Cid Skrevet 17. oktober 2023 #115261 Del Skrevet 17. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, en god skikkelig en med myk fyll i. Liker du after eight? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. oktober 2023 #115262 Del Skrevet 17. oktober 2023 Hun får besøk av han her i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. oktober 2023 #115263 Del Skrevet 17. oktober 2023 Han her kommer med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober 2023 #115264 Del Skrevet 17. oktober 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Liker du after eight? Ja, de er veldig gode, men har blitt en del mindre enn de pleide å være før. Alt blir dyrere og mindre... Cid skrev (2 minutter siden): Hun får besøk av han her i morgen. Ok, han kan få lapskaus og så skal han holde et foredrag fra sin jobb. Cid skrev (Akkurat nå): Han her kommer med. Neitakk, det holder med en person. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. oktober 2023 #115265 Del Skrevet 17. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, de er veldig gode, men har blitt en del mindre enn de pleide å være før. Alt blir dyrere og mindre... Ok, han kan få lapskaus og så skal han holde et foredrag fra sin jobb. Neitakk, det holder med en person. Færre i hver boks? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober 2023 #115266 Del Skrevet 17. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Det gjør jeg aldri, for jeg er veldig høflig. Nei! Jeg liker ikke "jallapenos" heller og spytter alt rett ut om jeg er så uheldig. 🤮 Ikke vondt det. Ja, men jeg er sånn klø-venn...pjusker veldig godt. Nei, det hadde blitt en første gang evt. Endelig litt sannhet derfra. ...vil du meg virkelig så vondt? Nei, det kan han ikke. Ja, og strukket til det ugjenkjennelige, akkurat som meg. Nei...og det du har bilde av der er bare en ishockey-pøkk. Må`kke snakke sånn vettu! Har alltid likt han i grunnen. Fin sang da. Dere er så mye borte at jeg nesten ikke ser dere lenger, men...ha det hyggelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober 2023 #115267 Del Skrevet 17. oktober 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Færre i hver boks? Tror ikke det, men de var liksom bare en liten munnfull i hver nå. Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. oktober 2023 #115268 Del Skrevet 17. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Tror ikke det, men de var liksom bare en liten munnfull i hver nå. Skulle funnes after eight iskrem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober 2023 #115269 Del Skrevet 17. oktober 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Skulle funnes after eight iskrem. Det hadde vært noe det. Syns de er litt uoppfinnsomme med iskrem og godterismaker. Vi trenger nye ting nå, 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober 2023 #115270 Del Skrevet 17. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Tror ikke det, men de var liksom bare en liten munnfull i hver nå. Cassidy Tvillingene må prøve å være her litt mer på dagtid også, for vi savner å snakke med deg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober 2023 #115271 Del Skrevet 17. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det hadde vært noe det. Syns de er litt uoppfinnsomme med iskrem og godterismaker. Vi trenger nye ting nå, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober 2023 #115272 Del Skrevet 17. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene må prøve å være her litt mer på dagtid også, for vi savner å snakke med deg. Hyggelig å få veksle noen setninger med dere, men...vår tid kommer nok igjen senere. Den som venter på noe godt... 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober 2023 #115273 Del Skrevet 17. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hyggelig å få veksle noen setninger med dere, men...vår tid kommer nok igjen senere. Den som venter på noe godt... Cassidy Tvillingene er enige, og det har du helt rett i. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. oktober 2023 #115274 Del Skrevet 17. oktober 2023 Cid skrev (17 minutter siden): Skulle funnes after eight iskrem. Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Det hadde vært noe det. Syns de er litt uoppfinnsomme med iskrem og godterismaker. Vi trenger nye ting nå, Enig! Ciaran og Ciara skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene må prøve å være her litt mer på dagtid også, for vi savner å snakke med deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober 2023 #115275 Del Skrevet 17. oktober 2023 ...nå ser hun på videosnutter hvor asiatiske folk lager stekt ris med grønnsaker, egg og kjøtt. Det ser så godt ut akkurat nå. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. oktober 2023 #115276 Del Skrevet 17. oktober 2023 Cid skrev (41 minutter siden): 🏃♂️ 🐄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. oktober 2023 #115277 Del Skrevet 17. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): ...nå ser hun på videosnutter hvor asiatiske folk lager stekt ris med grønnsaker, egg og kjøtt. Det ser så godt ut akkurat nå. Ser nydelig ut 😊👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. oktober 2023 #115278 Del Skrevet 17. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): ...nå ser hun på videosnutter hvor asiatiske folk lager stekt ris med grønnsaker, egg og kjøtt. Det ser så godt ut akkurat nå. Jeg ser også med stor iver på sånne videosnutter av asiatiske kokkepersoner. Lar meg imponere av deres fantastiske teknikker med wok og øser 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober 2023 #115279 Del Skrevet 17. oktober 2023 Ja, det er veldig oppkvikkende raskt og lekkert det hele. Ai låvv Itt! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober 2023 #115280 Del Skrevet 17. oktober 2023 Entern skrev (15 minutter siden): Enig! Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): ...nå ser hun på videosnutter hvor asiatiske folk lager stekt ris med grønnsaker, egg og kjøtt. Det ser så godt ut akkurat nå. Entern skrev (14 minutter siden): 🐄 Entern skrev (14 minutter siden): Ser nydelig ut 😊👍 👨🦰👩🦰👍👍 KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Jeg ser også med stor iver på sånne videosnutter av asiatiske kokkepersoner. Lar meg imponere av deres fantastiske teknikker med wok og øser 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå