Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #123661 Del Skrevet 23. januar Cid skrev (1 minutt siden): Kommer dyrene nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar #123662 Del Skrevet 23. januar Cid skrev (14 minutter siden): Dette er Hoppe og kjæresten Anton. Jeg sto opp igjen, for jeg følte at noen bøllet med meg og min venn Anton på nett. Det der ÆKKE OSS!!! Cid skrev (1 minutt siden): Kommer dyrene nå? Ja. De har planlagt en gruselig hevn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #123663 Del Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg sto opp igjen, for jeg følte at noen bøllet med meg og min venn Anton på nett. Det der ÆKKE OSS!!! Ja. De har planlagt en gruselig hevn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. januar #123664 Del Skrevet 23. januar Cid skrev (6 minutter siden): Mass Effect har noe av det beste innen historiefortelling i et spill rett og slett Jeg har innsett som Far at spillmytologi er viktig. Så for guttungens skyld har jeg prøvd å utdanne meg litt.. Jeg er god på God of War og Kratos.. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. januar #123665 Del Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg sto opp igjen, for jeg følte at noen bøllet med meg og min venn Anton på nett. Det der ÆKKE OSS!!! Ja. De har planlagt en gruselig hevn. Mot hvem? 🍱🌶️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. januar #123666 Del Skrevet 23. januar KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Jeg har innsett som Far at spillmytologi er viktig. Så for guttungens skyld har jeg prøvd å utdanne meg litt.. Jeg er god på God of War og Kratos.. Du har barn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #123667 Del Skrevet 23. januar Cid skrev (Akkurat nå): Mot hvem? 🍱🌶️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #123668 Del Skrevet 23. januar KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Jeg har innsett som Far at spillmytologi er viktig. Så for guttungens skyld har jeg prøvd å utdanne meg litt.. Jeg er god på God of War og Kratos.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. januar #123669 Del Skrevet 23. januar Cid skrev (3 minutter siden): Kommer dyrene nå? Jeg sender iallefall det jeg har av gretten bever og sur hoggorm!!! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. januar #123670 Del Skrevet 23. januar 🛖🔑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar #123671 Del Skrevet 23. januar KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Jeg har innsett som Far at spillmytologi er viktig. Så for guttungens skyld har jeg prøvd å utdanne meg litt.. Jeg er god på God of War og Kratos.. Det er jo alltids en start. Cid skrev (1 minutt siden): Mot hvem? Deg, som fortsetter å tøyse med Hoppen. Cid skrev (Akkurat nå): Du har barn? Det har helt sikkert Cid også. Han vil bare ikke si det. KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Jeg sender iallefall det jeg har av gretten bever og sur hoggorm!!! Bravvoooo! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. januar #123672 Del Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det er jo alltids en start. Deg, som fortsetter å tøyse med Hoppen. Det har helt sikkert Anton også. Han vil bare ikke si det. Bravvoooo! Med deg ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. januar #123673 Del Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg sto opp igjen, for jeg følte at noen bøllet med meg og min venn Anton på nett. Det der ÆKKE OSS!!! Ja. De har planlagt en gruselig hevn. Ah, den følelsen av å våkne i full kampmodus.. Ta'rem, Hoppepus!! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar #123674 Del Skrevet 23. januar Cid skrev (3 minutter siden): Med deg ja Jeg har ingen barn og ikke skal jeg ha det heller. Andres er hyggelige og det holder det. KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Ah, den følelsen av å våkne i full kampmodus.. Ta'rem, Hoppepus!! KNURRRRRRRRRR!!!!!!. *etterligner Børres eminente slag som han må ha lært seg midt inni livets knallharde skole* 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #123675 Del Skrevet 23. januar KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Ah, den følelsen av å våkne i full kampmodus.. Ta'rem, Hoppepus!! Cid skrev (4 minutter siden): Med deg ja 😉😉 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Det er jo alltids en start. Deg, som fortsetter å tøyse med Hoppen. Det har helt sikkert Cid også. Han vil bare ikke si det. Bravvoooo! Cid skrev (6 minutter siden): 🛖🔑 KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): Jeg sender iallefall det jeg har av gretten bever og sur hoggorm!!! 😉😉 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg har ingen barn og ikke skal jeg ha det heller. Andres er hyggelige og det holder det. KNURRRRRRRRRR!!!!!!. *etterligner Børres eminente slag som han må ha lært seg midt inni livets knallharde skole* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar #123676 Del Skrevet 23. januar Takk skarru ha, begge to! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. januar #123677 Del Skrevet 23. januar Cid skrev (8 minutter siden): Du har barn? Har en sønn på 23. Han har forlatt redet for lenge siden, men han vil alltid være min lille pudding 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #123678 Del Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Takk skarru ha, begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #123679 Del Skrevet 23. januar KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Har en sønn på 23. Han har forlatt redet for lenge siden, men han vil alltid være min lille pudding 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. januar #123680 Del Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): KNURRRRRRRRRR!!!!!!. *etterligner Børres eminente slag som han må ha lært seg midt inni livets knallharde skole* 😂 Tok en master i det ved BI 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå