KnekkeBørre Skrevet 23. januar #123641 Del Skrevet 23. januar Billie Eilishnærs bror @Cid om du lurte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. januar #123642 Del Skrevet 23. januar KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Billie Eilishnærs bror @Cid om du lurte. Foretrekker søstera 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #123643 Del Skrevet 23. januar Cid skrev (2 minutter siden): Foretrekker søstera 😁 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. januar #123644 Del Skrevet 23. januar Cid skrev (Akkurat nå): Foretrekker søstera 😁 Som en aldrende mann og garantert på PST sin watchlist, må jeg si at jeg foretrekker mora. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #123645 Del Skrevet 23. januar KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Billie Eilishnærs bror @Cid om du lurte. 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #123646 Del Skrevet 23. januar KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Som en aldrende mann og garantert på PST sin watchlist, må jeg si at jeg foretrekker mora. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. januar #123647 Del Skrevet 23. januar KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Som en aldrende mann og garantert på PST sin watchlist, må jeg si at jeg foretrekker mora. Ser hun er dobbelt så gammel som meg 😅 så tar heller dattera som bare er 10 år yngre enn meg Men ser mora hadde stemme i Mads Effect 2 da, et av de beste skyte spillene der ute! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #123648 Del Skrevet 23. januar Cid skrev (2 minutter siden): Ser hun er dobbelt så gammel som meg 😅 så tar heller dattera som bare er 10 år yngre enn meg Men ser mora hadde stemme i Mads Effect 2 da, et av de beste skyte spillene der ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. januar #123649 Del Skrevet 23. januar Dette er Hoppe og kjæresten Anton. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. januar #123650 Del Skrevet 23. januar Cid skrev (Akkurat nå): Ser hun er dobbelt så gammel som meg 😅 så tar heller dattera som bare er 10 år yngre enn meg Men ser mora hadde stemme i Mads Effect 2 da, et av de beste skyte spillene der ute! Innafor det 😉 Min X var 13 år yngre enn meg, så jeg skal ikke moralisere.. Men jeg spiller kun Tetris og Candy Crush, så jeg vet da faen hva du snakker om nå 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. januar #123651 Del Skrevet 23. januar (endret) Cid skrev (2 minutter siden): Dette er Hoppe og kjæresten Anton. Da håper jeg at Du @Cid, som en god venn av Hoppe, kan be Anton om å skjerpe seg når det gjelder priser på mat... I mean. God dammit!!! Endret 23. januar av KnekkeBørre 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #123652 Del Skrevet 23. januar KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Innafor det 😉 Min X var 13 år yngre enn meg, så jeg skal ikke moralisere.. Men jeg spiller kun Tetris og Candy Crush, så jeg vet da faen hva du snakker om nå 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #123653 Del Skrevet 23. januar KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Da håper jeg at Du @Cid, som en god venn av Hoppe, kan be Anton om å skjerpe seg når det gjelder priser på mat... I mean. God dammit!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #123654 Del Skrevet 23. januar Cid skrev (3 minutter siden): Dette er Hoppe og kjæresten Anton. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. januar #123655 Del Skrevet 23. januar KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Innafor det 😉 Min X var 13 år yngre enn meg, så jeg skal ikke moralisere.. Men jeg spiller kun Tetris og Candy Crush, så jeg vet da faen hva du snakker om nå 😁 Mass Effect har noe av det beste innen historiefortelling i et spill rett og slett 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. januar #123656 Del Skrevet 23. januar KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Da håper jeg at Du @Cid, som en god venn av Hoppe kan be Anton om å skjerpe seg når det gjelder priser på mat... I mean. God dammit!!! Han sa han kom til å skru de opp med 2%. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #123657 Del Skrevet 23. januar Cid skrev (2 minutter siden): Mass Effect har noe av det beste innen historiefortelling i et spill rett og slett Cid skrev (2 minutter siden): Han sa han kom til å skru de opp med 2%. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. januar #123658 Del Skrevet 23. januar Cid skrev (2 minutter siden): Han sa han kom til å skru de opp med 2%. Jeg tviler ikke ett sekund! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #123659 Del Skrevet 23. januar KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Jeg tviler ikke ett sekund! 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. januar #123660 Del Skrevet 23. januar KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Jeg tviler ikke ett sekund! Kommer dyrene nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå