Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2023 #119621 Del Skrevet 2. desember 2023 Cid skrev (11 minutter siden): Borat kommer ikke til deg om 1 time. Han ville til meg istedenfor. Du er snill du, Cid. Kos dere. Tror jeg må ha skive med rund og god juleost på og kaffe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #119622 Del Skrevet 2. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Du er snill du, Cid. Kos dere. Tror jeg må ha skive med rund og god pultost på og karsk. Bon appetitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2023 #119623 Del Skrevet 2. desember 2023 Godt at jeg så at du skrev det der, så passer jeg ekstra godt på hva som lander på mine skiver. Hade. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #119624 Del Skrevet 2. desember 2023 Nå har hun strippet for Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #119625 Del Skrevet 2. desember 2023 Nå har politiet banket på døra til Hoppe og fortalt henne at Cid har omkommet på havet. Hoppe reagerer med å løpe gråtende ut av huset, Kody løper etter henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. desember 2023 #119626 Del Skrevet 2. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Ikke min humor nei. Cid skrev (4 timer siden): Som denne? 👨🦰👩🦰👍👍 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Ja, de du en sjelden gang legger ut. Skal jeg liksom prøve speed som rus? NEITAKK! Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Husker dine videoer. 😉😉 Cid skrev (5 timer siden): 🏃♂️ Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Joda, men helst på tv. Alltid. Slik er det med de spretne. Neida, ikke ennå...men kvelden kommer fort nok den. Han har synspunkter på litt av hvert han. En rar lege syns jeg. Aldri sett ham før heller, så han er ikke min fastlege. Jeg glemte lunsjen. God tur. De skal synge og spille gitar og underholde. Han liker så godt å være sammen med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. desember 2023 #119627 Del Skrevet 2. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Godt at jeg så at du skrev det der, så passer jeg ekstra godt på hva som lander på mine skiver. Hade. Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Du er snill du, Cid. Kos dere. Tror jeg må ha skive med rund og god juleost på og kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. desember 2023 #119628 Del Skrevet 2. desember 2023 Anton og Hopp tar en liten trall: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. desember 2023 #119629 Del Skrevet 2. desember 2023 SVK skrev (4 minutter siden): Anton og Hopp tar en liten trall: Cassidy Tvillingene bare Megadigger Sonny & Cher.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. desember 2023 #119630 Del Skrevet 2. desember 2023 Nå sover Hoppe og drømmer om at hun spiser gyros(gresk kebab) med Sokrates og Platon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. desember 2023 #119631 Del Skrevet 2. desember 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Nå sover Hoppe og drømmer om at hun spiser gyros(gresk kebab) med Sokrates og Platon. Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kebaben, mens Sokrates og Platon filosoferer om hvordan kebaben skal spises.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. desember 2023 #119632 Del Skrevet 2. desember 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kebaben, mens Sokrates og Platon filosoferer om hvordan kebaben skal spises.😉😉 Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. desember 2023 #119633 Del Skrevet 2. desember 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Det stemmer! 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #119634 Del Skrevet 2. desember 2023 Nå har ordet blitt bisatt etter å ha omkommet i krigen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. desember 2023 #119635 Del Skrevet 2. desember 2023 Cassidy Tvillingene ser nå at Lille Ordet sover trygt og godt i sengen sin nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. desember 2023 #119636 Del Skrevet 2. desember 2023 Selv om Hoppe ikke feirer jul så vil hun kanskje smake litt på Antons julemat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. desember 2023 #119637 Del Skrevet 2. desember 2023 20 minutter siden, Cid said: Nå har ordet blitt bisatt etter å ha omkommet i krigen Det var bare en ond drøm du hadde. 16 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene ser nå at Lille Ordet sover trygt og godt i sengen sin nå. Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. desember 2023 #119638 Del Skrevet 2. desember 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Det var bare en ond drøm du hadde. Det stemmer! 👨🦰👩🦰👍👍 SVK skrev (1 minutt siden): Selv om Hoppe ikke feirer jul så vil hun kanskje smake litt på Antons julemat? Nå ble Cassidy Tvillingene skikkelig sultne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. desember 2023 #119639 Del Skrevet 2. desember 2023 2 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Nå ble Cassidy Tvillingene skikkelig sultne. Dere er selvsagt invitert til Antons julemat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. desember 2023 #119640 Del Skrevet 2. desember 2023 SVK skrev (19 minutter siden): Dere er selvsagt invitert til Antons julemat! Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå