Ciaran og Ciara Skrevet 4. november 2023 #117141 Del Skrevet 4. november 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Nå sover Hoppe og drømmer om å bli skuespiller: 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november 2023 #117142 Del Skrevet 4. november 2023 SVK skrev (16 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2023 #117143 Del Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Hvor ER egentlig @Hoppetaujenta?! Hun har jo vært savnet i timesvis! Hun kan jo ha gått seg vill i en ripsbusk, eller blitt kapret av pirater som akter å selge flettene hennes som afrodisiakum til impotente trekkspillere fra de ytterste grensetraktene i Gudbrandsdalen, uten at vi her inne løfter så mye som en finger. Eller andre buskvekster!! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november 2023 #117144 Del Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Hvor ER egentlig @Hoppetaujenta?! Hun har jo vært savnet i timesvis! Hun kan jo ha gått seg vill i en ripsbusk, eller blitt kapret av pirater som akter å selge flettene hennes som afrodisiakum til impotente trekkspillere fra de ytterste grensetraktene i Gudbrandsdalen, uten at vi her inne løfter så mye som en finger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #117145 Del Skrevet 4. november 2023 (endret) SVK skrev (4 minutter siden): Det betyr at det koster 100 kroner å veksle inn de 1000 yenene til 73 norske kroner. Så hun går i minus om hun veksler. KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Hvor ER egentlig @Hoppetaujenta?! Hun har jo vært savnet i timesvis! Hun kan jo ha gått seg vill i en ripsbusk, eller blitt kapret av pirater som akter å selge flettene hennes som afrodisiakum til impotente trekkspillere fra de ytterste grensetraktene i Gudbrandsdalen, uten at vi her inne løfter så mye som en finger. Hun og Anton er på Cat People. Endret 4. november 2023 av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november 2023 #117146 Del Skrevet 4. november 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Eller andre buskvekster!! 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #117147 Del Skrevet 4. november 2023 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Eller andre buskvekster!! Ibsens, baby 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november 2023 #117148 Del Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): Ibsens, baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. november 2023 #117149 Del Skrevet 5. november 2023 Enda en av Hoppes yndlingssanger: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november 2023 #117150 Del Skrevet 5. november 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Enda en av Hoppes yndlingssanger: 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 #117151 Del Skrevet 5. november 2023 Hoppe og Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 #117152 Del Skrevet 5. november 2023 SVK skrev (14 minutter siden): Enda en av Hoppes yndlingssanger: Hun og Anton sjekker inn på Hotel Cæsar til den sangen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 #117153 Del Skrevet 5. november 2023 Anton når han var yngre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november 2023 #117154 Del Skrevet 5. november 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover trygt og godt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 #117155 Del Skrevet 5. november 2023 Nå har det blitt gjort sjokk funn i øret til Anton https://www.abcnyheter.no/sedenne/v/195462491/gjorde-ekkelt-funn-da-han-kjente-killing-i-oret 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november 2023 #117156 Del Skrevet 5. november 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe drømmer søtt nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2023 #117157 Del Skrevet 5. november 2023 (endret) SVK skrev (9 timer siden): Jeg tar en liten dans jeg også: Jeg er veldig imponert...hvor mange timer gledet du omgivelsene med den manøveren der? KnekkeBørre skrev (9 timer siden): Hvor ER egentlig @Hoppetaujenta?! Hun har jo vært savnet i timesvis! Hun kan jo ha gått seg vill i en ripsbusk, eller blitt kapret av pirater som akter å selge flettene hennes som afrodisiakum til impotente trekkspillere fra de ytterste grensetraktene i Gudbrandsdalen, uten at vi her inne løfter så mye som en finger. Verdens søteste etterlysning og PLINGELING: Her er jeg! Noen ganger finner jeg fornuften og unner meg et opphold i stillerommet og der sitter jeg sånn P.s. Har savnet dere - alle som èn. (og har lest alt sammen...raringer... ) Endret 5. november 2023 av Hoppetaujenta 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 #117158 Del Skrevet 5. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg er veldig imponert...hvor mange timer gledet du omgivelsene med den manøveren der? Verdens søteste etterlysning og PLINGELING: Her er jeg! Noen ganger finner jeg fornuften og unner meg et opphold i stillerommet og der sitter jeg sånn P.s. Har savnet dere - alle som èn. (og har lest alt sammen...raringer... ) Hvordan går det etter den triste beskjeden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 #117159 Del Skrevet 5. november 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): De har vært våkne i stillhet...de har sendt telepatiske beskjeder som dessverre har ditt navn i seg og de har nikket på hodene. Jeg tror det kommer et angrep i dag om du ikke oppfører deg. 🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2023 #117160 Del Skrevet 5. november 2023 Fint, sier de. Han har mottatt beskjeden. Håper han forstår alvoret. *sniff-sniff-knurr...* 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå