Cid Skrevet 3. november 2023 #117021 Del Skrevet 3. november 2023 SVK skrev (4 minutter siden): Den tror jeg faktisk Hoppe vil like. Og til å toppe det hele så får hun servert en spesial tillaget iskrem. Peppermynteis med After Eight. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. november 2023 #117022 Del Skrevet 3. november 2023 2 minutter siden, Frøkenfryden said: Hehe denne sanne historien bak er at Beyonce hadde lagt på seg i en ferie🥳 Akkurat som man skal på ferier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2023 #117023 Del Skrevet 3. november 2023 Cid skrev (1 time siden): Lørdagsgodt som Hoppe har kjøpt inn til i morgen. For noen ekle greier, Cid! SVK skrev (1 time siden): Den tror jeg faktisk Hoppe vil like. Nei, det må være adskilt. Cid skrev (1 time siden): Og til å toppe det hele så får hun servert en spesial tillaget iskrem. Peppermynteis med After Eight. Herrrrrlig! SVK skrev (1 time siden): Akkurat som man skal på ferier! Nettopp det skal man ja. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november 2023 #117024 Del Skrevet 3. november 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): For noen ekle greier, Cid! Nei, det må være adskilt. Herrrrrlig! Nettopp det skal man ja. Kommer dyrene? Endret 3. november 2023 av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2023 #117025 Del Skrevet 3. november 2023 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. november 2023 #117026 Del Skrevet 3. november 2023 Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden): For noen ekle greier, Cid! Nei, det må være adskilt. Herrrrrlig! Nettopp det skal man ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2023 #117027 Del Skrevet 3. november 2023 Tror at Cid ble så skremt at han ikke har våget å svare her inne. Fint, for da virket det! Jeg har fått en julekake og mumser på den. Kjempegod! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. november 2023 #117028 Del Skrevet 3. november 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Tror at Cid ble så skremt at han ikke har våget å svare her inne. Fint, for da virket det! Jeg har fått en julekake og mumser på den. Kjempegod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. november 2023 #117029 Del Skrevet 3. november 2023 Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2023 #117030 Del Skrevet 3. november 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Hihihi...hyggelig å prate med dere i noen minutter i alle fall og god tur! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november 2023 #117031 Del Skrevet 3. november 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): 🏃♂️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november 2023 #117032 Del Skrevet 3. november 2023 Nå har hun campet i flere måneder for Taylor Swift konserten. https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/camper-utenfor-konsertomradet-teltet-i-fem-maneder/16188441/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2023 #117033 Del Skrevet 3. november 2023 Cid skrev (40 minutter siden): Nå har hun campet i flere måneder for Taylor Swift konserten. https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/camper-utenfor-konsertomradet-teltet-i-fem-maneder/16188441/ Nei, det kunne hun ikke tenke seg. Ikke for noen, for det blir for slitsomt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2023 #117034 Del Skrevet 3. november 2023 Jeg leser i avisa: "Stormen «Ciaran» rammet sørvest i England torsdag, som førte til at hundrevis av skoler holdt stengt, mens vind på opptil 37 meter i sekundet pisket opp enorme bølger som hamret mot kysten. Restene av stormen kan treffe Norge i helga." Er det derfor @Ciaran og Ciara er så veldig opptatt og ikke sees så ofte i det siste? 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november 2023 #117035 Del Skrevet 3. november 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei, det kunne hun ikke tenke seg. Ikke for noen, for det blir for slitsomt. Hva med for Rune Rudberg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november 2023 #117036 Del Skrevet 3. november 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg leser i avisa: "Stormen «Ciaran» rammet sørvest i England torsdag, som førte til at hundrevis av skoler holdt stengt, mens vind på opptil 37 meter i sekundet pisket opp enorme bølger som hamret mot kysten. Restene av stormen kan treffe Norge i helga." Er det derfor @Ciaran og Ciara er så veldig opptatt og ikke sees så ofte i det siste? Eneste stormen kommer vel fra airconditionen fra kjelleren demmes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november 2023 #117037 Del Skrevet 3. november 2023 Nå blir jeg og Hoppe holdt som gissel av en gal mann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 3. november 2023 #117038 Del Skrevet 3. november 2023 (endret) Cid skrev (2 minutter siden): Nå blir jeg og Hoppe holdt som gissel av en gal mann. Skulle ikke tilfeldigvis være i nærheten av biblioteket? Endret 3. november 2023 av KnekkeBørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2023 #117039 Del Skrevet 3. november 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Hva med for Rune Rudberg? ALDRI! 🤮 Cid skrev (1 minutt siden): Eneste stormen kommer vel fra airconditionen fra kjelleren demmes Eller fra høyt inntak av ertesuppe. Cid skrev (1 minutt siden): Nå blir jeg og Hoppe holdt kilt og tøyset med av en glad mann som heter @SVK. Jeg vil ikke ha noe av det. Slutt med det, gode mann! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november 2023 #117040 Del Skrevet 3. november 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): ALDRI! 🤮 Eller fra høyt inntak av ertesuppe. Jeg vil ikke ha noe av det. Slutt med det, gode mann! Fiser man av erter? Er du kilen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå