Hoppetaujenta Skrevet 2. januar #122101 Del Skrevet 2. januar Jeg benekter alt som er skrevet her. Dette er det nye året, jeg er standhaftig og ikke en gang drømmer om is og snop og alt som FØR var godt. Nå tenker jeg kun sunt. Ingen kan lede meg mot grøfta. "Hoppe den standhaftige" skal ikke smake slikt før tidligst til st.hans og kanskje lengre enn det også. Vi får se...men god andre januar for det om til alle. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. januar #122102 Del Skrevet 2. januar 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Jeg benekter alt som er skrevet her. Dette er det nye året, jeg er standhaftig og ikke en gang drømmer om is og snop og alt som FØR var godt. Nå tenker jeg kun sunt. Ingen kan lede meg mot grøfta. "Hoppe den standhaftige" skal ikke smake slikt før tidligst til st.hans og kanskje lengre enn det også. Vi får se...men god andre januar for det om til alle. Du får kose deg med knaskegulrøtter i mens: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar #122103 Del Skrevet 2. januar SVK skrev (3 minutter siden): Du får kose deg med knaskegulrøtter i mens: Takk. ...og den er helt uten chili og annet fanteri. SVK er snill. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. januar #122104 Del Skrevet 2. januar 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Takk. ...og den er helt uten chili og annet fanteri. SVK er snill. Bestilt rett fra oda.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar #122105 Del Skrevet 2. januar SVK skrev (3 minutter siden): Bestilt rett fra oda.no. Liker den plassen der. Alltid fornøyd med varene og utvalget er bra. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar #122106 Del Skrevet 2. januar Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg godtar alt som er skrevet her. Dette er det nye året, jeg er standhaftig og ikke en gang drømmer om is og snop og alt som FØR var godt. Nå tenker jeg kun sunt. Ingen kan lede meg mot grøfta. "Hoppe den standhaftige" skal ikke smake slikt før tidligst til st.hans og kanskje lengre enn det også. Vi får se...men god andre januar for det om til alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar #122107 Del Skrevet 2. januar Cid skrev (1 time siden): 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar #122108 Del Skrevet 2. januar 🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar #122109 Del Skrevet 2. januar Og det var Hoppe på Farmen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. januar #122110 Del Skrevet 2. januar SVK skrev (4 timer siden): Bestilt rett fra oda.no. Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Liker den plassen der. Alltid fornøyd med varene og utvalget er bra. Elsker Oda ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar #122111 Del Skrevet 2. januar Cid skrev (22 minutter siden): Og det var Hoppe på Farmen. Det kom for mye snø, så alt ble avlyst og deltagerne tar inn på Stordalens fine hotell for en mnd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar #122112 Del Skrevet 2. januar Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): Det kom for mye snø, så alt ble avlyst og deltagerne tar inn på Stordalens fine hotell for en mnd. Du får en suite, sammen med selveste storkaren selv 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar #122113 Del Skrevet 2. januar Ordet og Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar #122114 Del Skrevet 2. januar (endret) Nei, han bare viser høflig vei og gir god sørvis til verdens beste Hoppe. Han skal hjem til sin kvinne. De andre to skal returneres til amerika. Endret 2. januar av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #122115 Del Skrevet 2. januar Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 2. januar #122116 Del Skrevet 2. januar Hoppe og Voffe måker snø 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 2. januar #122117 Del Skrevet 2. januar Her drar Hoppe når hun har fått nok 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 2. januar #122118 Del Skrevet 2. januar Her skal Hoppe gifte seg med drømmeprinsen sin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #122119 Del Skrevet 2. januar Athena Freyja skrev (3 minutter siden): Her skal Hoppe gifte seg med drømmeprinsen sin. Athena Freyja skrev (41 minutter siden): Her drar Hoppe når hun har fått nok Athena Freyja skrev (2 timer siden): Hoppe og Voffe måker snø 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. januar #122120 Del Skrevet 2. januar 4 hours ago, Athena Freyja said: Her drar Hoppe når hun har fått nok WOW! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå