Cid Skrevet 4. desember 2023 #119701 Del Skrevet 4. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Vi streiker når det snakkes så stygt her inne. Sultestreik? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. desember 2023 #119702 Del Skrevet 4. desember 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at det er postestreik som menes her.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2023 #119703 Del Skrevet 4. desember 2023 Lese, oppfatte, forstå slemme innlegg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. desember 2023 #119704 Del Skrevet 4. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Lese, oppfatte, forstå slemme innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2023 #119705 Del Skrevet 4. desember 2023 Når Hoppen ikke får sove og det er midt på natta, så må hun bli litt streng med enkelte. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. desember 2023 #119706 Del Skrevet 4. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Når Hoppen ikke får sove og det er midt på natta, så må hun bli litt streng med enkelte. Cassidy Tvillingene sender deg varmetanker og varmeklemmer siden du ikke får sove du vår snille og gode venn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2023 #119707 Del Skrevet 4. desember 2023 Håper de hjelper, for jeg trenger søvn. Tusen takk snille tvillinger. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. desember 2023 #119708 Del Skrevet 4. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Håper de hjelper, for jeg trenger søvn. Tusen takk snille tvillinger. Cassidy Tvillingene håper at du får sove videre snart Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. desember 2023 #119709 Del Skrevet 4. desember 2023 Just now, Hoppetaujenta said: Håper de hjelper, for jeg trenger søvn. Tusen takk snille tvillinger. Sender deg litt nattmat--iskrem for å hjelpe deg med å sovne. Dream er perfekt når man skal sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2023 #119710 Del Skrevet 4. desember 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at du får sove videre snart Hoppe. Jatakk, det håper jeg også. Går straks. SVK skrev (1 minutt siden): Sender deg litt nattmat--iskrem for å hjelpe deg med å sovne. Dream er perfekt når man skal sove. Åååå...den der er ikke i salg lengre, så det var et kjært gjensyn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. desember 2023 #119711 Del Skrevet 4. desember 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Sender deg litt nattmat--iskrem for å hjelpe deg med å sovne. Dream er perfekt når man skal sove. Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jatakk, det håper jeg også. Går straks. Åååå...den der er ikke i salg lengre, så det var et kjært gjensyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. desember 2023 #119712 Del Skrevet 4. desember 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Åååå...den der er ikke i salg lengre, så det var et kjært gjensyn. Vet. Var en av mine favoritter så ble skuffet da de sluttet å selge den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2023 #119713 Del Skrevet 4. desember 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Vet. Var en av mine favoritter så ble skuffet da de sluttet å selge den. Inspira lakris er også borte. Den gule sitronisen også. Jeg forstår dem ikke. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. desember 2023 #119714 Del Skrevet 4. desember 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Vet. Var en av mine favoritter så ble skuffet da de sluttet å selge den. Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Inspira lakris er også borte. Den gule sitronisen også. Jeg forstår dem ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2023 #119715 Del Skrevet 4. desember 2023 Får bare si natta til @Cid så han ikke tror at vi er sure på ham, for det er vi ikke. Vi tøyser litt bare. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 #119716 Del Skrevet 4. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Lese, oppfatte, forstå slemme innlegg. Sliter jeg nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. desember 2023 #119717 Del Skrevet 4. desember 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Inspira lakris er også borte. Den gule sitronisen også. Jeg forstår dem ikke. Forstår dem ikke jeg heller. Er faktisk en av grunnene til at jeg enkelte ganger lurer på om jeg burde begynne å lage min egen iskrem. Lager man iskremen selv så går den aldri ut av produksjon. Men en god iskremmaskin koster en del. Har hatt sånn billig-iskremmaskin tidligere, men problemet da var at iskremen ble steinhard, det kom ikke noe luft i den. Har også hørt at de gode iskremmaskinene bråker enormt mye. Så man kan ikke bruke dem til å lage natt-iskrem om man bor i leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 #119718 Del Skrevet 4. desember 2023 Nå har hun forelsket seg i den lokale brannmannen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 #119719 Del Skrevet 4. desember 2023 Se hvem som kommer på besøk igjen til Lønneberget! Nå blir Hoppe glad 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. desember 2023 #119720 Del Skrevet 4. desember 2023 SVK skrev (47 minutter siden): Forstår dem ikke jeg heller. Er faktisk en av grunnene til at jeg enkelte ganger lurer på om jeg burde begynne å lage min egen iskrem. Lager man iskremen selv så går den aldri ut av produksjon. Men en god iskremmaskin koster en del. Har hatt sånn billig-iskremmaskin tidligere, men problemet da var at iskremen ble steinhard, det kom ikke noe luft i den. Har også hørt at de gode iskremmaskinene bråker enormt mye. Så man kan ikke bruke dem til å lage natt-iskrem om man bor i leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå