Gjest SVK Skrevet 28. desember 2023 #121541 Del Skrevet 28. desember 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Selvsagt skal Cid fri og bli en anstendig mann i det nye året. Den mest anstendige av dem alle! Han har lært av Anton. 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Ehh...i virkeligheten har hun aldri smakt sjampis, men det bryr journalisten i Lønnelefsa seg ikke noe om, for han skal bare ha et oppslag som selger. 👎 Ikke alle har pappa som er sydhavskonge. Noen av oss må jobbe for penga og det krever at vi lager historier som selger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. desember 2023 #121542 Del Skrevet 28. desember 2023 Hoppe går ut og måker snø for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. desember 2023 #121543 Del Skrevet 28. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Hoppetaujenta og Tigergutter gjør ikke det. Selvsagt skal Hoppe fri og bli en anstendig dame i det nye året. Nei. Der har hun aldri vært. Ehh...i virkeligheten har hun aldri smakt sjampis, men det bryr journalisten i Lønnelefsa seg ikke noe om, for han skal bare ha et oppslag som selger. 👎 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2023 #121544 Del Skrevet 28. desember 2023 SVK skrev (9 minutter siden): Den mest anstendige av dem alle! Han har lært av Anton. Ikke alle har pappa som er sydhavskonge. Noen av oss må jobbe for penga og det krever at vi lager historier som selger. En proffesjonell juger, altså. Det er ingenting å være stolt av. MarianneE skrev (8 minutter siden): Hoppe går ut og måker snø for meg Ja, det kan jeg godt gjøre, for jeg låner snøfresen til naboen og da går alt lekende lett! Maskiner er gøy! Cid skrev (1 minutt siden): 🥳 Nei, nå har det vært feilskrivingsmus i setningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. desember 2023 #121545 Del Skrevet 28. desember 2023 (endret) 5 minutter siden, Hoppetaujenta said: En stjernereporter og fremtidig sjefsredaktør for Lønnebladet. Det er noe å være stolt av. Endret 28. desember 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. desember 2023 #121546 Del Skrevet 28. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): En proffesjonell juger, altså. Det er ingenting å være stolt av. Ja, det kan jeg godt gjøre, for jeg låner snøfresen til naboen og da går alt lekende lett! Maskiner er gøy! Nei, nå har det vært feilskrivingsmus i setningen! Kommer agentene for å avhøre meg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. desember 2023 #121547 Del Skrevet 28. desember 2023 Nå har hun våknet opp og kan ikke føle beina 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2023 #121548 Del Skrevet 28. desember 2023 SVK skrev (9 minutter siden): Er du i gang med dagens trim eller? Cid skrev (2 minutter siden): Kommer agentene for å avhøre meg nå? Ja, og du kan ikke rømme denne gangen. (se under her) Cid skrev (2 minutter siden): Nå har jeg våknet opp og kan ikke beføle beina til damene, for Hoppe har tjoret meg fast!!! 😱 Det er akkurat som fortjent! *fnys* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. desember 2023 #121549 Del Skrevet 28. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Er du i gang med dagens trim eller? Ja, og du kan ikke rømme denne gangen. (se under her) Det er akkurat som fortjent! *fnys* Hvilke damer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. desember 2023 #121550 Del Skrevet 28. desember 2023 Det Hoppe var mest fornøyd med i jula var at hun fikk et livstids-abonnement på Lønnebladet i julegave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2023 #121551 Del Skrevet 28. desember 2023 (endret) Cid skrev (1 time siden): Hvilke damer? De som er medlem av fanklubben din vel. SVK skrev (1 time siden): Det Hoppe var mest fornøyd med i jula var at hun fikk et livstids-abonnement på Lønnebladet i julegave. Ehh...det var antagelig veldig snilt, men jeg gir det bort til en gruppering av sladderdamer i bøgda borti her, så er de oppdaterte på alt de ikke trenger å vite noe om og jeg har vist min velvilje, så de ikke snakker fullt så ille om meg i året som kommer. Endret 28. desember 2023 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. desember 2023 #121552 Del Skrevet 28. desember 2023 14 minutter siden, Hoppetaujenta said: Ehh...det var antagelig veldig snilt, men jeg gir det bort til en gruppering av sladderdamer i bøgda borti her, så er de oppdaterte på alt de ikke trenger å vite noe om og jeg har vist min velvilje, så de ikke snakker fullt så ille om meg i året som kommer. Lurt tenkt! Du får uansett lest Lønnebladet når du er hos frisøren din som du besøker en gang i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2023 #121553 Del Skrevet 28. desember 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Lurt tenkt! Du får uansett lest Lønnebladet når du er hos frisøren din som du besøker en gang i uka. Så absolutt ikke. Jeg er i fri kunstnerisk flyt på håret og dessuten har jeg en ok kam og den brukes flere ganger i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. desember 2023 #121554 Del Skrevet 28. desember 2023 14 minutter siden, Hoppetaujenta said: Så absolutt ikke. Jeg er i fri kunstnerisk flyt på håret og dessuten har jeg en ok kam og den brukes flere ganger i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2023 #121555 Del Skrevet 28. desember 2023 Flott menneskevariant. Apen var vanskelig har lest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 28. desember 2023 #121556 Del Skrevet 28. desember 2023 SVK skrev (På 27.11.2023 den 8.40): God bedring! Takk ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 28. desember 2023 #121557 Del Skrevet 28. desember 2023 SVK skrev (På 27.11.2023 den 8.39): Bildet er fra internett. Jeg bare postet en bilde jeg fant da jeg googlet. Selger de milkshakes i glass på MIX? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. desember 2023 #121558 Del Skrevet 28. desember 2023 1 minutt siden, Maskinfører said: Takk ♥️ Så bra du er tilbake! Er det i morgen du skal i begravelsen til faren din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. desember 2023 #121559 Del Skrevet 28. desember 2023 Just now, Maskinfører said: Ja Da må jeg innom der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. desember 2023 #121560 Del Skrevet 28. desember 2023 (endret) 3 minutter siden, Maskinfører said: Takk ♥️ Litt Cognac til deg: Endret 28. desember 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå