Gjest SVK Skrevet 12. desember 2023 #120301 Del Skrevet 12. desember 2023 19 minutter siden, Baktus said: Hun er i Zagreb ? Hva gjør hun der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 12. desember 2023 #120302 Del Skrevet 12. desember 2023 SVK skrev (7 minutter siden): Hva gjør hun der? reflekterer over det nye året som kommer og det som gikk.. et strukturert dagdrømmeri i jetsett klassen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. desember 2023 #120303 Del Skrevet 12. desember 2023 Just now, Baktus said: reflekterer over det nye året som kommer og det som gikk.. et strukturert dagdrømmeri i jetsett klassen Perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 12. desember 2023 #120304 Del Skrevet 12. desember 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Perfekt! ingenting føles bedre enn å sitte på businessclass med hendene bak nakken i 850 kmt og sveve gjennom stormannsgalskapen og personlige nederlagene som ligger igjen i fortiden og entre det nye året i lydens hastighet.. nei, Hoppetaujenta er nok mer gjennomtenkt som så, vandrer langs elva i høstløvet i sine reflekterende modus og nyter sanseinntrykkene langs hennes vei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. desember 2023 #120305 Del Skrevet 12. desember 2023 (endret) 20 minutter siden, Baktus said: ingenting føles bedre enn å sitte på businessclass med hendene bak nakken i 850 kmt og sveve gjennom stormannsgalskapen og personlige nederlagene som ligger igjen i fortiden og entre det nye året i lydens hastighet.. nei, Hoppetaujenta er nok mer gjennomtenkt som så, vandrer langs elva i høstløvet i sine reflekterende modus og nyter sanseinntrykkene langs hennes vei. Høstløvet i desember? Endret 12. desember 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 12. desember 2023 #120306 Del Skrevet 12. desember 2023 SVK skrev (16 minutter siden): Høstløvet i desember? Det er mye varmere og senere vinter i Zagreb, SVK.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. desember 2023 #120307 Del Skrevet 12. desember 2023 Hoppe har dratt til Hamas nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 12. desember 2023 #120308 Del Skrevet 12. desember 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Hoppe har dratt til Hamas nå. Hun forlot ihvertfall Zagreb.p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. desember 2023 #120309 Del Skrevet 12. desember 2023 (endret) Baktus skrev (7 minutter siden): Hun forlot ihvertfall Zagreb.p Ja hun måtte ta noen greb der. Hun forlot Anton der og sønnen. Endret 12. desember 2023 av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 12. desember 2023 #120310 Del Skrevet 12. desember 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Ja hun måtte ga noen greb der. Hun forlot Anton der og sønnen. Så det var til Hamas hun dro ja...jeg trodde hun skulle til Torunn i Polen..Torunn er et sted ikke en person.. men hun kan jo ha ombestemt seg i en fei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2023 #120311 Del Skrevet 12. desember 2023 SVK skrev (17 timer siden): Anton er grytevott-hott! For Anton er en ekte hottentott! Jeg fjernet bildet for sikkerhets skyld. Han like fotball i alle fall og favorittlaget er merkelig nok Hottentottenham, så da er det kanskje noe i det derre der... SVK skrev (16 timer siden): Kanskje ikke så politisk korrekt i 2023. Men det er ikke Antons feil at han var ung på 60-tallet. Mange som blir krenka av sånne greier vettu. Cid skrev (16 timer siden): Bilen krasjer inni et tre og eksploderer. ...og bak treet sto tilfeldigvis Cid og "slo Jens" og han ble pulverisert han også. Buhu. Mia gråter. Athena Freyja skrev (15 timer siden): Hoppe ønsker seg denne til jul Helgardering blir det gevinst på. Cid skrev (15 timer siden): Nå har Anton blitt arrestert for et mord han begikk som 18 åring, saken ble henlagt i 1993 men ble gjenåpnet igjen i 2022 og nå 32 år etter drapet så har Anton blitt funnet skyldig og blir fraktet vekk av politiet. Slutt å se gamle krimfilmer, Cid! Cid skrev (14 timer siden): Nå har Hoppe funnet ut at Anton har vært utro, hun reagerer i sinne, skriker og kaster ut Anton. Hun legger seg i sofaen og hylskriker Hvorfor i alle dager skulle hun det da? De er kun venner og hva eremitten Anton gjør er ikke hennes sak og du vet det! Cid skrev (13 timer siden): Nå har GrandMaster Shao kommet på besøk til Lønneberget. Jeg er meget bestyrtet over hvor den første omvisermannen har plassert sin hånd på det nye besøket. Det får da være måte på gjestfrihet! SVK skrev (8 timer siden): Anton kaller deg for dronningen, så er du sikker på at dere kun er venner? Ja, det er så sikkert som banken det! *tørk arræ fliret, gutten!* SVK skrev (7 timer siden): Etter det Lønnebladet har hørt kaller alle i Lønneberget Hoppe for dronningen. Hoppedronningen er det rette. AttilaTheHun skrev (7 timer siden): Hei, alle sammen. Nå er det snart 1 år siden sist jeg var inne på KG! Ser at dere har holdt dere sammen en stund nå:💙 Hei på deg og hyggelig at du fant veien tilbake. Vi er sammen i tykt og tynt! AttilaTheHun skrev (7 timer siden): Mange av innleggene mine er dessverre slettet, og jeg har 0 varslinger. Startet nesten helt på nytt, jeg. Jaja, sånn går det... Tenk på alle dem som aldri får en ny begynnelse... Se deg som heldig. Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene ser at Lønnebladet alltid får nyhetene først.👨🦰👩🦰👍👍 De lager sine egne nyheter ja. Cid skrev (4 timer siden): Nå overnatter hun så visst ikke i frierhuset. Det stemmer. Der lukter det tåfis og andre uhumskheter. Isj. Cid skrev (4 timer siden): Nå er @Hoppetaujenta, @Hoppestrikk, @hoppetåssa @Hoppe @Hoppehei @Hoppehipp og @Hoppelopp med på Hver Gang Vi Hoppes 2024. Ikke snakk til meg. Jeg øver hurtighopping akkurat nå! 😝 SVK skrev (1 time siden): Nå tar Hoppe seg et ostesmørbrød mens hun drikker varm kakao og tenker over livet. Høres helt herrrlig ut! Baktus skrev (1 time siden): Hun er i Zagreb ? Vi har i all stillhet hoppekonferanse der og det skulle være hemmelig. Er det SVK som ligger på hjul og fotografere der borte? Baktus skrev (52 minutter siden): reflekterer over det nye året som kommer og det som gikk.. et strukturert dagdrømmeri i jetsett klassen Well...jeg kan jo ikke noe for at vi fikk den reisemåten i gave av herr Røske. SVK skrev (52 minutter siden): Perfekt! Ja. I grunnen. Jeg har en slik førsteklasses kabin helt for meg selv. Og Woffe ligger ved siden av meg og småfiser lykkelig, med en flik av en tørrfiskbit mellom tennene. Baktus skrev (47 minutter siden): ingenting føles bedre enn å sitte på businessclass med hendene bak nakken i 850 kmt og sveve gjennom stormannsgalskapen og personlige nederlagene som ligger igjen i fortiden og entre det nye året i lydens hastighet.. nei, Hoppetaujenta er nok mer gjennomtenkt som så, vandrer langs elva i høstløvet i sine reflekterende modus og nyter sanseinntrykkene langs hennes vei. Det siste der skal jeg i gang med så fort jeg kommer hjem. I mellomtiden må jeg jo være superhøflig i forhold til den gaven. SVK skrev (30 minutter siden): Høstløvet i desember? Jeg har et eget helårsrom med tørt og fargerikt høstløv et hemmelig sted på KG. Baktus skrev (13 minutter siden): Det er mye varmere og senere vinter i Zagreb, SVK.. Det stemmer også. Cid skrev (8 minutter siden): Hoppe har dratt til Hamas nå. Nei, det har hun ikke. Ønsker du å miste Hoppe for evig og alltid kanskje? Baktus skrev (2 minutter siden): Hun forlot ihvertfall Zagreb.p En liten avstikker til Ullared, men æ kjæm snart, sjø! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. desember 2023 #120312 Del Skrevet 12. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg fjernet bildet for sikkerhets skyld. Han like fotball i alle fall og favorittlaget er merkelig nok Hottentottenham, så da er det kanskje noe i det derre der... Mange som blir krenka av sånne greier vettu. ...og bak treet sto tilfeldigvis Cid og "slo Jens" og han ble pulverisert han også. Buhu. Mia gråter. Helgardering blir det gevinst på. Slutt å se gamle krimfilmer, Cid! Hvorfor i alle dager skulle hun det da? De er kun venner og hva eremitten Anton gjør er ikke hennes sak og du vet det! Jeg er meget bestyrtet over hvor den første omvisermannen har plassert sin hånd på det nye besøket. Det får da være måte på gjestfrihet! Ja, det er så sikkert som banken det! *tørk arræ fliret, gutten!* Hoppedronningen er det rette. Hei på deg og hyggelig at du fant veien tilbake. Vi er sammen i tykt og tynt! Tenk på alle dem som aldri får en ny begynnelse... Se deg som heldig. De lager sine egne nyheter ja. Det stemmer. Der lukter det tåfis og andre uhumskheter. Isj. Ikke snakk til meg. Jeg øver hurtighopping akkurat nå! 😝 Høres helt herrrlig ut! Vi har i all stillhet hoppekonferanse der og det skulle være hemmelig. Er det SVK som ligger på hjul og fotografere der borte? Well...jeg kan jo ikke noe for at vi fikk den reisemåten i gave av herr Røske. Ja. I grunnen. Jeg har en slik førsteklasses kabin helt for meg selv. Og Woffe ligger ved siden av meg og småfiser lykkelig, med en flik av en tørrfiskbit mellom tennene. Det siste der skal jeg i gang med så fort jeg kommer hjem. I mellomtiden må jeg jo være superhøflig i forhold til den gaven. Jeg har et eget helårsrom med tørt og fargerikt høstløv et hemmelig sted på KG. Det stemmer også. Nei, det har hun ikke. Ønsker du å miste Hoppe for evig og alltid kanskje? En liten avstikker til Ullared, men æ kjæm snart, sjø! Du dro ditt for å levere hoppetau til ofrene der, på vei tilbake så kjører dere på en landmine og bilen eksploderer. Du overlever men må gå med krykker en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. desember 2023 #120313 Del Skrevet 12. desember 2023 Nå kliner hun med Anton, Anton får morrabrød lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. desember 2023 #120314 Del Skrevet 12. desember 2023 Cid skrev (8 minutter siden): Du dro ditt for å levere hoppetau til ofrene der, på vei tilbake så kjører dere på en landmine og bilen eksploderer. Du overlever men må gå med krykker en stund Cid skrev (7 minutter siden): Nå kliner hun med Anton, Anton får morrabrød lol. Et av disse to scenarioene var bare en drøm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. desember 2023 #120315 Del Skrevet 12. desember 2023 44 minutter siden, Baktus said: Det er mye varmere og senere vinter i Zagreb, SVK.. Det tenkte jeg ikke på, men det er helt sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 12. desember 2023 #120316 Del Skrevet 12. desember 2023 Hoppe og Anton har adoptert firlinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 12. desember 2023 #120317 Del Skrevet 12. desember 2023 Cid skrev (49 minutter siden): Nå kliner hun med Anton, Anton får morrabrød lol. Det stemmer og her er morrabrødet 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2023 #120318 Del Skrevet 12. desember 2023 Cid skrev (1 time siden): Du dro ditt for å levere hoppetau til ofrene der, på vei tilbake så kjører dere på en landmine og bilen eksploderer. Du overlever men må gå med krykker en stund Tøys fra ende til annen; mine føtter fungerer kjempegodt begge to. Cid skrev (1 time siden): Nå skal jeg - Cid - ta meg sammen og ikke snakke og tenke så grisete resten av dette året. Jeg lover! Hmm...det får vi nå se på. Cid skrev (59 minutter siden): Et av disse to scenarioene var bare en drøm. Begge to tenker jeg at vi sier. Snakk sant! Athena Freyja skrev (17 minutter siden): Noen på forumet har adoptert firlinger ...og broder Cid er barnepasseren på fast basis til de er femten. Athena Freyja skrev (15 minutter siden): Det stemmer og her er morrabrødet 😉 Et vakkert bilde. Sikkert mettende mat i det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. desember 2023 #120319 Del Skrevet 12. desember 2023 Nå har Hoppe blakket seg på tyggegummi-tatoveringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. desember 2023 #120320 Del Skrevet 12. desember 2023 Jeg rakk sikre meg Skadefryd fra Jentene på Tunet i dag @Hoppetaujenta😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå