Hoppetaujenta Skrevet 10. januar #122621 Del Skrevet 10. januar Cid skrev (1 minutt siden): Eller bare Ikke som terninatoren? Hæ? Cid skrev (1 minutt siden): 🍝 Jeg ser det som spagetti og saus av noe slag? SVK skrev (1 minutt siden): Har du prøvd å rense høyttalerne? De kan være at det er støv ved høyttalerne som gjør at lyden blir svak. Rense? Nei. Hvordan gjør jeg det? Neppe støvsugeren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #122622 Del Skrevet 10. januar SVK skrev (1 minutt siden): Har du prøvd å rense høyttalerne? De kan være at det er støv ved høyttalerne som gjør at lyden blir svak. En tannbørste som man skrubber der hjelper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #122623 Del Skrevet 10. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hæ? Jeg ser det som spagetti og saus av noe slag? Rense? Nei. Hvordan gjør jeg det? Neppe støvsugeren... Terminator. Spagetti bolognese. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. januar #122624 Del Skrevet 10. januar Just now, Hoppetaujenta said: Rense? Nei. Hvordan gjør jeg det? Neppe støvsugeren... https://www.wikihow.com/Clean-a-Phone-Speaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. januar #122625 Del Skrevet 10. januar On 1/9/2024 at 10:01 AM, SVK said: Enig. I Bergen har de Trekronern @Ciaran og Ciara har sikkert vært der. Jeg har faktisk vært på Trekroneren. Noe av det jeg likte var at de hadde flere typer pølser. Vanlige grillpølser er godt det, men favoritten min er Bratwurst og mener å huske at de hadde det der. Men er mange år siden jeg spiste pølser der så skal ikke si noe for sikkert. Jeg har også kjøpt pølser på toppen av Fløyen. Fordelen der er at man får flott utsikt å nyte pølsene og iskremen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. januar #122626 Del Skrevet 10. januar Sjekket lokalavisen og der fikk jeg høre at den ene restauranten her jeg bor har god pizza. Skal få testet den ut i år. De skal også ha en svært god sjokoladekake. Pizza og sjokoladekake er ikke feil. Selv om dessert på restaurant ofte er temmelig overpriset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar #122627 Del Skrevet 10. januar Takker for tips og nydelig utsikt til pølseboder og annet. Ble sulten av det og må nå finne meg noe lokalt i mitt hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #122628 Del Skrevet 10. januar Cid skrev (2 timer siden): En tannbørste som man skrubber der hjelper. Jeg renser min Samsung ved å simpelthen slette søkehistorikken. Lett som en baguette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar #122629 Del Skrevet 10. januar Jeg ser bare masse hvit tekst på sort bunn her og vet ikke hva som har skjedd med min bruker på forumet. Ser noen andre det jeg ser? [[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #122630 Del Skrevet 10. januar Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Jeg ser bare masse hvit tekst på sort bunn her og vet ikke hva som har skjedd med min bruker på forumet. Ser noen andre det jeg ser? [[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Eg ser! Men eg kan ikkje gjæra nokke med det. Du må fiksa det sjøl. Men eg skal heie på deg. Eg skal heie på deg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar #122631 Del Skrevet 10. januar Kan ikke se hva du skriver, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. januar #122632 Del Skrevet 10. januar 17 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg ser bare masse hvit tekst på sort bunn her og vet ikke hva som har skjedd med min bruker på forumet. Ser noen andre det jeg ser? [[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Bruker du mobiltelefonen? Det skjedde på meg også med min mobiltelefon, men det ordnet seg da jeg restartet telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar #122633 Del Skrevet 10. januar Nei, min gode vanlige pc, men nå leser jeg ditt innlegg og det har jeg ikke kunnet før. Hvis jeg kan sende dette også, så har de kanskje løst problemet. Kunne ikke se hva jeg selv skrev heller, men... *trommevirvel* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar #122634 Del Skrevet 10. januar JA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #122635 Del Skrevet 10. januar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): JA! Det var nok bare en glitch i matrix'n 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar #122636 Del Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Det var nok bare en glitch i matrix'n Yess....og det var bare meg som hadde en utringet skjorte på meg, høhø...ble for sterkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #122637 Del Skrevet 10. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Yess....og det var bare meg som hadde en utringet skjorte på meg, høhø...ble for sterkt. Hubba Bubba!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar #122638 Del Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Hubba Bubba!! Haba Haba Zoot Zoot! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar #122639 Del Skrevet 10. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #122640 Del Skrevet 10. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå