Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cassidy Tvillingene digger den herlige fantasien her inne.🤣🤣😍😍🤩🤩👍👍

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Nå har hun fått installert nye lys i huset slik at man må klappe for å slå av og på lyset :klappe: 💡

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden):

Cassidy Tvillingene digger den herlige fantasien her inne.🤣🤣😍😍🤩🤩👍👍

Jeg og 😀😀🤣🤣

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 timer siden):

Nå har hun fått installert nye lys i huset slik at man må klappe for å slå av og på lyset :klappe: 💡

Passer perfekt til Hoppe 😀😀😀

Cid skrev (5 timer siden):

Nå har hun flyttet til Japan.

 

Hun ser etter et nytt bosted til deg da vettu 🤣

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (15 timer siden):

Har sett den på fjernsyn jeg også. Men NRKs versjon er vel i farger?
Eller så du en versjon som er enda eldre enn den 50 år gamle?

Ahh...da tenkte jeg nok på "Vildanden"...den var i sort hvitt og veldig intenst spilt. :( 

Entern skrev (15 timer siden):

Husk at engelskmennene regner Ibsen som den nest beste dramatikeren som noen gang har levd 🤩😎

Tror faktisk at han hadde noe for seg, gamle mannen. :klappe: 

KnekkeBørre skrev (15 timer siden):

 

 

                          Jeg liker dem! :hoppe: 

Cid skrev (15 timer siden):

bareegil_5633767a.jpg?chk=4F5D4F
Hoppes kjæreste. 

Neppe, men liker den frie morsomme stilen. Gi bengen i hva naboene sier! :fnise: 

Entern skrev (15 timer siden):

Tror de hadde passet godt sammen 😊

Han er for glad i å være på teve og dessuten er han gift og har barn. ;)  

Entern skrev (15 timer siden):

Beste sangen er «Problemer innad i Høyre» 🤣🤣🤣

Den var et flott sjokk da den kom. :D 

KnekkeBørre skrev (15 timer siden):

Vil kalle det mer satirisk enn parodisk, men navnet er nok veldig inpirert. De står unektelig godt på egne bein og har faktisk dratt i land internasjonale priser for sine melodiske komposisjoner. 

Men tekstene er jo mildt sagt alternative.. 😉 

I utlandet skjønner de ikke norsk, så musikken står greit på egne bein den. :nikke: 

Athena Freyja skrev (15 timer siden):

I dag har Hoppe handlet inn til allehelgensaften, hun klarte ikke å vente til 31.10....

       Nei, den eksisterer ikke i min almanakk. :jolie: Amerikansk fjas! 

KnekkeBørre skrev (15 timer siden):

Ser man bort i fra tekstene, så er det jo et seriøst bra band. Det svinger skikkelig! 

Ja, enig med deg der. :nikke: 

Entern skrev (15 timer siden):

Hadde de ikke hatt så tullete tekster hadde de vært et skikkelig bra doom metal/hard rock band. 😎

Så på en måte litt synd, men de er fryktelig morsomme da 🤣🤣🤣🤣

 

…Entern: fan av doom metal og Egil 😊

Et nisjeprodukt i musikkens verden. :nikke: 

SVK skrev (14 timer siden):

Nå har Cid  lovet at han ikke skal sende friere til Hoppe resten av året. 

                                                       Pfffftttttt!!!! 🤣

Athena Freyja skrev (13 timer siden):

Men han holder fingrene i kryss bak ryggen sin..

                                       TYPPISK! :fnise: 

SVK skrev (11 timer siden):

Nå har Hoppe lagt seg og drømmer om alle Bitcoinene hun har minet. :sover:🤑

Nei, det var ikke meg.

Entern skrev (11 timer siden):

Og så drømmer hun en veldig rar drøm inspirert av Minecraft :sover:

Heller ikke meg det der, men jeg drømte at jeg hadde kjørt på måfå i landet vårt og at jeg hadde stoppet et sted jeg ikke visste hvor var, jeg kom i kontakt med lokalbefolkning og ble invitert hjem til dem. :sjokkert:  Jeg ville jo absolutt ikke det, men måtte være høflig...det kom flere og flere familiemedlemmer, jo flere rom i det store huset jeg var innom eller gikk igjennom. Syns det var et skummelt sted og ville vekk. Så var jeg utendørs og så at jeg kjørte en sort og veldig møkkete bil som måtte vaskes...jeg forsøkte å finne en vaskeplass, men jeg fant kun et kart som viste at jeg var ved stedet "Leira" i Valdres... Det sa meg ikke stort og jeg ville virkelig HJEM! :grine: Sovnet igjen tre ganger og drømmen fortsatte fordundre meg. 100% utrivelig drømmenatt.

Entern skrev (11 timer siden):

Hun drømmer at hun bygger og bygger, men så kommer @Cid og ødelegger 😳😵‍💫😵

Jeg har leid med meg Cid-vakter, så han ble tatt hånd om sporenstreks. :opplyser: 

Entern skrev (11 timer siden):

Med det samme @Hoppetaujenta våkner, griper hun @Cid i nakkeskinnet og slenger han i bua

                 Nemlig!!! 🧔🏻🛖

KnekkeBørre skrev (11 timer siden):

Hoppetaujenta klusset med lottotallene mine, så det ble jaggu ikke millioner i dag heller. 

Sorry! Det var lille Ordet vårt som skriblet og var litt kunstnerisk og ville bare hjelpe sin nye onkel Bøjje.  :D 

Athena Freyja skrev (11 timer siden):

Her er Hoppe 

Nei, det er hun ikke og dessuten hadde det da het "Skal vi Hoppe!". :jolie: 

SVK skrev (11 timer siden):

Håper Hoppetaujenta kompenserer deg for millionene du ikke fikk! 

Du kan kanskje få noen italienske lire som erstatning. :jolie: 

Athena Freyja skrev (11 timer siden):

Nei, Hoppe er på dansegulvet. :)

                       ALDRI! :sjokk:

Athena Freyja skrev (10 timer siden):

Jepp, bare se her

Happy Dance Gif - ClipArt Best

       Meget vakkert laget, men fullstendig feil og ikke meg. :D 

Cid skrev (9 timer siden):

Nå hopper hun til sengs, med Anton. 

Nei, det gjorde hun ikke, vår lille tirregutt! :P 

Cid skrev (9 timer siden):

En ny frier har dukket opp på Lønneberget, blir det endelig kjærlighet på Hoppe?

sek:person:scid:46791.jpg

I alle dager. Hvordan har til og med han blitt gammel? :sjokkert: Vil det s at tiden virkelig går der ute hos menneskene? 

Cid skrev (7 timer siden):

Nå har politiet dukket opp på lønneberget og fortalt Hoppe og Anton at jeg har omkommet i en båtulykke.
Hoppe løper gråtende ut av huset mens Anton kommer løpende etter henne og roper etter henne.

Dette blir sensurert, Cid! :fy: 

Cid skrev (7 timer siden):

Nå er jeg, ordet, Hoppe og Anton med på Hotel Cæsar.

Det hadde vært flott å få en super "svitte" med rengjort fluffy seng og alt var nydelig
og jeg fikk sovet ut ei hel uke i stillhet. :sover: 

Cid skrev (7 timer siden):

Nå har hun flyttet til Japan.

 

Jøss, så genialt, men jøss så fælt. :sjokkert: Kjente på klausen da jeg så den. Kunne ikke ha klart å bo der. :( 

Cid skrev (7 timer siden):

Nå har hun fått installert nye lys i huset slik at man må klappe for å slå av og på lyset :klappe: 💡

                                                   Morsomt. :nikke: :tommelopp2:

Entern skrev (1 time siden):

Passer perfekt til Hoppe 😀😀😀

Hun ser etter et nytt bosted til deg da vettu 🤣

Ja, men jeg vurderer å kjøpe en litt stor postkasse til ham...det får holde? :) 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Ahh...da tenkte jeg nok på "Vildanden"...den var i sort hvitt og veldig intenst spilt. :( 

Tror faktisk at han hadde noe for seg, gamle mannen. :klappe: 

                          Jeg liker dem! :hoppe: 

Neppe, men liker den frie morsomme stilen. Gi bengen i hva naboene sier! :fnise: 

Han er for glad i å være på teve og dessuten er han gift og har barn. ;)  

Den var et flott sjokk da den kom. :D 

I utlandet skjønner de ikke norsk, så musikken står greit på egne bein den. :nikke: 

       Nei, den eksisterer ikke i min almanakk. :jolie: Amerikansk fjas! 

Ja, enig med deg der. :nikke: 

Et nisjeprodukt i musikkens verden. :nikke: 

                                                       Pfffftttttt!!!! 🤣

                                       TYPPISK! :fnise: 

Nei, det var ikke meg.

Heller ikke meg det der, men jeg drømte at jeg hadde kjørt på måfå i landet vårt og at jeg hadde stoppet et sted jeg ikke visste hvor var, jeg kom i kontakt med lokalbefolkning og ble invitert hjem til dem. :sjokkert:  Jeg ville jo absolutt ikke det, men måtte være høflig...det kom flere og flere familiemedlemmer, jo flere rom i det store huset jeg var innom eller gikk igjennom. Syns det var et skummelt sted og ville vekk. Så var jeg utendørs og så at jeg kjørte en sort og veldig møkkete bil som måtte vaskes...jeg forsøkte å finne en vaskeplass, men jeg fant kun et kart som viste at jeg var ved stedet "Leira" i Valdres... Det sa meg ikke stort og jeg ville virkelig HJEM! :grine: Sovnet igjen tre ganger og drømmen fortsatte fordundre meg. 100% utrivelig drømmenatt.

Jeg har leid med meg Cid-vakter, så han ble tatt hånd om sporenstreks. :opplyser: 

                 Nemlig!!! 🧔🏻🛖

Sorry! Det var lille Ordet vårt som skriblet og var litt kunstnerisk og ville bare hjelpe sin nye onkel Bøjje.  :D 

Nei, det er hun ikke og dessuten hadde det da het "Skal vi Hoppe!". :jolie: 

Du kan kanskje få noen italienske lire som erstatning. :jolie: 

                       ALDRI! :sjokk:

       Meget vakkert laget, men fullstendig feil og ikke meg. :D 

Nei, det gjorde hun ikke, vår lille tirregutt! :P 

I alle dager. Hvordan har til og med han blitt gammel? :sjokkert: Vil det s at tiden virkelig går der ute hos menneskene? 

Dette blir sensurert, Cid! :fy: 

Det hadde vært flott å få en super "svitte" med rengjort fluffy seng og alt var nydelig
og jeg fikk sovet ut ei hel uke i stillhet. :sover: 

Jøss, så genialt, men jøss så fælt. :sjokkert: Kjente på klausen da jeg så den. Kunne ikke ha klart å bo der. :( 

                                                   Morsomt. :nikke: :tommelopp2:

Ja, men jeg vurderer å kjøpe en litt stor postkasse til ham...det får holde? :) 

Begynte ordet å gråte da det leste det om at jeg omkom?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn-morn, Entern og ja, det har du rett i. Jeg var så omtåket og uvel da jeg våknet. Alle gangene. :( 

Skjønner ikke at det ALDRI kan være en kjempefin, god drømmenatt noen gang. 

Det har forekommet at jeg halvvåken har registrert at jeg har ledd i drømme, men det er lange siden nå. 
Kanskje livets alvorlige siden gjennomsyrer en og slipper ikke taket selv om nettene...? 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Begynte ordet å gråte da det leste det om at jeg omkom?

      Ja. :( Den aller beste Cid-onkelen den har hatt noen gang...den vil ikke miste deg. :grine:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Ahh...da tenkte jeg nok på "Vildanden"...den var i sort hvitt og veldig intenst spilt. :( 

Tror faktisk at han hadde noe for seg, gamle mannen. :klappe: 

                          Jeg liker dem! :hoppe: 

Neppe, men liker den frie morsomme stilen. Gi bengen i hva naboene sier! :fnise: 

Han er for glad i å være på teve og dessuten er han gift og har barn. ;)  

Den var et flott sjokk da den kom. :D 

I utlandet skjønner de ikke norsk, så musikken står greit på egne bein den. :nikke: 

       Nei, den eksisterer ikke i min almanakk. :jolie: Amerikansk fjas! 

Ja, enig med deg der. :nikke: 

Et nisjeprodukt i musikkens verden. :nikke: 

                                                       Pfffftttttt!!!! 🤣

                                       TYPPISK! :fnise: 

Nei, det var ikke meg.

Heller ikke meg det der, men jeg drømte at jeg hadde kjørt på måfå i landet vårt og at jeg hadde stoppet et sted jeg ikke visste hvor var, jeg kom i kontakt med lokalbefolkning og ble invitert hjem til dem. :sjokkert:  Jeg ville jo absolutt ikke det, men måtte være høflig...det kom flere og flere familiemedlemmer, jo flere rom i det store huset jeg var innom eller gikk igjennom. Syns det var et skummelt sted og ville vekk. Så var jeg utendørs og så at jeg kjørte en sort og veldig møkkete bil som måtte vaskes...jeg forsøkte å finne en vaskeplass, men jeg fant kun et kart som viste at jeg var ved stedet "Leira" i Valdres... Det sa meg ikke stort og jeg ville virkelig HJEM! :grine: Sovnet igjen tre ganger og drømmen fortsatte fordundre meg. 100% utrivelig drømmenatt.

Jeg har leid med meg Cid-vakter, så han ble tatt hånd om sporenstreks. :opplyser: 

                 Nemlig!!! 🧔🏻🛖

Sorry! Det var lille Ordet vårt som skriblet og var litt kunstnerisk og ville bare hjelpe sin nye onkel Bøjje.  :D 

Nei, det er hun ikke og dessuten hadde det da het "Skal vi Hoppe!". :jolie: 

Du kan kanskje få noen italienske lire som erstatning. :jolie: 

                       ALDRI! :sjokk:

       Meget vakkert laget, men fullstendig feil og ikke meg. :D 

Nei, det gjorde hun ikke, vår lille tirregutt! :P 

I alle dager. Hvordan har til og med han blitt gammel? :sjokkert: Vil det s at tiden virkelig går der ute hos menneskene? 

Dette blir sensurert, Cid! :fy: 

Det hadde vært flott å få en super "svitte" med rengjort fluffy seng og alt var nydelig
og jeg fikk sovet ut ei hel uke i stillhet. :sover: 

Jøss, så genialt, men jøss så fælt. :sjokkert: Kjente på klausen da jeg så den. Kunne ikke ha klart å bo der. :( 

                                                   Morsomt. :nikke: :tommelopp2:

Ja, men jeg vurderer å kjøpe en litt stor postkasse til ham...det får holde? :) 

Han er ikke så gammel enda da, er ikke 60 enda :)  Er tvillingbroren Harald foresten 😄   

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

      Ja. :( Den aller beste Cid-onkelen den har hatt noen gang...den vil ikke miste deg. :grine:

Dyra da?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrene var todelte. Noen var triste og andre knurret fremdeles og minnet de andre på hva jobben deres var:
Å sette tennene i skinka på forbryteren Cid! 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Minner meg på da Hoppe tjente pengen sine på å brenne ned regnskogen. Jeg vil aldri kritisere Hoppe. Hun er jo så snill og smart. Men trist ar regnskogen forsvant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...