Hoppetaujenta Skrevet 16. januar #123141 Del Skrevet 16. januar 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar #123142 Del Skrevet 16. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det er derfor jeg i mange år har ønsket meg en kokk...som venn. Ikke å gifte meg med. (melding til Cid) Eller kanskje en hobbykokk som liker å lage mat og gjør det av glede, ikke som jobb. Jeg vasker opp. Som ramsey? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. januar #123143 Del Skrevet 16. januar Cid skrev (Akkurat nå): Som ramsey? Nei ikke i det hele tatt som ham. Et hyggelig hobbykokkmenneske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar #123144 Del Skrevet 16. januar Zarathustraer på besøk på Lønneberget igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. januar #123145 Del Skrevet 16. januar Håper at han renser seg selv mellom klientene, ellers er det stor spredningsfare av alt mulig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. januar #123146 Del Skrevet 16. januar 4 hours ago, Cid said: Skulle blitt Fjordland ambassadør du 😄 Kanskje er det Hoppe som eier Fjordland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. januar #123147 Del Skrevet 16. januar Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Veldig. Det unner jeg deg, for det er kjempegodt og jeg har faktisk hatt fjordlandsvariant av sånn mat akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. januar #123148 Del Skrevet 16. januar SVK skrev (39 minutter siden): Kanskje er det Hoppe som eier Fjordland? Cid skrev (4 timer siden): Zarathustraer på besøk på Lønneberget igjen. 😉😉 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. januar #123149 Del Skrevet 16. januar (endret) Hoppe tar nok en kveldskebab før hun snorker seg til neste morgen: Endret 16. januar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. januar #123150 Del Skrevet 16. januar SVK skrev (3 minutter siden): Hoppe tar nok en kveldskebab før hun snorker seg til neste morgen: Na fikk Cassidy Tvillingene også lyst på hver vår kveldskebab her.🥖🥖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. januar #123151 Del Skrevet 16. januar SVK skrev (3 timer siden): Kanskje er det Hoppe som eier Fjordland? Dessverre ikke. SVK skrev (48 minutter siden): Hoppe tar nok en kveldskebab før hun snorker seg til neste morgen: Ser helt nydelig ut! Håper jeg får sove helt til i morgen, for nå logger jeg av og ...zzz... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. januar #123152 Del Skrevet 16. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Dessverre ikke. Ser helt nydelig ut! Håper jeg får sove helt til i morgen, for nå logger jeg av og ...zzz... Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar #123153 Del Skrevet 16. januar Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Håper at han renser seg selv mellom klientene, ellers er det stor spredningsfare av alt mulig. Dere renser hverandre i dusjen etterpå lol. SVK skrev (3 timer siden): Kanskje er det Hoppe som eier Fjordland? Hoppe og hennes herremann Anton 👱🏻♀️🤵🏼♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. januar #123154 Del Skrevet 16. januar Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar #123155 Del Skrevet 16. januar Nå har Hoppe invitert med noen friere opp på soverommet sitt 🙋♀️🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🛌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar #123156 Del Skrevet 16. januar I mens så ligger Anton med ordet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar #123157 Del Skrevet 16. januar Ordet er jo voksen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. januar #123158 Del Skrevet 16. januar Cassidy Tvillingene besøker ofte Ordet, og vi kan bekrefte at det er et lite Barne-Ord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar #123159 Del Skrevet 17. januar Nå har Hoppe skrevet nummeret sitt på armen til Anton 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #123160 Del Skrevet 17. januar Cassidy Tvillingene ser at det tøyses her inne nå.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå