Cid Skrevet 10. januar #122681 Del Skrevet 10. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Der gror det ikke hår, Cid. Ut med lommelykta derfra! Kolonoskopi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar #122682 Del Skrevet 10. januar Cid skrev (Akkurat nå): Og kjønn hår på dem? Hår er hår. Jeg er høflig og nevner aldri adressen på håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #122683 Del Skrevet 10. januar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Vet ikke, men alle må jo få ha sitt hår som de vil og det inkluderer vakre huleboermennesker også. La det GRO! Let it grow - let it grooow 🎶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #122684 Del Skrevet 10. januar Cid skrev (5 minutter siden): Kolonoskopi. Beste filmen jeg har sett på lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #122685 Del Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Let it grow - let it grooow 🎶 A grower. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #122686 Del Skrevet 10. januar Anton og Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #122687 Del Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Beste filmen jeg har sett på lenge.. Jeg synes den var dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #122688 Del Skrevet 10. januar Cid skrev (Akkurat nå): Jeg synes den var dritt. Men det var lyspunkter å finne. Som maiskorn f.eks.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #122689 Del Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Men det var lyspunkter å finne. Som maiskorn f.eks.. Spiser ikke mais men var rester av chili. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #122690 Del Skrevet 10. januar Cid skrev (6 minutter siden): Spiser ikke mais men var rester av chili. Billig vits incoming....; Love is a burning thing. And it makes a fiery ring.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #122691 Del Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (11 minutter siden): Billig vits incoming....; Love is a burning thing. And it makes a fiery ring.. Hvem er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #122692 Del Skrevet 10. januar Cid skrev (5 minutter siden): Hvem er det? Vet du ikke hvem Johnny Cash er, så er du definitivt ikke kredittverdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #122693 Del Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Vet du ikke hvem Johnny Cash er, så er du definitivt ikke kredittverdig. Knapt sett bilde av han som gammel, tenker mest på Joaquin Phoenix sin versjon når jeg tenker på Cash. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #122694 Del Skrevet 10. januar Cid skrev (1 minutt siden): Knapt sett bilde av han som gammel, tenker mest på Joaquin Phoenix sin versjon når jeg tenker på Cash. En meget god tolkning! Joaquin gjorde en knall figur i Walk the line. Av ren nysgjerrighet. Husker du Joaquins storebror River Phoenix? Han som døde av overdose i baren til Johnny Depp? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #122695 Del Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): En meget god tolkning! Joaquin gjorde en knall figur i Walk the line. Av ren nysgjerrighet. Husker du Joaquins storebror River Phoenix? Han som døde av overdose i baren til Johnny Depp? Nei var alt for ung til å fått med meg sånt den gang men har hørt mye om han i senere tid, tragisk samme med Bruce Lee sin sønn som døde på samme tid da han lekte med en rekvisitt pistol som viste seg å være ekte Depp hadde en bar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #122696 Del Skrevet 10. januar Kvelds besøket til Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #122697 Del Skrevet 10. januar Cid skrev (4 minutter siden): Nei var alt for ung til å fått med meg sånt den gang men har hørt mye om han i senere tid, tragisk samme med Bruce Lee sin sønn som døde på samme tid da han lekte med en rekvisitt pistol som viste seg å være ekte Depp hadde en bar? Depper'n var (om ikke ennå) eier av en hipp nattklubb kalt "The Viper Room".. Det var der Joaquins storebror parkerte tøflene for godt. Men det var riktignok lenge siden, så det er forståelig at det ikke huskes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #122698 Del Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Depper'n var (om ikke ennå) eier av en hipp nattklubb kalt "The Viper Room".. Det var der Joaquins storebror parkerte tøflene for godt. Men det var riktignok lenge siden, så det er forståelig at det ikke huskes. Hadde Depp skyld i dødsfallet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #122699 Del Skrevet 10. januar Cid skrev (2 minutter siden): Kvelds besøket til Hoppe. Å være "Gla'kristen er like ille som å være en skikkelig sur satanist.. Det blir liksom litt for mye... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #122700 Del Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Å være "Gla'kristen er like ille som å være en skikkelig sur satanist.. Det blir liksom litt for mye... Jeg synes han virker trivelig jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå