ble far som ung, men ifølge min sønn fravokst i tidlig alder.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar #123687 Del Skrevet 23. januar Maskinfører skrev (4 minutter siden): Nå ligger hoppe og prøver og få sove men der blåser så fælt ute at det er vanskelig 😉 Ja, det stemmer faktisk, men det regner enda mer. Det riktig plasker inn mot vinduene fra alle kanter. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar #123688 Del Skrevet 23. januar KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Åhnei! Finnes ikke voksen. Ble far som ung, men ifølge min sønn fravokst i tidlig alder.. Jaja, vi har alle en vei vi skal gå og vi må bære våre lodd her i livet; hadde jeg bare kunnet skrape frem noen storgevinster på dem snart, så skulle du fått ti prosent av det. Ikke voksen? Erfaren da. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 23. januar #123689 Del Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ja, det stemmer faktisk, men det regner enda mer. Det riktig plasker inn mot vinduene fra alle kanter. Hoppe var våken altså ? Halvvåken i alle fall 😀 ja samma her i Tønsberg også ☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. januar #123690 Del Skrevet 23. januar (endret) Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Jaja, vi har alle en vei vi skal gå og vi må bære våre lodd her i livet; hadde jeg bare kunnet skrape frem noen storgevinster på dem snart, så skulle du fått ti prosent av det. Ikke voksen? Erfaren da. Utvokst er jeg, selv om jeg lever i fornektelse og forhåpning om mer. Erfaringsmessig har jeg opplevd det man trenger i et liv. Jeg er selvsikker der de unge menn føler for å kompensere. Tar livet med ro.. 9 Fordi jeg vet at livet skal bli bekymringsløst når de 10%'ene dundrer inn på kontoen 😊 Endret 23. januar av KnekkeBørre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar #123691 Del Skrevet 23. januar Maskinfører skrev (9 minutter siden): Hoppe var våken altså ? Halvvåken i alle fall 😀 ja samma her i Tønsberg også ☹️ Bittelitt våken, betalte noen regninger på nett og sliter med å slå av pc`n, men nå må jeg sove. P.S. Jeg har vært i tårnet på slottsfjellet. Fantaserte at jeg var ei dronning fra før i tiden og likte meg godt. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar #123692 Del Skrevet 23. januar KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Utvokst er jeg, selv om jeg lever i fornektelse og forhåpning om mer. Erfaringsmessig har jeg opplevd det man trenger i et liv. Jeg er selvsikker der de unge menn føler de kompensere. Tar livet med ro.. Fordi jeg vet at livet skal bli bekymringsløst når de 10%'ene dundrer inn på kontoen 😊 Femti tusen Italienske Lire skal ha ditt navn på seg. Pluss en pose med tomflasker med norsk pantemerke. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar #123693 Del Skrevet 23. januar Ehh...hal toppseil mai båis, hiv hå: NÅ mønstrer jeg av for i natt. Snakkes. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 23. januar #123694 Del Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Bittelitt våken, betalte noen regninger på nett og sliter med å slå av pc`n, men nå må jeg sove. P.S. Jeg har vært i tårnet på slottsfjellet. Fantaserte at jeg var ei dronning fra før i tiden og likte meg godt. Ja litt våken må man være ja da er det bare Av/på knappen da som funker eller Fleksnesmetoden 😀 ja vært oppi der jeg også heist det Norske flagget en 17 Mai ja jeg også 😀 usj regner her også hører jeg hoppe ☹️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. januar #123695 Del Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Femti tusen Italienske Lire skal ha ditt navn på seg. Pluss en pose med tomflasker med norsk pantemerke. Grande!!! ❤️ Det minner meg om en dilemmas-tråd jeg snublet over tidligere. Spørsmålet var ; "Aldri drikke alkohol igjen mot 10 millioner i kontanter" Bitch! Jeg har 10 millioner i tomme ølbokser!! 😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. januar #123696 Del Skrevet 23. januar Jeg både tror og håper at Hoppe får en utrolig behagelig innsovning, etterfulgt av de mest underholdende drømmer i farger og knakende god lydkvalitet ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. januar #123697 Del Skrevet 24. januar Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #123698 Del Skrevet 24. januar Nå nakenbader hun sammen med Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #123699 Del Skrevet 24. januar KnekkeBørre skrev (4 timer siden): @Cid.. He's pissed and he's coming for you!! Nå er han dagens middag 🍗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #123700 Del Skrevet 24. januar KnekkeBørre skrev (5 timer siden): Har en sønn på 23. Han har forlatt redet for lenge siden, men han vil alltid være min lille pudding 😁 Trodde du skrev pungen først 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå