Cid Skrevet 3. november 2023 #117041 Del Skrevet 3. november 2023 KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Skulle ikke tilfeldigvis være i nærheten av biblioteket? Var på en strippeklubb. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2023 #117042 Del Skrevet 3. november 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Fiser man av erter? Er du kilen? Ja, det danner mye gass og hos noen ekstremt mye...man futt-futt-futter veldig lenge. Nei, er ikke kilen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november 2023 #117043 Del Skrevet 3. november 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ja, det danner mye gass og hos noen ekstremt mye...man futt-futt-futter veldig lenge. Nei, er ikke kilen. Så du kan fint bli kilt under føttene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2023 #117044 Del Skrevet 3. november 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Så du kan fint bli kilt under føttene? Nei, for mine føtter er mine føtter og dem har ingen adgang til! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november 2023 #117045 Del Skrevet 3. november 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei, for mine føtter er mine føtter og dem har ingen adgang til! Så du blir kilen da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2023 #117046 Del Skrevet 3. november 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Så du blir kilen da? Nei, jeg beordrer personen bort! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november 2023 #117047 Del Skrevet 3. november 2023 Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Nei, jeg beordrer personen bort! En frier er bak deg nå lol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2023 #117048 Del Skrevet 3. november 2023 Cid skrev (3 minutter siden): En frier er bak deg nå lol. Jeg har spist spinat og er knallsterk som skipperen. 🏋️♀️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. november 2023 #117049 Del Skrevet 3. november 2023 1 hour ago, Hoppetaujenta said: Jeg har spist spinat og er knallsterk som skipperen. 🏋️♀️ Du er jo Pippi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november 2023 #117050 Del Skrevet 3. november 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Du er jo Pippi. Mormoren hennes lol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. november 2023 #117051 Del Skrevet 3. november 2023 Cid skrev (3 timer siden): Eneste stormen kommer vel fra airconditionen fra kjelleren demmes Cassidy Tvillingene kan godt vise deg en storm hvis du vil. Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): ALDRI! 🤮 Eller fra høyt inntak av ertesuppe. Jeg vil ikke ha noe av det. Slutt med det, gode mann! Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg leser i avisa: "Stormen «Ciaran» rammet sørvest i England torsdag, som førte til at hundrevis av skoler holdt stengt, mens vind på opptil 37 meter i sekundet pisket opp enorme bølger som hamret mot kysten. Restene av stormen kan treffe Norge i helga." Er det derfor @Ciaran og Ciara er så veldig opptatt og ikke sees så ofte i det siste? 😉😉 Cid skrev (4 timer siden): 🏃♂️ Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Hihihi...hyggelig å prate med dere i noen minutter i alle fall og god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. november 2023 #117052 Del Skrevet 3. november 2023 Nå er Ordet lei av at Hoppe hele tiden prøver å finne friere til Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november 2023 #117053 Del Skrevet 3. november 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Nå er Ordet lei av at Hoppe hele tiden prøver å finne friere til Ordet. Så ordet begynner å date Hoppe istedenfor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. november 2023 #117054 Del Skrevet 3. november 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har spist en skikkelig godkveldsmat i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. november 2023 #117055 Del Skrevet 3. november 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har spist en skikkelig godkveldsmat i kveld. Det tipper jeg også. Og kjenner jeg Hoppe rett så har hun drukket Irish Coffee til kvelds. Hun har også fått advarsel fra en mannlig KG-moderator etter å ha lassoet han. I følge Hoppe er lasso lov i krig og kjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. november 2023 #117056 Del Skrevet 3. november 2023 Viste seg at Ordet er allergisk mot parfyme. Hoppe nekter å bruke mindre parfyme. Så Ordet og Anton må sove ute i hagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. november 2023 #117057 Del Skrevet 3. november 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2023 #117058 Del Skrevet 3. november 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Jeg sniker meg av sted med meg selv og så slår vi opp teltet og båler i stillheten i skogen. Helt nydelig opplevelse. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. november 2023 #117059 Del Skrevet 3. november 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Jeg sniker meg av sted med meg selv og så slår vi opp teltet og båler i stillheten i skogen. Helt nydelig opplevelse. Og i natt sover du trygt og god: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2023 #117060 Del Skrevet 3. november 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Og i natt sover du trygt og god: Håper det. I morgen er det lørdag og skulle kunne sovet lengre, men...jeg klarer det ikke. Har stort behov for å sove skikkelig tungt og dypt og...nok. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå