Cid Skrevet 9. november 2023 #117621 Del Skrevet 9. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det stemmer. Trodde du holdt deg unna slikt jeg. Er vel du har det da, ikke meg lol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. november 2023 #117622 Del Skrevet 9. november 2023 (endret) 15 minutter siden, Hoppetaujenta said: Nei det vil det aldri, men dette smaker bedre enn nesten alt: Sosekjøtt og varm middag! Jeg trodde forresten at du kun brukte franske navn på maten du spiste. Du skal jo være så fin på det. Endret 9. november 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november 2023 #117623 Del Skrevet 9. november 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Jeg trodde forresten at du kun brukte franske titler på maten du spiste. Du skal jo være så fin på det. Hun er høy på pæra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. november 2023 #117624 Del Skrevet 9. november 2023 Just now, Cid said: Hun er høy på pæra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. november 2023 #117625 Del Skrevet 9. november 2023 Cid skrev (10 minutter siden): Er vel du har det da, ikke meg lol. Ikke meg nei. Jeg er kyskheten selv. SVK skrev (9 minutter siden): Jeg trodde forresten at du kun brukte franske navn på maten du spiste. Du skal jo være så fin på det. Hun gjorde en uforglemmelig rolle og hun lever faktisk ennå og har blitt skikkelig gammel. 94 år! Hun har blitt "Dame" på engelsk og det fortjener hun om det betyr noe for henne. Cid skrev (9 minutter siden): Hun er høy på pæra. Neida, ikke lengre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november 2023 #117626 Del Skrevet 9. november 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ikke meg nei. Jeg er kyskheten selv. Hun gjorde en uforglemmelig rolle og hun lever faktisk ennå og har blitt skikkelig gammel. 94 år! Hun har blitt "Dame" på engelsk og det fortjener hun om det betyr noe for henne. Neida, ikke lengre. Anton da, med thaidama si. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. november 2023 #117627 Del Skrevet 9. november 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Hun gjorde en uforglemmelig rolle og hun lever faktisk ennå og har blitt skikkelig gammel. 94 år! Hun har blitt "Dame" på engelsk og det fortjener hun om det betyr noe for henne. Flott dame og en ekte skøyer som hadde passet godt inn i denne tråden om hun snakket norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november 2023 #117628 Del Skrevet 9. november 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Flott dame og en ekte skøyer som hadde passet godt inn i denne tråden om hun snakket norsk. Kanskje det er @Aldrisur? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. november 2023 #117629 Del Skrevet 9. november 2023 Just now, Cid said: Kanskje det er @Aldrisur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. november 2023 #117630 Del Skrevet 9. november 2023 Håper hun er innom her og ser at vi tenker på henne hele tiden. Hun er savnet! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. november 2023 #117631 Del Skrevet 9. november 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Håper hun er innom her og ser at vi tenker på henne hele tiden. Hun er savnet! Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november 2023 #117632 Del Skrevet 9. november 2023 SVK skrev (10 timer siden): Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): NEI! ...av lykke? Meget mulig, men det medfører ikke død. Tror jeg. De har ikke kommet. Åja, der har vi årsaken. Jeg hørte smattelyder, så det forklarer saken. Nei, det er de ikke, har aldri vært og vil aldri bli heller. Den "fjerningen av klær" må være magisk, ettersom den alltid ender i at *sensur*! God tur, kjøp noe godt og ha det hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november 2023 #117633 Del Skrevet 9. november 2023 Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Håper hun er innom her og ser at vi tenker på henne hele tiden. Hun er savnet! Håper alt gikk bra igjennom korona tiden ❤️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november 2023 #117634 Del Skrevet 9. november 2023 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Håper hun er innom her og ser at vi tenker på henne hele tiden. Hun er savnet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november 2023 #117635 Del Skrevet 9. november 2023 SVK skrev (44 minutter siden): Jeg trodde forresten at du kun brukte franske navn på maten du spiste. Du skal jo være så fin på det. Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden): Ikke meg nei. Jeg er kyskheten selv. Hun gjorde en uforglemmelig rolle og hun lever faktisk ennå og har blitt skikkelig gammel. 94 år! Hun har blitt "Dame" på engelsk og det fortjener hun om det betyr noe for henne. Neida, ikke lengre. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november 2023 #117636 Del Skrevet 9. november 2023 Klypa har kommet til Lønneberget for å sjekke opp Hoppe, blir det romanse? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november 2023 #117637 Del Skrevet 9. november 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Woffe blir satt på saken til å jage han bort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. november 2023 #117638 Del Skrevet 9. november 2023 Kjære fineste venner. Jeg lever i beste velgående og har hver og en av dere i hjerte miťt. Akkurat nå befinner jegmeg i et varmt utļand på femte uka. Jeg elsker dere og er utrolig taķknemlig for at dere husker meg med positivt fortegn. 😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november 2023 #117639 Del Skrevet 9. november 2023 Aldrisur skrev (2 minutter siden): Kjære fineste venner. Jeg lever i beste velgående og har hver og en av dere i hjerte miťt. Akkurat nå befinner jegmeg i et varmt utļand på femte uka. Jeg elsker dere og er utrolig taķknemlig for at dere husker meg med positivt fortegn. 😍 Nå ble jeg glad 😃 veldig glad for å høre at du har det bra ❤️ Jeg er Winza forresten, bytta navn når jeg kom tilbake 😄 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. november 2023 #117640 Del Skrevet 9. november 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Nå ble jeg glad 😃 veldig glad for å høre at du har det bra ❤️ Jeg er Winza forresten, bytta navn når jeg kom tilbake 😄 Det har jeg forstått. Fineste Winza❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå