Cid Skrevet 2. januar #122081 Del Skrevet 2. januar KnekkeBørre skrev (6 minutter siden): De påstår at luften under dynen min er en forbrytelse mot menneskeheten hver gang jeg har spist den, så ja... Du spiser luften din? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #122082 Del Skrevet 2. januar Cid skrev (Akkurat nå): Du spiser luften din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. januar #122083 Del Skrevet 2. januar Cid skrev (1 minutt siden): Du spiser luften din? Jeg visste at den grammatiske blemma ville hjemsøke meg.. NEI, din tøysebukk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #122084 Del Skrevet 2. januar KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Jeg visste at den grammatiske blemma ville hjemsøke meg.. NEI, din tøysebukk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar #122085 Del Skrevet 2. januar KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): Jeg visste at den grammatiske blemma ville hjemsøke meg.. NEI, din tøysebukk! Hva skulle det stå?:p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #122086 Del Skrevet 2. januar Cid skrev (1 minutt siden): Hva skulle det stå?:p 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. januar #122087 Del Skrevet 2. januar Cid skrev (Akkurat nå): Hva skulle det stå?:p Trolig noe med "hver gang jeg har spist grov sennep". Men jeg fucka det opp. Og du var ikke sen med å påpeke det 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #122088 Del Skrevet 2. januar KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Trolig noe med "hver gang jeg har spist grov sennep". Men jeg fucka det opp. Og du var ikke sen med å påpeke det 😂 Ha Ha den likte Cassidy Tvillingene, den var genial.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. januar #122089 Del Skrevet 2. januar Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Ha Ha den likte Cassidy Tvillingene, den var genial.🤣🤣👍👍 @Cid var en grammatikk-nazist 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar #122090 Del Skrevet 2. januar KnekkeBørre skrev (13 minutter siden): Trolig noe med "hver gang jeg har spist grov sennep". Men jeg fucka det opp. Og du var ikke sen med å påpeke det 😂 Trodde ikke du skrev feil da trudde du var kom med en grov en 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar #122091 Del Skrevet 2. januar Hoppe får besøk av eksmannen sin i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #122092 Del Skrevet 2. januar Cid skrev (Akkurat nå): Trodde ikke du skrev feil da trudde du var kom med en grov en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #122093 Del Skrevet 2. januar KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): @Cid var en grammatikk-nazist 😂 Ja Cassidy Tvillingene så det.🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. januar #122094 Del Skrevet 2. januar Cid skrev (1 minutt siden): Trodde ikke du skrev feil da trudde du var kom med en grov en 😂👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #122095 Del Skrevet 2. januar KnekkeBørre skrev (6 minutter siden): 😂👍 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. januar #122096 Del Skrevet 2. januar Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Han er jo ganske morsom denne @Cid'n 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #122097 Del Skrevet 2. januar KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Han er jo ganske morsom denne @Cid'n 😂 Ja Cassidy Tvillingene Digger både Cid og humoren hans.😍😍🤩🤩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar #122098 Del Skrevet 2. januar KnekkeBørre skrev (13 minutter siden): Han er jo ganske morsom denne @Cid'n 😂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #122099 Del Skrevet 2. januar Cid skrev (4 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar #122100 Del Skrevet 2. januar Nå har en fiende fra Anton sin fortid kidnappet Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå