Gjest SVK Skrevet 15. januar #123041 Del Skrevet 15. januar Hoppe kaller Anton for Mr. Kardashian fordi Anton har den største rumpa i Lønneberget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. januar #123042 Del Skrevet 15. januar Ciaran og Ciara skrev (41 minutter siden): 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. januar #123043 Del Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Dessverre ikke. Hun er våken og har stått opp uten pus... 😕 MornMorn til Maskinføreren. Dessverre ikke hva? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar #123044 Del Skrevet 15. januar SVK skrev (1 time siden): Hoppe kaller Anton for Mr. Kardashian fordi Anton har den største rumpa i Lønneberget. Ikke at jeg sjekker sånn spesielt, men nei, han har en tømmerhøgger kropp og sitter ikke lenge i ro og sånt blir det muskler av. Cid skrev (1 time siden): Dessverre ikke hva? Sov ikke så godt eller særlig lenge. Opp fire. Legge inn og betale regninger. Ingenting er så beroligende som både katt og sprakende ild på en gang. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. januar #123045 Del Skrevet 15. januar Anton er fortsatt død. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar #123046 Del Skrevet 15. januar Cid skrev (5 minutter siden): Anton er fortsatt død. Nei. Anton lever i beste velgående. Slutt å spre triste ting her. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. januar #123047 Del Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden): Nei. Anton lever i beste velgående. Slutt å spre triste ting her. Jeg arvet jo alt han eide 💶💸💵💰🏡🏨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar #123048 Del Skrevet 15. januar Cid skrev (2 timer siden): Jeg arvet jo alt han eide 💶💸💵💰🏡🏨 Nei. Du må ha hørt feil nå. Han lever. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. januar #123049 Del Skrevet 15. januar Hoppe har bestemt seg for å spise lunsj på en Thai restaurant i dag 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. januar #123050 Del Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nei. Du må ha hørt feil nå. Han lever. Og ånder for deg og frierne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 15. januar #123051 Del Skrevet 15. januar Athena Freyja skrev (29 minutter siden): Hoppe har bestemt seg for å spise lunsj på en Thai restaurant i dag Og hun bestilte kjøttkaker i brun saus. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 15. januar #123052 Del Skrevet 15. januar Cid skrev (28 minutter siden): Og ånder for deg og frierne. Så ukarakteristisk hyggelig sagt av deg. Har du dårlig samvittighet for noe nå eller?? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #123053 Del Skrevet 15. januar Athena Freyja skrev (1 time siden): Hoppe har bestemt seg for å spise lunsj på en Thai restaurant i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #123054 Del Skrevet 15. januar Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar #123055 Del Skrevet 15. januar Athena Freyja skrev (2 timer siden): Hoppe har bestemt seg for å spise lunsj på en Thai restaurant i dag Jatakk, jeg liker sånn mat jeg. Namme! Cid skrev (2 timer siden): Og ånder for seg selv i den friske vinterlukten i skogen. Ja, det er akkurat slik han er. KnekkeBørre skrev (2 timer siden): Og hun bestilte kjøttkaker i brun saus. Ja, merkelig nok så det godt ut og de sa det var laget fra bunnen av, så jeg tok det med meg hjem. KnekkeBørre skrev (2 timer siden): Så ukarakteristisk hyggelig sagt av deg. Har du dårlig samvittighet for noe nå eller?? Mhm...meget mistenkelig og jeg aner ugler i potetmosen. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld. Velkommen tilbake og god søvn. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #123056 Del Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jatakk, jeg liker sånn mat jeg. Namme! Ja, det er akkurat slik han er. Ja, merkelig nok så det godt ut og de sa det var laget fra bunnen av, så jeg tok det med meg hjem. Mhm...meget mistenkelig og jeg aner ugler i potetmosen. Velkommen tilbake og god søvn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. januar #123057 Del Skrevet 15. januar (endret) Anton synger til Hoppe: Endret 15. januar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. januar #123058 Del Skrevet 15. januar Anton griller pinnebrød med Ordet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 15. januar #123059 Del Skrevet 15. januar SVK skrev (1 minutt siden): Anton griller pinnebrød med Ordet: Dette er good times og speideren revisitert 🫡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #123060 Del Skrevet 15. januar KnekkeBørre skrev (13 minutter siden): Dette er good times og speideren revisitert 🫡 👨🦰👩🦰👍👍 SVK skrev (16 minutter siden): Anton griller pinnebrød med Ordet: SVK skrev (20 minutter siden): Anton synger til Hoppe: 😉😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå