Ciaran og Ciara Skrevet 22. januar #123501 Del Skrevet 22. januar Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden): Ja, iskremvenn er jeg. Vet du hva?? Det er Cassidy Tvillingene også. Vi er to skikkelige Iskremvenner begge to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar #123502 Del Skrevet 22. januar Jeg skal drømme om det temaet når jeg nå forsøker å få en times søvn til før jeg må opp. "Natta". 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. januar #123503 Del Skrevet 22. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg skal drømme om det temaet når jeg nå forsøker å få en times søvn til før jeg må opp. "Natta". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. januar #123504 Del Skrevet 22. januar Nei hun er pinsevenn og medlem av smiths venner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar #123505 Del Skrevet 22. januar Cid skrev (2 timer siden): Nei hun er pinsevenn og medlem av smiths venner. Så absolutt ikke og godmorgen til deg også, lille kranglefanten min! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. januar #123506 Del Skrevet 22. januar God morgen! Håper du har snorket godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar #123507 Del Skrevet 22. januar Det tror jeg at jeg kan ha gjort. Kjenner det på tørrheten i munnen når jeg våkner. Noen ganger er jeg Sahara! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. januar #123508 Del Skrevet 22. januar (endret) Jeg håper tvillingene er trygge og tørre. Bilde fra Bergen: Endret 22. januar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. januar #123509 Del Skrevet 22. januar Nå har Anton tatt farvel med Cid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. januar #123510 Del Skrevet 22. januar (endret) 4 minutter siden, Cid said: Nå har Anton tatt farvel med Cid. Anton sier at han tror du kommer til å stortrives i kloster. Og han kommer jo til å besøke deg til påske og jul. Endret 22. januar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. januar #123511 Del Skrevet 22. januar SVK skrev (Akkurat nå): Anton sier at han tror du kommer til å stortrives i kloster. Og han kommer jo til å besøke deg til påske og jul. Jeg går under jorda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. januar #123512 Del Skrevet 22. januar Nå har Hoppe funnet ut at Cid snart ikke er Cid lenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. januar #123513 Del Skrevet 22. januar SVK skrev (2 timer siden): Jeg håper tvillingene er trygge og tørre. Bilde fra Bergen: 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. januar #123514 Del Skrevet 22. januar Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. januar #123515 Del Skrevet 22. januar Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. januar #123516 Del Skrevet 22. januar Her er han sammen med @KnekkeBørre 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. januar #123517 Del Skrevet 22. januar Nå er Hoppe med på Klovn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar #123518 Del Skrevet 22. januar Jeg ser at alt er i de vanlige traltene og dere klarer dere bra uten meg. Stakkars de bergenske småtassene som snart kan ta svømmeknapp på land. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. januar #123519 Del Skrevet 22. januar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg ser at alt er i de vanlige traltene og dere klarer dere bra uten meg. Stakkars de bergenske småtassene som snart kan ta svømmeknapp på land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. januar #123520 Del Skrevet 22. januar Nå har Ordet funnet både Hoppe og Antons masteroppgave fra Galtvort. I følge Ordet har Hoppe kopiert Antons masteroppgave ord for ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå