Gjest SVK Skrevet 7. oktober 2023 #113861 Del Skrevet 7. oktober 2023 Hoppe: Jeg gir alltid 100%! Ordet: Også når du gir blod? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. oktober 2023 #113862 Del Skrevet 7. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): De er hjertelig velkomne. Ja, nå skjer det om to minutter. Godnatt til dere og alle i tråden. Bra! Cid skal synge i mikrofon. Ble personen på det tredje bildet anholdt på vei til lønneberget? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #113863 Del Skrevet 7. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): De er hjertelig velkomne. Ja, nå skjer det om to minutter. Godnatt til dere og alle i tråden. Bra! Cid skal synge i mikrofon. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. oktober 2023 #113864 Del Skrevet 7. oktober 2023 4 minutter siden, Cid said: Med tryllekunst? Hva du og frierne holder på med i frierhuset er det kun dere som vet. Det som skjer i frierhuset blir i frierhuset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. oktober 2023 #113865 Del Skrevet 7. oktober 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. oktober 2023 #113866 Del Skrevet 7. oktober 2023 SVK skrev (4 minutter siden): Hva du og frierne holder på med i frierhuset er det kun dere som vet. Det som skjer i frierhuset blir i frierhuset! Vi leier noen strippere 👯♀️👯♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #113867 Del Skrevet 7. oktober 2023 SVK skrev (14 minutter siden): Hva du og frierne holder på med i frierhuset er det kun dere som vet. Det som skjer i frierhuset blir i frierhuset! SVK skrev (9 minutter siden): Cid skrev (9 minutter siden): Vi leier noen strippere 👯♀️👯♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober 2023 #113868 Del Skrevet 7. oktober 2023 (endret) SVK skrev (1 time siden): Hoppe: Jeg gir alltid 100%! Ordet: Også når du gir blod? Nei, ikke da. Cid skrev (1 time siden): Ble personen på det tredje bildet anholdt på vei til lønneberget? Ja, han oppførte seg mistenkelig, så vaktene tok ham til side. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, vår gode venn @Hoppetaujenta Jeg forsøkte, men fikk det ikke til. Venter en halvtime til og forsøker igjen. Cid skrev (1 time siden): Vi leier noen steppere Det var oppfinnsomt. Endret 7. oktober 2023 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #113869 Del Skrevet 7. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, han oppførte seg mistenkelig, så vaktene tok ham til side. Jeg forsøkte, men fikk det ikke til. Venter en halvtime til og forsøker igjen. Det var oppfinnsomt. Cassidy Tvillingene håper at du får sove godt om en halvtimestid. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. oktober 2023 #113870 Del Skrevet 8. oktober 2023 Håper det jeg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. oktober 2023 #113871 Del Skrevet 8. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Håper det jeg også. Cassidy Tvillingene sender deg varmetanker og varmeklemmer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. oktober 2023 #113872 Del Skrevet 8. oktober 2023 Takk, det hjalp, for jeg sov noen timer og det var dyp søvn til sist. Morn-morn, alle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. oktober 2023 #113873 Del Skrevet 8. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Takk, det hjalp, for jeg sov noen timer og det var dyp søvn til sist. Morn-morn, alle. Morn morn 😀😊 Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene sender deg varmetanker og varmeklemmer. Det hjelper alltid 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. oktober 2023 #113874 Del Skrevet 8. oktober 2023 Gjett hva jeg gleder meg til? FROKOST! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. oktober 2023 #113875 Del Skrevet 8. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (58 minutter siden): Gjett hva jeg gleder meg til? FROKOST! Ble frokosten god? 😀😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. oktober 2023 #113876 Del Skrevet 8. oktober 2023 Ser at Cid enda ikke har kommet ut av frierhuset. Så han har nok hatt det gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. oktober 2023 #113877 Del Skrevet 8. oktober 2023 Entern skrev (47 minutter siden): Ble frokosten god? 😀😊 Veldig godt ble det. Nøkkelost på ene skiva og grov leverpostei, agurk og majones på den andre. SVK skrev (22 minutter siden): Ser at Cid enda ikke har kommet ut av frierhuset. Så han har nok hatt det gøy. Han benekter det sikkert når han dukker opp, men jeg tror han er strålende fornøyd! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. oktober 2023 #113878 Del Skrevet 8. oktober 2023 Hun sjekker listene på meny; hvorfor kan vi ikke få kjøpt norske blåbær med skikkelig farge og smak inni? Det er bare de digre, gjennomsiktige inni og uten særlig smak... Skulle tro vi hadde nok av det her til lands. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. oktober 2023 #113879 Del Skrevet 8. oktober 2023 10 hours ago, Cid said: Vi leier noen strippere 👯♀️👯♀️ Jeg hørte at det var stripperne som betalte dere og ikke omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. oktober 2023 #113880 Del Skrevet 8. oktober 2023 Just now, Hoppetaujenta said: Hun sjekker listene på meny; hvorfor kan vi ikke få kjøpt norske blåbær med skikkelig farge og smak inni? Det er bare de digre, gjennomsiktige inni og uten særlig smak... Skulle tro vi hadde nok av det her til lands. Disse utenlandske bærene burde ikke vært lov å kalle blåbær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå