Ciaran og Ciara Skrevet 4. november 2023 #117101 Del Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (33 minutter siden): Anton inviterer på Netflix og chill.. 👨🦰👩🦰👍👍 Cid skrev (1 time siden): Nå hjelper Hoppe Mr Beast med å bygge 100 brønner i Afrika. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. november 2023 #117102 Del Skrevet 4. november 2023 Nå har Hoppe fått advarsel fra moderator etter at hun trakasserte ugifte og barnløse kvinner. I følge Hoppe er meningen med livet å gifte seg og få barn og alle som gjør noe annet lever feil liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november 2023 #117103 Del Skrevet 4. november 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Nå har Hoppe fått advarsel fra moderator etter at hun trakasserte ugifte og barnløse kvinner. I følge Hoppe er meningen med livet å gifte seg og få barn og alle som gjør noe annet lever feil liv. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #117104 Del Skrevet 4. november 2023 Jeg har meldt meg i hæren, på et oppdrag så trakker jeg på en landmine og dør momentant. Noen offisere fra hæren dukker opp på døra til Hoppe for å fortelle henne at jeg har dødd i strid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. november 2023 #117105 Del Skrevet 4. november 2023 1 minutt siden, Cid said: Jeg har meldt meg i hæren, på et oppdrag så trakker jeg på en landmine og dør momentant. Noen offisere fra hæren dukker opp på døra til Hoppe for å fortelle henne at jeg har dødd i strid. Hoppe forteller at du var gift med Grevling og at det derfor er han som bør få krukken med asken din. Grevling forteller at han vi gi asken til kua slik at hun kan spise gress fra asken til Cid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november 2023 #117106 Del Skrevet 4. november 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har spist en skikkelig god kveldsmat i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. november 2023 #117107 Del Skrevet 4. november 2023 4 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har spist en skikkelig god kveldsmat i kveld. Det tror jeg også. Hoppe tar nok en saftig kebab som kveldsmat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. november 2023 #117108 Del Skrevet 4. november 2023 (endret) Hoppe kalles for Kebab-Hoppe i Lønneberget siden hun alltid spiser kebab som nattmat i helgene. Endret 4. november 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november 2023 #117109 Del Skrevet 4. november 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Det tror jeg også. Hoppe tar nok en saftig kebab som kveldsmat. Ja det tror Cassidy Tvillingene også, nå fikk vi også lyst på hver vår saftige rullekebab. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november 2023 #117110 Del Skrevet 4. november 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe kalles for Kebab-Hoppe i Lønneberget siden hun alltid spiser kebab som nattmat i helgene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. november 2023 #117111 Del Skrevet 4. november 2023 (endret) 3 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Ja det tror Cassidy Tvillingene også, nå fikk vi også lyst på hver vår saftige rullekebab. Bergens beste kebab: Endret 4. november 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #117112 Del Skrevet 4. november 2023 SVK skrev (21 minutter siden): Nå har Hoppe fått advarsel fra moderator etter at hun trakasserte ugifte og barnløse kvinner. I følge Hoppe er meningen med livet å gifte seg og få barn og alle som gjør noe annet lever feil liv. Her er jeg Hoppende enig. Vår eneste funksjon er å reprodusere og føre galskapen videre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november 2023 #117113 Del Skrevet 4. november 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Bergens beste kebab: Cassidy Tvillingene kan bekrefte at det er helt sant også at det er Bergens beste kebab. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november 2023 #117114 Del Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Her er jeg Hoppende enig. Vår eneste funksjon er å reprodusere og føre galskapen videre! 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. november 2023 #117115 Del Skrevet 4. november 2023 1 minutt siden, KnekkeBørre said: Her er jeg Hoppende enig. Vår eneste funksjon er å reprodusere og føre galskapen videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november 2023 #117116 Del Skrevet 4. november 2023 SVK skrev (Akkurat nå): 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #117117 Del Skrevet 4. november 2023 SVK skrev (35 minutter siden): Hoppe forteller at du var gift med Grevling og at det derfor er han som bør få krukken med asken din. Grevling forteller at han vi gi asken til kua slik at hun kan spise gress fra asken til Cid. De blander asken min med hasj og blir høy som faen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november 2023 #117118 Del Skrevet 4. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): De blander asken min med hasj og blir høy som faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. november 2023 #117119 Del Skrevet 4. november 2023 2 minutter siden, Cid said: De blander asken min med hasj og blir høy som faen. Høy som en sjiraff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november 2023 #117120 Del Skrevet 4. november 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Høy som en sjiraff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå