Freyja Valkyrie Skrevet 8. november 2023 #117521 Del Skrevet 8. november 2023 Hoppe bruker både sennep og ketchup på pølsene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. november 2023 #117522 Del Skrevet 8. november 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Forundrer meg ikke. Anton må både ha 2 jobber og lage sennepen til Hoppe. Hoppe er ingen Idun-dame. Hun er Idar lol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. november 2023 #117523 Del Skrevet 8. november 2023 Athena Freyja skrev (1 minutt siden): Hoppe bruker både sennep og ketchup på pølsene Jeg bruker denne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2023 #117524 Del Skrevet 8. november 2023 SVK skrev (13 minutter siden): Stemmer. Jeg la merke til at du brukte den dyreste franske sennepen på pølsene. Anton jobber dobbelt for den sennepen! Nei, det stemmer ikke. Cid skrev (12 minutter siden): Og blitt bestevenninne med hun her? Nei, hun stoler jeg ikke på og holder meg LANGT UNNA!!! Cid skrev (12 minutter siden): Sennepen kommer fra han lol. TI STILL!!! SVK skrev (8 minutter siden): Forundrer meg ikke. Anton må både ha 2 jobber og lage sennepen til Hoppe. Hoppe er ingen Idun-dame. Jo, det er hun. Bodsennep-dame. Athena Freyja skrev (8 minutter siden): Hoppe bruker både sennep og ketchup på pølsene NEI! Cid skrev (7 minutter siden): Hun er Idar lol. IGOR kommer og tar deg snart. Han er en russisk venn av Anton. Cid skrev (6 minutter siden): Jeg bruker denne. Kjempehuff! Magen og tarmene dine gråter når du spiser slikt... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. november 2023 #117525 Del Skrevet 8. november 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, det stemmer ikke. Nei, hun stoler jeg ikke på og holder meg LANGT UNNA!!! TI STILL!!! Jo, det er hun. Bodsennep-dame. NEI! IGOR kommer og tar deg snart. Han er en russisk venn av Anton. Kjempehuff! Magen og tarmene dine gråter når du spiser slikt... Hjeeeeeeeeeeeeelp!!!!!!!!!! 🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. november 2023 #117526 Del Skrevet 8. november 2023 🛖🔐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. november 2023 #117527 Del Skrevet 8. november 2023 Cid skrev (16 minutter siden): Og blitt bestevenninne med hun her? 👨🦰👩🦰👍👍 SVK skrev (13 minutter siden): Forundrer meg ikke. Anton må både ha 2 jobber og lage sennepen til Hoppe. Hoppe er ingen Idun-dame. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2023 #117528 Del Skrevet 8. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): 🛖 Nøkkel og lås er borte! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. november 2023 #117529 Del Skrevet 8. november 2023 Athena Freyja skrev (13 minutter siden): Hoppe bruker både sennep og ketchup på pølsene Cid skrev (12 minutter siden): Jeg bruker denne. Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Nei, det stemmer ikke. Nei, hun stoler jeg ikke på og holder meg LANGT UNNA!!! TI STILL!!! Jo, det er hun. Bodsennep-dame. NEI! IGOR kommer og tar deg snart. Han er en russisk venn av Anton. Kjempehuff! Magen og tarmene dine gråter når du spiser slikt... Cid skrev (3 minutter siden): Hjeeeeeeeeeeeeelp!!!!!!!!!! 🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ Cid skrev (3 minutter siden): 🛖🔐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. november 2023 #117530 Del Skrevet 8. november 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nøkkel og lås er borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2023 #117531 Del Skrevet 8. november 2023 Det er sannheten som den er. Kan ikke noe for det! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. november 2023 #117532 Del Skrevet 8. november 2023 Cassidy Tvillingene bruker Tomatketchup og Pølsesennep på Wienerpølser, og vi bruker Chiliketchup og Bod-sennep på Grillpølser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. november 2023 #117533 Del Skrevet 8. november 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det er sannheten som den er. Kan ikke noe for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. november 2023 #117534 Del Skrevet 8. november 2023 21 minutter siden, Athena Freyja said: Hoppe bruker både sennep og ketchup på pølsene Jeg tror ketchupen er for sterk for Hoppe. Hun er ikke noe glad i chili-ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. november 2023 #117535 Del Skrevet 8. november 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Jeg tror ketchupen er for sterk for Hoppe. Hun er ikke noe glad i chili-ting. Cassidy Tvillingene elsker Idun Chiliketchup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. november 2023 #117536 Del Skrevet 8. november 2023 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Nøkkel og lås er borte! 😱🥺 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2023 #117537 Del Skrevet 8. november 2023 💋 ...en hilsen og litt trøst fra en av beundrerinnene dine i kjendisverdenen. I alle dager...hvem kan det være, Cid? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. november 2023 #117538 Del Skrevet 8. november 2023 Cid skrev (4 minutter siden): 😱🥺 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): 💋 ...en hilsen og litt trøst fra en av beundrerinnene dine i kjendisverdenen. I alle dager...hvem kan det være, Cid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. november 2023 #117539 Del Skrevet 8. november 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): 💋 ...en hilsen og litt trøst fra en av beundrerinnene dine i kjendisverdenen. I alle dager...hvem kan det være, Cid? 🛫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. november 2023 #117540 Del Skrevet 8. november 2023 3 minutter siden, Hoppetaujenta said: 💋 ...en hilsen og litt trøst fra en av beundrerinnene dine i kjendisverdenen. I alle dager...hvem kan det være, Cid? Er det Mia Gundersen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå