Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #123221 Del Skrevet 17. januar SVK skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er like legendariske som Wiltersen-tvillingene. Det setter Cassidy Tvillingene pris på å høre.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. januar #123222 Del Skrevet 17. januar Nå spiser Hoppe Antons verdensberømte vafler til kveldsmat: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #123223 Del Skrevet 17. januar SVK skrev (Akkurat nå): Nå spiser Hoppe Antons verdensberømte vafler til kveldsmat: Nå ble Cassidy Tvillingene sultne, vi er ikke så glade i brunost. Men vi elsker vafler med rømme og syltetøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. januar #123224 Del Skrevet 17. januar Just now, Ciaran og Ciara said: Nå ble Cassidy Tvillingene sultne, vi er ikke så glade i brunost. Men vi elsker vafler med rømme og syltetøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #123225 Del Skrevet 17. januar SVK skrev (4 minutter siden): Nå koser Cassidy Tvillingene oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. januar #123226 Del Skrevet 17. januar 6 hours ago, Hoppetaujenta said: Å!?! I dag er det fire mnd til 17-mai. HURRA! I følge Lønnebladet så er den eneste dagen du teller ned til valentinsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #123227 Del Skrevet 17. januar SVK skrev (1 minutt siden): I følge Lønnebladet så er den eneste dagen du teller ned til valentinsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. januar #123228 Del Skrevet 17. januar Just now, Ciaran og Ciara said: Anton vet han får smake kjevla om han ikke kommer med konfekt og blomster på valentinsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #123229 Del Skrevet 17. januar SVK skrev (1 minutt siden): Anton vet han får smake kjevla om han ikke kommer med konfekt og blomster på valentinsdagen. Ja Cassidy Tvillingene hører at at Anton har kjevlen frisk i både minnet og i bakhodet fra sist han glemte Valentinsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. januar #123230 Del Skrevet 17. januar 1 minutt siden, Ciaran og Ciara said: Ja Cassidy Tvillingene hører at at Anton har kjevlen frisk i både minnet og i bakhodet fra sist han glemte Valentinsdagen. Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #123231 Del Skrevet 17. januar SVK skrev (1 minutt siden): Det stemmer! 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar #123232 Del Skrevet 17. januar SVK skrev (1 time siden): Fikk slikt skjema. Men vet ikke hva jeg trykket på. Jeg trykket uten å ha lest det. Jeg ville bare ha skjemaet bort. For alt jeg vet har jeg solgt sjelen min til Djevelen. Det var bare om å si ja til alt som rører seg, til å sjekke all din bevegelse på forumet og bruke det for alt det er verdt i forhold til andre parter, reklame etc. Jeg tok meg tid til å slå av alt sammen og så trykke på knappen som registrerte mitt nei til det. Jeg er ikke til salgs. SVK skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene er like legendariske som Wiltersen-tvillingene. Ja. SVK skrev (58 minutter siden): Nå spiser Hoppe Antons verdensberømte vafler til kveldsmat: Jatakk veldig masse, for det der er nydelig altså! Ciaran og Ciara skrev (56 minutter siden): Nå ble Cassidy Tvillingene sultne, vi er ikke så glade i brunost. Men vi elsker vafler med rømme og syltetøy. Klart at dere skal få akkurat det dere vil ha. SVK skrev (24 minutter siden): I følge Lønnebladet så er den eneste dagen du teller ned til valentinsdagen. Tull! Jeg er singel og har ingen i kikkerten. SVK skrev (20 minutter siden): Anton vet han får smake kjevla om han ikke kommer med konfekt og blomster på valentinsdagen. Du tøyser fælt nå syns jeg. Jeg markerer ingen slike dager og ikke har jeg kjevle heller. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #123233 Del Skrevet 17. januar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Det var bare om å si ja til alt som rører seg, til å sjekke all din bevegelse på forumet og bruke det for alt det er verdt i forhold til andre parter, reklame etc. Jeg tok meg tid til å slå av alt sammen og så trykke på knappen som registrerte mitt nei til det. Jeg er ikke til salgs. Ja. Jatakk veldig masse, for det der er nydelig altså! Klart at dere skal få akkurat det dere vil ha. Tull! Jeg er singel og har ingen i kikkerten. Du tøyser fælt nå syns jeg. Jeg markerer ingen slike dager og ikke har jeg kjevle heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar #123234 Del Skrevet 17. januar Mange trykker i vei for å få det bort, men en må tenke seg om litt, ellers har en bestilt Mercedes av nyeste merke før en får sukk for seg, eller sagt ja til å være aktmodell for en mnd på kunstakademiet. Kanskje noe for @Cid når han våkner igjen etter hvert? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. januar #123235 Del Skrevet 17. januar 9 minutter siden, Hoppetaujenta said: Du tøyser fælt nå syns jeg. Ordet: Akkurat sånn det skal være i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar #123236 Del Skrevet 17. januar SVK skrev (1 minutt siden): Ordet: Akkurat sånn det skal være i denne tråden. Yess! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #123237 Del Skrevet 17. januar Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Yess! SVK skrev (11 minutter siden): Ordet: Akkurat sånn det skal være i denne tråden. Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Mange trykker i vei for å få det bort, men en må tenke seg om litt, ellers har en bestilt Mercedes av nyeste merke før en får sukk for seg, eller sagt ja til å være aktmodell for en mnd på kunstakademiet. Kanskje noe for @Cid når han våkner igjen etter hvert? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. januar #123238 Del Skrevet 17. januar Nå håper jeg hoppe snorker helt frem til i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #123239 Del Skrevet 17. januar SVK skrev (8 minutter siden): Nå håper jeg hoppe snorker helt frem til i morgen tidlig. Det håper Cassidy Tvillingene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar #123240 Del Skrevet 17. januar Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Nei, det var en AI som gjorde det. Jeg har jo fortalt om dem før og de lever sitt eget liv innimellom. Hele tiden egentlig. Huset var tomt. Jeg hadde bedt dem om å returnere til amerika alle sammen. Kommer agentene for å undersøke nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå