Gjest SVK Skrevet 1. januar #122001 Del Skrevet 1. januar Jeg håper at 2024 blir det beste mannejaktåret i Hoppes liv. Godt nyttår og god jakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. januar #122002 Del Skrevet 1. januar SVK skrev (2 minutter siden): Jeg håper at 2024 blir det beste mannejaktåret i Hoppes liv. Godt nyttår og god jakt! Hoppe trenger da ikke å gå på mannejakt De står jo i kø for å få seg en date 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. januar #122003 Del Skrevet 1. januar (endret) 12 minutter siden, Athena Freyja said: Hoppe trenger da ikke å gå på mannejakt De står jo i kø for å få seg en date 😊 Vet at menn står i kø for å date Hoppe. Men Hoppe liker jakten. Å bruke lassoen på menn som står i kø for å bli lassoet er ikke like spennende som å lassoe en mann som ikke aner noe før det er for sent. Endret 1. januar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar #122004 Del Skrevet 1. januar SVK skrev (22 minutter siden): Godt nyttår og godt jomfruelig singelliv hele året. Tusen takk og den er jo veldig søt den smiletingen der da. Athena Freyja skrev (18 minutter siden): Hoppe trenger da ikke å gå på mannejakt. De står jo i kø for å få seg en date 😊 Jeg har fikset litt på pilene og "denne veien" viser nå i et helt annet hold, bort fra meg. SVK skrev (14 minutter siden): Men Hoppe liker jakten. Lasso er kun ålreit på vidda! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. januar #122005 Del Skrevet 1. januar (endret) 8 minutter siden, Hoppetaujenta said: Lasso er kun ålreit på vidda! Det var på vidda du lassoet Ailo Mikkelsen Gaup og Mikkel Gaup Endret 1. januar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar #122006 Del Skrevet 1. januar For noen feike bilder du har snusket til i blekka di! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. januar #122007 Del Skrevet 1. januar 13 minutter siden, Hoppetaujenta said: Lasso er kun ålreit på vidda! Du brukte da også lassoen på stranda: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. januar #122008 Del Skrevet 1. januar 3 minutter siden, Hoppetaujenta said: For noen feike bilder du har snusket til i blekka di! Nekter du for at dette er deg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar #122009 Del Skrevet 1. januar SVK skrev (3 minutter siden): DEN brukte da også lassoen på stranda: Ja, og teknikken satt som den skulle den. SVK skrev (2 minutter siden): Nekter du for at dette er deg: Nok en av mine mange kopier som slår seg løs når den tror at den ikke er sett, men SVK var visst der også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. januar #122010 Del Skrevet 1. januar 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Ja, og teknikken satt som den skulle den. Nok en av mine mange kopier som slår seg løs når den tror at den ikke er sett, men SVK var visst der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar #122011 Del Skrevet 1. januar SVK skrev (2 minutter siden): Forstår at du skriver så det suser, siden det er masse overtidsbetaling i disse tider. Finner på litt usannheten også ja. Det er ikke så nøye tror jeg...så lenge det selger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. januar #122012 Del Skrevet 1. januar Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en God Nyttårsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar #122013 Del Skrevet 1. januar Jeg har glemt meg bort foran skjermen igjen og til kvelds blir det i alle fall potetmos og litt wiener. Glemte nemlig det tidligere i dag. En helt forglemmelig første dag i det nye året ser det ut til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. januar #122014 Del Skrevet 1. januar Nå danser hun med frierne i frierhuset. 👱🏻♀️🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🏡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. januar #122015 Del Skrevet 1. januar 4 minutter siden, Cid said: Nå danser hun med frierne i frierhuset. 👱🏻♀️🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🏡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. januar #122016 Del Skrevet 1. januar SVK skrev (1 minutt siden): Cid skrev (6 minutter siden): Nå danser hun med frierne i frierhuset. 👱🏻♀️🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🏡 Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Jeg har glemt meg bort foran skjermen igjen og til kvelds blir det i alle fall potetmos og litt wiener. Glemte nemlig det tidligere i dag. En helt forglemmelig første dag i det nye året ser det ut til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. januar #122017 Del Skrevet 1. januar SVK skrev (1 minutt siden): Og så blir hun full og starter å strippe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. januar #122018 Del Skrevet 1. januar Cassidy Tvillingene ser at det tulles og tøyses her inne nå.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar #122019 Del Skrevet 1. januar Jeg bare stikker innom her og sier hei, men leser ingenting og godt er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. januar #122020 Del Skrevet 1. januar Just now, Hoppetaujenta said: Jeg bare stikker innom her og sier hei, men leser ingenting og godt er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå