Gjest SVK Skrevet 7. oktober 2023 #113741 Del Skrevet 7. oktober 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: Ja Og Cassidy Tvillingene har forstått at hun vil forvandle de påtvungne frierne til kvekkende frosker og padder.🐸🐸🤣🤣👍👍 Stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #113742 Del Skrevet 7. oktober 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Stemmer! 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober 2023 #113743 Del Skrevet 7. oktober 2023 Cid skrev (2 timer siden): Aldri om jeg skal få barn, uff. Nei, det skjønner jeg og jeg er også av den meningen i mitt eget liv. Cid skrev (2 timer siden): En oppfølging til dette. Det at Hoppe og Løke klinte i hjel hjalp ikke og de ble fortsatt fryst til is 🧊 De blir funnet og fraktet ned. En varmeovn eller vintersovepose hjelper om man fryser. Kyssing gjør det ikke har jeg lest. Cid skrev (1 time siden): Nå har Anton blitt helt utslitt. Det høres bedre ut og er helt sant dessuten. SVK skrev (1 time siden): Skjønner. Men kanskje du ombestemmer deg. Hoppe sa jo at hun aldri skulle bli gift og slik ble det! Dessuten er vel ikke barn noe man velger å få. Det er storken som bestemmer hvem som skal bli foreldre. Nei hun ble ikke gift og skal aldri bli det heller og storken har fått flyforbud over mitt territorie! Finn SVK og Entern istedenfor!!! SVK skrev (30 minutter siden): Hoppe leser seg opp på svart magi for å forsvare seg mot eventuelle friere. Det må til en del hemmelig stuff der og jeg forteller ingen om de hemmelige spellsene. Ciaran og Ciara skrev (28 minutter siden): Ja Og Cassidy Tvillingene har forstått at hun vil forvandle de påtvungne frierne til kvekkende frosker og padder.🐸🐸🤣🤣👍👍 ...de ble sluppet ut i en hemmelig og litt gjemt forumdam, men startet med paring med èn gang! Bare menn! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #113744 Del Skrevet 7. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, det skjønner jeg og jeg er også av den meningen i mitt eget liv. En varmeovn eller vintersovepose hjelper om man fryser. Kyssing gjør det ikke har jeg lest. Det høres bedre ut og er helt sant dessuten. Nei hun ble ikke gift og skal aldri bli det heller og storken har fått flyforbud over mitt territorie! Finn SVK og Entern istedenfor!!! Det må til en del hemmelig stuff der og jeg forteller ingen om de hemmelige spellsene. ...de ble sluppet ut i en hemmelig og litt gjemt forumdam, men startet med paring med èn gang! Bare menn! 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. oktober 2023 #113745 Del Skrevet 7. oktober 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Nei hun ble ikke gift og skal aldri bli det heller og storken har fått flyforbud over mitt territorie! Storken gjør som han vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #113746 Del Skrevet 7. oktober 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Storken gjør som han vil. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. oktober 2023 #113747 Del Skrevet 7. oktober 2023 (endret) 7 minutter siden, Ciaran og Ciara said: 😉😉 Når storken har sett hvor god tante Hoppe er for Ordet så kan storken selvsagt ikke love å ikke besøke Hoppe. Det blir som om julenissen ikke skulle besøkt snille barn. Utenkelig! Endret 7. oktober 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober 2023 #113748 Del Skrevet 7. oktober 2023 SVK skrev (7 minutter siden): Storken gjør som Hoppe vil. Det har de lovet. Nemlig. SVK skrev (2 minutter siden): Når storken har sett hvor god tante Hoppe er for Ordet så kan storken selvsagt love å ikke besøke. Det blir som om julenissen ikke skulle besøkt snille barn. Utenkelig! Julenissen dukker selvsagt opp, men ikke storken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #113749 Del Skrevet 7. oktober 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Når storken har sett hvor god tante Hoppe er for Ordet så kan storken selvsagt ikke love å ikke besøke Hoppe. Det blir som om julenissen ikke skulle besøkt snille barn. Utenkelig! Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #113750 Del Skrevet 7. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det har de lovet. Nemlig. Julenissen dukker selvsagt opp, men ikke storken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. oktober 2023 #113751 Del Skrevet 7. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Nei, det skjønner jeg og jeg er også av den meningen i mitt eget liv. En varmeovn eller vintersovepose hjelper om man fryser. Kyssing gjør det ikke har jeg lest. Det høres bedre ut og er helt sant dessuten. Nei hun ble ikke gift og skal aldri bli det heller og storken har fått flyforbud over mitt territorie! Finn SVK og Entern istedenfor!!! Det må til en del hemmelig stuff der og jeg forteller ingen om de hemmelige spellsene. ...de ble sluppet ut i en hemmelig og litt gjemt forumdam, men startet med paring med èn gang! Bare menn! Har dyrene lagt seg nå? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #113752 Del Skrevet 7. oktober 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Har dyrene lagt seg nå? 😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober 2023 #113753 Del Skrevet 7. oktober 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Har dyrene lagt seg nå? De fleste. Noen sniffer seg en kveldsrunde og letter på ene benet og det gjør sikkert du også? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #113754 Del Skrevet 7. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): De fleste. Noen sniffer seg en kveldsrunde og letter på ene benet og det gjør sikkert du også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober 2023 #113755 Del Skrevet 7. oktober 2023 Sannheten og litt til må UT av og til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. oktober 2023 #113756 Del Skrevet 7. oktober 2023 🏃♂️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #113757 Del Skrevet 7. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Sannheten og litt til må UT av og til. Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #113758 Del Skrevet 7. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #113759 Del Skrevet 7. oktober 2023 Entern skrev (2 timer siden): 🐶 Cid skrev (1 time siden): 🦴🦴🦴🦴🦴🦴🦴🦴🦴🦴🦴🦴 Cid skrev (2 timer siden): 🏃♂️ Entern skrev (2 timer siden): 🐶👅🧔🏻 Cid skrev (2 timer siden): 🦴 Entern skrev (2 timer siden): 🐶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. oktober 2023 #113760 Del Skrevet 7. oktober 2023 Cid skrev (3 minutter siden): 🏃♂️ 🐰🐼🐯🐷🦆🦉🐘🦘🐄🐎🐕🐩🐓🐁🦥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå