Hoppetaujenta Skrevet 6. januar #122341 Del Skrevet 6. januar Cid skrev (12 minutter siden): Hvorfor ikke? Faren for å bli lei er der jo og siden filmen er morsom vil jeg kun se den en gang om året...til jul. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar #122342 Del Skrevet 6. januar Nå har hun besøk av Borat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar #122343 Del Skrevet 6. januar Nå har hun på seg en parkas. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar #122344 Del Skrevet 6. januar I stad så isbadet hun 🙋♀️🧊🌊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar #122345 Del Skrevet 6. januar Nå har Anton mistet identiteten sin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar #122346 Del Skrevet 6. januar Parkas med hette og gode lommer er alltid bra. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar #122347 Del Skrevet 6. januar Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Parkas med hette og gode lommer er alltid bra. Til isbad? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar #122348 Del Skrevet 6. januar Aldri. Jeg fryser masse for tiden, så varme er hva jeg søker. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar #122349 Del Skrevet 6. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Aldri. Jeg fryser masse for tiden, så varme er hva jeg søker. Så frister ikke å hoppe i kaldt vann ute nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. januar #122350 Del Skrevet 6. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Aldri. Jeg fryser masse for tiden, så varme er hva jeg søker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar #122351 Del Skrevet 6. januar Nå har frierne gått amok og brutt seg inn i lønneberg huset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. januar #122352 Del Skrevet 6. januar Cassidy Tvillingene ser at det fantaseres her vi.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar #122353 Del Skrevet 6. januar Cid skrev (12 minutter siden): Så frister ikke å hoppe i kaldt vann ute nå? Nei, ikke snakk om det en gang. Høres fryktelig ut. Cid skrev (11 minutter siden): Nå har Hoppe bare fred og ro i sitt lønnehus. Helt alene fyrer hun opp i peisen og setter seg foran og tiner opp. Et nydelig ordbilde der. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar #122354 Del Skrevet 6. januar Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Nei, ikke snakk om det en gang. Høres fryktelig ut. Et nydelig ordbilde der. Holder dyrene 24/7 friervakt utenfor huset ditt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar #122355 Del Skrevet 6. januar Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Nei, ikke snakk om det en gang. Høres fryktelig ut. Et nydelig ordbilde der. Jeg tror jeg hadde fryst i hjel 😕 se så kaldt med klær ute 😨 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar #122356 Del Skrevet 6. januar Cid skrev (Akkurat nå): Holder dyrene 24/7 friervakt utenfor huset ditt? Nå gjør de det etter å ha hatt et råd i vaktselskapet; Hoppen skal forsvares for en hver pris! 🐶 🤗 🐶 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar #122357 Del Skrevet 6. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nå gjør de det etter å ha hatt et råd i vaktselskapet; Hoppen skal forsvares for en hver pris! 🐶 🤗 🐶 Da tas oppmerksomheten fra meg og jeg er trygg 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar #122358 Del Skrevet 6. januar Cid skrev (6 minutter siden): Da tas oppmerksomheten fra meg og jeg er trygg 😃 Nei, du står som nummer 1 av mennesker som skal tas ekstra hardt i nakken om de forsøker seg. Wuff...grrrr! 🐲 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar #122359 Del Skrevet 6. januar 🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. januar #122360 Del Skrevet 6. januar Cid skrev (18 minutter siden): 🥺 Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Nei, du står som nummer 1 av mennesker som skal tas ekstra hardt i nakken om de forsøker seg. Wuff...grrrr! 🐲 Cid skrev (36 minutter siden): Da tas oppmerksomheten fra meg og jeg er trygg 😃 😉😉 Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden): Nå gjør de det etter å ha hatt et råd i vaktselskapet; Hoppen skal forsvares for en hver pris! 🐶 🤗 🐶 Cid skrev (40 minutter siden): Jeg tror jeg hadde fryst i hjel 😕 se så kaldt med klær ute 😨 Cid skrev (41 minutter siden): Holder dyrene 24/7 friervakt utenfor huset ditt? 😉😉 Hoppetaujenta skrev (49 minutter siden): Nei, ikke snakk om det en gang. Høres fryktelig ut. Et nydelig ordbilde der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå