Ciaran og Ciara Skrevet 3. november 2023 #117061 Del Skrevet 3. november 2023 SVK skrev (9 minutter siden): Det tipper jeg også. Og kjenner jeg Hoppe rett så har hun drukket Irish Coffee til kvelds. Hun har også fått advarsel fra en mannlig KG-moderator etter å ha lassoet han. I følge Hoppe er lasso lov i krig og kjærlighet. 👨🦰👩🦰👍👍 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Jeg sniker meg av sted med meg selv og så slår vi opp teltet og båler i stillheten i skogen. Helt nydelig opplevelse. SVK skrev (6 minutter siden): SVK skrev (8 minutter siden): Viste seg at Ordet er allergisk mot parfyme. Hoppe nekter å bruke mindre parfyme. Så Ordet og Anton må sove ute i hagen. 😉😉 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Håper det. I morgen er det lørdag og skulle kunne sovet lengre, men...jeg klarer det ikke. Har stort behov for å sove skikkelig tungt og dypt og...nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november 2023 #117062 Del Skrevet 3. november 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Jeg sniker meg av sted med meg selv og så slår vi opp teltet og båler i stillheten i skogen. Helt nydelig opplevelse. Der du og ordet tilbringer natten sammen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2023 #117063 Del Skrevet 3. november 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Der du og ordet tilbringer natten sammen? Bare jeg og meg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november 2023 #117064 Del Skrevet 3. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Bare jeg og meg. Ordet da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2023 #117065 Del Skrevet 3. november 2023 Er i sin egen seng for lenge siden. Det er natt-tanter og onkler som passer på det når jeg selv skal sove. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. november 2023 #117066 Del Skrevet 3. november 2023 6 minutter siden, Cid said: Der du og ordet tilbringer natten sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november 2023 #117067 Del Skrevet 3. november 2023 SVK skrev (2 minutter siden): 🏃♂️🛖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november 2023 #117068 Del Skrevet 3. november 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Er i sin egen seng for lenge siden. Det er natt-tanter og onkler som passer på det når jeg selv skal sove. Er vel sammen med den prostituerte som den plukket opp lol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. november 2023 #117069 Del Skrevet 3. november 2023 Cid skrev (6 minutter siden): 🏃♂️🛖 SVK skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier Snekkerbua Hopp Fallera.🤣🤣👍👍 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Bare jeg og meg. Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Er i sin egen seng for lenge siden. Det er natt-tanter og onkler som passer på det når jeg selv skal sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. november 2023 #117070 Del Skrevet 3. november 2023 Anton har fått hjelp av en Marry Poppins for å få skikk på Cid: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november 2023 #117071 Del Skrevet 3. november 2023 SVK skrev (4 minutter siden): Anton har fått hjelp av en Marry Poppins for å få skikk på Cid: Anton begynner å date henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november 2023 #117072 Del Skrevet 3. november 2023 Nå har Anton spurt ordet om det har lyst til å se Hoppe naken, Ordet sier ja og så drar de hjem til Hoppe og spionerer på henne i dusjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. november 2023 #117073 Del Skrevet 3. november 2023 SVK skrev (20 minutter siden): Anton har fått hjelp av en Marry Poppins for å få skikk på Cid: 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #117074 Del Skrevet 4. november 2023 En ny frier er på vei til Lønneberget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. november 2023 #117075 Del Skrevet 4. november 2023 Cid skrev (10 timer siden): Er vel sammen med den prostituerte som jeg plukket opp lol. Har Cid dårlig påvirkning her, det må man spørre seg om. Cid skrev (8 timer siden): Nå har Anton spurt ordet om det har lyst til å se Hoppe naken, Ordet sier ja og så drar de hjem til Hoppe og spionerer på henne i dusjen Hva er dette her med å se meg naken, Cid? Jeg undres, for jeg har aldri vurdert å ta med noen som helst for å se deg splitter pine naken i dusjen. Cid skrev (1 time siden): En ny frier er på vei til Lønneberget. UT! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #117076 Del Skrevet 4. november 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Har Cid dårlig påvirkning her, det må man spørre seg om. Hva er dette her med å se meg naken, Cid? Jeg undres, for jeg har aldri vurdert å ta med noen som helst for å se deg splitter pine naken i dusjen. UT! Anton bruker å prate om deg sånn ganske ofte, han har en ganske våt fantasi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. november 2023 #117077 Del Skrevet 4. november 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Anton bruker å prate om deg sånn ganske ofte, han har en ganske våt fantasi Jeg tror ikke på deg, for Anton er ikke sånn. Du hører syner! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #117078 Del Skrevet 4. november 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg tror ikke på deg, for Anton er ikke sånn. Du hører syner! Er det frierne som prater sånt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #117079 Del Skrevet 4. november 2023 🌶️🍣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #117080 Del Skrevet 4. november 2023 Nå sover føttene hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå