Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #123021 Del Skrevet 15. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. januar #123022 Del Skrevet 15. januar Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar #123023 Del Skrevet 15. januar Maskinfører skrev (20 minutter siden): Ingen pus nei god morgen Hoppe God morgen fra meg også. Jeg sto opp fire. Har du ikke sovet i natt, M? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #123024 Del Skrevet 15. januar Cassidy Tvillingene tror at Maskinfører har vært våken i natt vi. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. januar #123025 Del Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): God morgen fra meg også. Jeg sto opp fire. Har du ikke sovet i natt, M? Nei fikk ikke sove for Frida og Tuss snorka så fælt 😻😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. januar #123026 Del Skrevet 15. januar Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene tror at Maskinfører har vært våken i natt vi. Ja har det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #123027 Del Skrevet 15. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Nei fikk ikke sove for Frida og Tuss snorka så fælt 😻😻 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja har det Cassidy Tvillingene gjettet at du hadde vært våken i natt vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. januar #123028 Del Skrevet 15. januar Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene gjettet at du hadde vært våken i natt vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #123029 Del Skrevet 15. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. januar #123030 Del Skrevet 15. januar Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar #123031 Del Skrevet 15. januar Maskinfører skrev (9 minutter siden): Nei fikk ikke sove for Frida og Tuss snorka så fælt 😻😻 Skal du på jobb uten søvn? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #123032 Del Skrevet 15. januar Det lurer Cassidy Tvillingene også på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. januar #123033 Del Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Skal du på jobb uten søvn? Skal på jobb Tirsdag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar #123034 Del Skrevet 15. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Skal på jobb Tirsdag Godt å høre. Slappes av i dag skal det? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #123035 Del Skrevet 15. januar Maskinfører skrev (5 minutter siden): Skal på jobb Tirsdag Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Godt å høre. Slappes av i dag skal det? Cassidy Tvillingene skal også slappe av i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. januar #123036 Del Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Godt å høre. Slappes av i dag skal det? Onkel var ute å brøyta i går så nå står Traktor,n på verksted noe som hadde røket så er det min tur til å brøyte Tirsdag onkel sa det blir trekk i lønna siden det var fri i dag svarte bare tilbake at jeg har jo arvet nedbetalt hus så da klarer man seg hadde vært værre om jeg hadde hatt huslån på 3 000 000,- siden det blir brøyting i morgen/natt så blir det nok noe søvn utover får beskjed utover dagen åssen det går med Fendt,n 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. januar #123037 Del Skrevet 15. januar Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene skal også slappe av i dag. Det er bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar #123038 Del Skrevet 15. januar Det er en viktig jobb du/dere gjør og jeg vil takke for innsatsen, selv om kanskje ikke så mange andre gjør det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. januar #123039 Del Skrevet 15. januar Se på denne Hoppe skal sove sammen med han/hun etterpå 😻😻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #123040 Del Skrevet 15. januar Maskinfører skrev (9 minutter siden): Det er bra Maskinfører skrev (2 minutter siden): Se på denne Hoppe skal sove sammen med han/hun etterpå 😻😻 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå