Gjest SVK Skrevet 30. desember 2023 #121821 Del Skrevet 30. desember 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Ordet drikker kun helsebringende barnedrikke på nyttårssaften og ikke alt voksensurret som smaker vondt. Jeg vet at Ordet drikker bamsedrikk. Det er ditt alkoholkonsum jeg er bekymret for. Hadde vært fint om du også drakk bamsedrikk denne nyttårsaften i stedet for sprit med høyere alkoholprosent enn hva som er lovlig i den siviliserte verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2023 #121822 Del Skrevet 30. desember 2023 Kjempegodt å småtygge på i skiver eller staver til pc-arbeidet. Ja, for dette her er skikkelig viktig jobb og noen må faktisk gjøre den også...det ble oss i dette livet. Oss og Jarlsberg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2023 #121823 Del Skrevet 30. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Som dere tøyser og Ordet mitt er et BARN; bare minner om det. Så Anton og ordet har ikke sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2023 #121824 Del Skrevet 30. desember 2023 Hoppe kysser Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2023 #121825 Del Skrevet 30. desember 2023 NÅ PASSER DU DEG ALTSÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2023 #121826 Del Skrevet 30. desember 2023 Snusmaskinen er tilbake i Lønneberget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2023 #121827 Del Skrevet 30. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): NÅ PASSER DU DEG ALTSÅ! 🦴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2023 #121828 Del Skrevet 30. desember 2023 Vaktmesteren fjerner slike ting som blir kastet som fordekt chilimat i tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2023 #121829 Del Skrevet 30. desember 2023 Nå er Hoppe med på Farmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. desember 2023 #121830 Del Skrevet 30. desember 2023 (endret) 44 minutter siden, SVK said: Jeg vet at Ordet drikker bamsedrikk. Det er ditt alkoholkonsum jeg er bekymret for. Hadde vært fint om du også drakk bamsedrikk denne nyttårsaften i stedet for sprit med høyere alkoholprosent enn hva som er lovlig i den siviliserte verden. Ordet: I tillegg så håper jeg at Hoppe slutter å "låne" fra sparegrisen min for å få råd til all spriten. Ikke er det pant på tomflaskene hun legger igjen på rommet mitt heller. Endret 30. desember 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. desember 2023 #121831 Del Skrevet 30. desember 2023 31 minutter siden, SVK said: Ordet: I tillegg så håper jeg at Hoppe slutter å "låne" fra sparegrisen min for å få råd til all spiten. Ikke er det pant på flaskene hun legger igjen på rommet mitt heller. Anton: Det ble ikke bedre da Hoppe prøvde å vinne tilbake pengene på travbanen. Det kom noen veldig skumle typer og krevde penger av meg etter at Hoppe ikke kunne gjøre opp for seg. Jeg måtte gi dem klokka jeg arvet av min farfar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2023 #121832 Del Skrevet 30. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Vaktmesteren fjerner slike ting som blir kastet som fordekt chilimat i tråden. Liker ikke Woffe chili? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2023 #121833 Del Skrevet 30. desember 2023 Cid skrev (1 time siden): Nå er Hoppe og lille Ordet i gang med forberedelser til de uskyldiges søvn. 👼 SVK skrev (1 time siden): Ordet: I tillegg så håper jeg at Hoppe slutter å "låne" fra sparegrisen min for å få råd til all spriten. Ikke er det pant på tomflaskene hun legger igjen på rommet mitt heller. Beskjed til journalistlømmelen i Le&Rør: nå få du slutte å skrive regelrett løgn, fordi du aldri finner noen opplysninger om snille Hoppe. Engelen herself, faktisk. Fyyy! SVK skrev (1 time siden): Anton: setter seg tungt tilbake i sin ørelappstol når han oppdaget hvilke løgner som ble spredd om ham selv og hans snille, ærlige venn Hoppe i Almetreet. Han blir rådvill et øyeblikk og lurer på om han må hente muskedunderen etter gammelolderfar sin for å få en slutt for godt på uvesenets mobbing i Avisa. 😠 Mhm...ikke ofte at Anton blir oppgitt, men nå har han blitt det. Cid skrev (34 minutter siden): Liker ikke Woffe chili? Selvsagt ikke. Hunder liker ikke slik djevelskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2023 #121834 Del Skrevet 30. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): 👼 Beskjed til journalistlømmelen i Le&Rør: nå få du slutte å skrive regelrett løgn, fordi du aldri finner noen opplysninger om snille Hoppe. Engelen herself, faktisk. Fyyy! Mhm...ikke ofte at Anton blir oppgitt, men nå har han blitt det. Selvsagt ikke. Hunder liker ikke slik djevelskap! Leter han fortsatt etter meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2023 #121835 Del Skrevet 30. desember 2023 De uskyldiges søvn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. desember 2023 #121836 Del Skrevet 30. desember 2023 (endret) 6 minutter siden, Hoppetaujenta said: Beskjed til journalistlømmelen i Le&Rør: nå få du slutte å skrive regelrett løgn, fordi du aldri finner noen opplysninger om snille Hoppe Lannister. Lannister-familiens overhode herself, faktisk. Fyyy! Er det en trussel mot pressen? Endret 30. desember 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2023 #121837 Del Skrevet 30. desember 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Er det en trussel mot pressen? Hun kommer til å utføre en red wedding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2023 #121838 Del Skrevet 30. desember 2023 Nå har Hoppe tråkket på en mine. 💥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. desember 2023 #121839 Del Skrevet 30. desember 2023 (endret) 1 minutt siden, Cid said: Hun kommer til å utføre en red wedding. Det er hva jeg frykter. Hoppe har sagt at Tywin Lannister var en engel sammenlignet med henne. Endret 30. desember 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2023 #121840 Del Skrevet 30. desember 2023 Nå er Hoppe ensom så hun tar seg en tur innom frierhuset og koser seg i sofaen med noen av frierne, blir litt klining med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå