Gjest SVK Skrevet 10. november 2023 #117681 Del Skrevet 10. november 2023 Nå har Hoppe sendt melding til moderatorene og spurt om hun kan bytte brukernavn til Bridezilla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. november 2023 #117682 Del Skrevet 10. november 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Nå har Hoppe sendt melding til moderatorene og spurt om hun kan bytte brukernavn til Bridezilla. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. november 2023 #117683 Del Skrevet 10. november 2023 1 minutt siden, Ciaran og Ciara said: 😉😉 Vi i Le og Rør har våre kilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. november 2023 #117684 Del Skrevet 10. november 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Vi i Le og Rør har våre kilder. Det har Cassidy Tvillingene fått med oss.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. november 2023 #117685 Del Skrevet 10. november 2023 (endret) 20 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Det har Cassidy Tvillingene fått med oss.😉😉 Mottoet vårt er: For godt til å være sant! Endret 10. november 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. november 2023 #117686 Del Skrevet 10. november 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Mottoet vårt er: For godt til å være sant! Cassidy Tvillingene liker det mottoet.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. november 2023 #117687 Del Skrevet 10. november 2023 Nå prater Hoppe med Anton om at hun er urolig for om hun vil bli en god mor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. november 2023 #117688 Del Skrevet 10. november 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover trygt og godt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. november 2023 #117689 Del Skrevet 10. november 2023 I morgen så får hun besøk av Chase igjen som atter en gang vil prate med henne om å få barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. november 2023 #117690 Del Skrevet 10. november 2023 Hun her kommer med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. november 2023 #117691 Del Skrevet 10. november 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. november 2023 #117692 Del Skrevet 10. november 2023 32 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost i dag. Det tror jeg også. Kjenner jeg Anton rett så serverer han frokost på senga til Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. november 2023 #117693 Del Skrevet 10. november 2023 (endret) Nå har hun fått Ordet til å signere en kontrakt som sier at Ordet må gi halvparten av alt det tjener for all fremtid til Hoppe. Endret 10. november 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. november 2023 #117694 Del Skrevet 10. november 2023 Hmm...det kom til meg en stemme fra oven og den sa at "uansett hva rampegutten gjør i dag, så skal du gi ham en stor klem...for alle de løpeturene blir han sliten av, så i dag skal alle sammen KUN være veldig glad i ham...om han så setter fyr på kongen" - Rettferdighetsengelen har talt Jeg adlyder og sier at jeg er veldig glad i @Cid , vår helt spesielle rampegutt som alltid er parat til tull og tøys og i hele dag er han fredet. Gi klemmer og godord i massevis folkens. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. november 2023 #117695 Del Skrevet 10. november 2023 (endret) 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Hmm...det kom til meg en stemme fra oven og den sa at "uansett hva rampegutten gjør i dag, så skal du gi ham en stor klem...for alle de løpeturene blir han sliten av, så i dag skal alle sammen KUN være veldig glad i ham...om han så setter fyr på kongen" - Rettferdighetsengelen har talt Jeg adlyder og sier at jeg er veldig glad i @Cid , vår helt spesielle rampegutt som alltid er parat til tull og tøys og i hele dag er han fredet. Gi klemmer og godord i massevis folkens. Cid er en hedersrampegutt! Endret 10. november 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. november 2023 #117696 Del Skrevet 10. november 2023 JA! Rampegutt...med FUTT! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. november 2023 #117697 Del Skrevet 10. november 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): JA! Rampegutt...med FUTT! SVK skrev (5 minutter siden): Cid er en hedersrampegutt! 👨🦰👩🦰👍👍 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Hmm...det kom til meg en stemme fra oven og den sa at "uansett hva rampegutten gjør i dag, så skal du gi ham en stor klem...for alle de løpeturene blir han sliten av, så i dag skal alle sammen KUN være veldig glad i ham...om han så setter fyr på kongen" - Rettferdighetsengelen har talt Jeg adlyder og sier at jeg er veldig glad i @Cid , vår helt spesielle rampegutt som alltid er parat til tull og tøys og i hele dag er han fredet. Gi klemmer og godord i massevis folkens. SVK skrev (2 timer siden): Nå har hun fått Ordet til å signere en kontrakt som sier at Ordet må gi halvparten av alt det tjener for all fremtid til Hoppe. 😉😉 SVK skrev (3 timer siden): Det tror jeg også. Kjenner jeg Anton rett så serverer han frokost på senga til Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. november 2023 #117698 Del Skrevet 10. november 2023 Nå spiser hun en morgenkroneis, bare fordi den lå nedi fryseskuffen, DEN SKREK og ville ha oppmerksomhet og da fikk den jo det. Namm...Namm... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. november 2023 #117699 Del Skrevet 10. november 2023 7 minutter siden, Hoppetaujenta said: Nå spiser hun en morgenkroneis, bare fordi den lå nedi fryseskuffen, DEN SKREK og ville ha oppmerksomhet og da fikk den jo det. Namm...Namm... Sånn det skal være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. november 2023 #117700 Del Skrevet 10. november 2023 Hoppetaujenta skrev (56 minutter siden): Nå spiser hun en morgenkroneis, bare fordi den lå nedi fryseskuffen, DEN SKREK og ville ha oppmerksomhet og da fikk den jo det. Namm...Namm... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå