Cid Skrevet 21. januar #123441 Del Skrevet 21. januar Ja det var jo @Hoppetaujenta som danset sammen med Kody, på Farmen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. januar #123442 Del Skrevet 21. januar Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld etter søndagstreamen på Diskusjon sånn cirka klokken 21.00.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. januar #123443 Del Skrevet 21. januar Anton og Hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #123444 Del Skrevet 21. januar SVK skrev (27 minutter siden): Anton og Hoppe: Bestemor Hoppe. Det er mer meg da 😜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar #123445 Del Skrevet 21. januar SVK skrev (16 timer siden): Anton mediterer ikke, han jobber for deg! Bare av og til når han har tid og han får skikkelig betalt for jobben. Cid skrev (16 timer siden): Nå blir Anton trist når du skriver sånne private ting om ham. Cid skrev (15 timer siden): Cid skrev (15 timer siden): I morgen så skal hun spise Woffe og Grevlingen 🐕🦡🍖🥩 Jeg spiser ikke venner. SVK skrev (15 timer siden): Nå snorker Hoppe skjønnhetssnorken sin. Ja, men så skjønn som den er, plager den jo ikke noen. Cid skrev (15 timer siden): Jeg har tatt inn på Hotell California. Farvel, Cid. Da er det siste gangen vi ser deg. Cid skrev (14 timer siden): Eagles fan? Jupp fra meg her. SVK skrev (14 timer siden): Liker dem ja! Jeg også. Veldig godt. Når en først har gått inn på det hotellet, så kommer man aldri ut igjen. Det er noe alle vet. Cid skrev (7 timer siden): Cid skrev (7 timer siden): Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe fortsatt sover nå. Neida, jeg har vært våken lenge nå. Kan hende at dere sover nå kanskje? SVK skrev (25 minutter siden): Anton og Hoppe: Koselig å dele godt måltid med god venn. :Nikke: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #123446 Del Skrevet 21. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Bare av og til når han har tid og han får skikkelig betalt for jobben. Nå blir Anton trist når du skriver sånne private ting om ham. Jeg spiser ikke venner. Ja, men så skjønn som den er, plager den jo ikke noen. Farvel, Cid. Da er det siste gangen vi ser deg. Jupp fra meg her. Jeg også. Veldig godt. Når en først har gått inn på det hotellet, så kommer man aldri ut igjen. Det er noe alle vet. Neida, jeg har vært våken lenge nå. Kan hende at dere sover nå kanskje? Koselig å dele godt måltid med god venn. :Nikke: Er demonen og vennene hans ute etter meg nå? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar #123447 Del Skrevet 21. januar Ja. Big time! 🏇 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #123448 Del Skrevet 21. januar 🛖🔑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar #123449 Del Skrevet 21. januar Nytter ikke. Nå logger jeg av og pauser meg litt for dagen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. januar #123450 Del Skrevet 21. januar 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Nytter ikke. Nå logger jeg av og pauser meg litt for dagen. Skjønner at du vil ha litt kjærestetid med Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar #123451 Del Skrevet 21. januar SVK skrev (4 minutter siden): Skjønner at du vil ha litt kvalitetstid alene. Takk, det var forståelsesfullt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. januar #123452 Del Skrevet 21. januar Hoppe, Anton og Woffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #123453 Del Skrevet 21. januar SVK skrev (15 minutter siden): Hoppe, Anton og Woffe: Før Woffe ble middagen 🥩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. januar #123454 Del Skrevet 21. januar 4 minutter siden, Cid said: Før Woffe ble middagen 🥩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #123455 Del Skrevet 21. januar 🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #123456 Del Skrevet 21. januar Nå har det klikket for Kody, han binder fast Hoppe i frierhuset og drar inn på Lønneberget med en hagle og begynner å skyte folk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #123457 Del Skrevet 21. januar Hoppe klarer å få tak i telefonen og ringer til Anton men så dukker Kody opp og skyter han han går videre 🕺🏻🔫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #123458 Del Skrevet 21. januar Han drar med seg meg opp på taket hvor han til slutt skyter seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. januar #123459 Del Skrevet 21. januar 1 hour ago, SVK said: Hoppe, Anton og Woffe: Er grunnen til at Anton ikke smiler fordi Hoppe har tvunget han til å gå med slips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #123460 Del Skrevet 21. januar SVK skrev (1 time siden): Er grunnen til at Anton ikke smiler fordi Hoppe har tvunget han til å gå med slips? Det er fordi han nettopp har kuttet snoren ✂️🥖🥚🥚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå