Cid Skrevet 27. oktober 2023 #116401 Del Skrevet 27. oktober 2023 Og Hoppe er gift med Anton lol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober 2023 #116402 Del Skrevet 27. oktober 2023 Cassidy Tvillingene ser at fantasien er spinnvill her inne nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. oktober 2023 #116403 Del Skrevet 27. oktober 2023 4 hours ago, SVK said: Hoppe er jo selv en rosa elefant: Og her er Anton: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober 2023 #116404 Del Skrevet 27. oktober 2023 Godmorgen, alle fantasifulle menneske. Håper dere får en fin dag i dag og husk; snart er det freddan! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. oktober 2023 #116405 Del Skrevet 27. oktober 2023 Just now, Hoppetaujenta said: Godmorgen, alle fantasifulle menneske. Håper dere får en fin dag i dag og husk; snart er det freddan! God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. oktober 2023 #116406 Del Skrevet 27. oktober 2023 Jeg ønsker Hoppe en frierfri helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober 2023 #116407 Del Skrevet 27. oktober 2023 Tusen takk. Jeg håper det blir innfridd. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober 2023 #116408 Del Skrevet 27. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Godmorgen, alle fantasifulle menneske. Håper dere får en fin dag i dag og husk; snart er det freddan! Cassidy Tvillingene ønsker deg også en Riktig Godmorgen vår gode venn @Hoppetaujenta😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober 2023 #116409 Del Skrevet 27. oktober 2023 I dag skal jeg ha fjordland grønnsakssuppe til lønsj. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober 2023 #116410 Del Skrevet 27. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): I dag skal jeg ha fjordland grønnsakssuppe til lønsj. Cassidy Tvillingene skal ha hver vår rekebagett til lunsj i dag.🦐🦐🥖🥖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober 2023 #116411 Del Skrevet 27. oktober 2023 Alltid godt det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober 2023 #116412 Del Skrevet 27. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Alltid godt det. Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober 2023 #116413 Del Skrevet 27. oktober 2023 Siden det er fredag, så blir det en liten halvliters boks med is også etterhvert. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. oktober 2023 #116414 Del Skrevet 27. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Godmorgen, alle fantasifulle menneske. Håper dere får en fin dag i dag og husk; snart er det freddan! Bra du ble frisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober 2023 #116415 Del Skrevet 27. oktober 2023 Jeg er alltid frisk! Bortsett fra når jeg er syk... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober 2023 #116416 Del Skrevet 27. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Siden det er fredag, så blir det en liten halvliters boks med is også etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. oktober 2023 #116417 Del Skrevet 27. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg er alltid frisk! Bortsett fra når jeg er syk... Så du det jeg skrev om sykdommer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober 2023 #116418 Del Skrevet 27. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene spiser Fish and Chips hver torsdag.👨🦰👩🦰🐟🐟🍟🍟 Da lurer jeg på om det kjøpes ute eller om dere lager det hjemme selv? Cid skrev (10 timer siden): Hoppe er på date med denne mannen nå. Jo, M-F...nei, det er hun ikke. En forvokst guttunge på 75? Ciaran og Ciara skrev (10 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at han møter Woffe i døren.🐶🐶🤣🤣 Det stemmer. Hvordan visste dere det? Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover trygt og godt nå. Hun gjorde det. Var veldig tidlig i seng og veldig tidlig oppe i dag. SVK skrev (6 timer siden): Hoppe er jo selv en rosa elefant: Hoppe er et fantasiprodukt; fullstendig feilifri og vakker! SVK skrev (5 timer siden): Når man ser hvor søt elefant Hoppe er så skjønner man hvorfor Anton gjør alt henne. Hadde det vært sant, så hadde man forstått det. Cid skrev (4 timer siden): Nå har beboerne på Lønneberget blitt smittet av sykdommer. Anton har fått ebola, Hoppe har fått svineinfluensa, ordet har fått korona og jeg har blitt spedalsk Jeg protesterer på ALT SAMMEN, for dette er bare falske rykter. Cid skrev (4 timer siden): OPPDATERING: Den ble sensurert. Cid skrev (4 timer siden): Og Hoppe er IKKE gift med Anton heller. Og ingen andre heller. Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene ser at fantasien er spinnvill her inne nå. Nokså vanlig syns jeg, for her er alle spinnville hele t iden. Cid skrev (7 minutter siden): Så du det jeg skrev om sykdommer? Ja, nå gjorde jeg det og svarte. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. oktober 2023 #116419 Del Skrevet 27. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Da lurer jeg på om det kjøpes ute eller om dere lager det hjemme selv? Jo, M-F...nei, det er hun ikke. En forvokst guttunge på 75? Det stemmer. Hvordan visste dere det? Hun gjorde det. Var veldig tidlig i seng og veldig tidlig oppe i dag. Hoppe er et fantasiprodukt; fullstendig feilifri og vakker! Hadde det vært sant, så hadde man forstått det. Jeg protesterer på ALT SAMMEN, for dette er bare falske rykter. Den ble sensurert. Og ingen andre heller. Nokså vanlig syns jeg, for her er alle spinnville hele t iden. Ja, nå gjorde jeg det og svarte. Han er 65 faktisk Kommer sinne mafiaen nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober 2023 #116420 Del Skrevet 27. oktober 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Han er 65 faktisk Kommer sinne mafiaen nå? Den eldre sinnemafiaen har kommet på banen og skal forsvare de gamles rett til å kle seg og lage musikk som de vil! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå