Gjest SVK Skrevet 4. oktober 2023 #113221 Del Skrevet 4. oktober 2023 Får håpe Hoppe klarer å ignorere juletrærne når hun får en så flott og stor sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2023 #113222 Del Skrevet 4. oktober 2023 (endret) En ren nytelse som varer...og varer...og varer.... Jeg har vært på jakt i mange år etter en slik liten innpakket munnfullsjokolade med kirsebær og likør inni, men jeg finner dem ikke. Noen som vet hvor de har gjort av seg? De jeg mener lå i en hardplast boks med lokk og var supergode... Noe ala dette. Sett på makan så godt. Endret 4. oktober 2023 av Hoppetaujenta 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. oktober 2023 #113223 Del Skrevet 4. oktober 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: En ren nytelse som varer...og varer...og varer.... Jeg har vært på jakt i mange år etter en slik liten innpakket munnfullsjokolade med kirsebær og likør inni, men jeg finner dem ikke. Noen som vet hvor de har gjort av seg? De jeg mener lå i en hardplast boks med lokk og var supergode... Noe ala dette. Sett på makan så godt. Ikke sett dem, men om du starter en tråd på matforumet så får du kanskje svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2023 #113224 Del Skrevet 4. oktober 2023 Godteriforumet? - Ordet tar på seg smekke og venter med tindrende øyne 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #113225 Del Skrevet 4. oktober 2023 SVK skrev (41 minutter siden): Stemmer: SVK skrev (47 minutter siden): Du har fortjent en Ferrero Rocher etter dette: Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Kake på morgenen er så godt😌🤎🥹 Entern skrev (2 timer siden): Enig 🧡 Cassidy Tvillingene er også enige. Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Bra. Nå ser hun på en side med frisyrevideosnutter på nett og hun forstår ikke hvorfor frisører driver å "ordner hvert hårstrå" om og om igjen (for å få dem til å ligge akkurat der de vil ha dem) når det skal tørkes og rettes evt. krølles...for når en kommer ut i vind, så lever alt håret sitt eget liv og ligger ikke der frisørene ville ha det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #113226 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden): En ren nytelse som varer...og varer...og varer.... Jeg har vært på jakt i mange år etter en slik liten innpakket munnfullsjokolade med kirsebær og likør inni, men jeg finner dem ikke. Noen som vet hvor de har gjort av seg? De jeg mener lå i en hardplast boks med lokk og var supergode... Noe ala dette. Sett på makan så godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober 2023 #113227 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): En ren nytelse som varer...og varer...og varer.... Jeg har vært på jakt i mange år etter en slik liten innpakket munnfullsjokolade med kirsebær og likør inni, men jeg finner dem ikke. Noen som vet hvor de har gjort av seg? De jeg mener lå i en hardplast boks med lokk og var supergode... Noe ala dette. Sett på makan så godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2023 #113228 Del Skrevet 4. oktober 2023 Neida, de er veldig gode...hvis en liker sånt da. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober 2023 #113229 Del Skrevet 4. oktober 2023 🍣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #113230 Del Skrevet 4. oktober 2023 Cid skrev (10 minutter siden): Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Neida, de er veldig gode...hvis en liker sånt da. Cid skrev (3 minutter siden): 🍣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #113231 Del Skrevet 4. oktober 2023 Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober 2023 #113232 Del Skrevet 4. oktober 2023 Nå er hun i usa for å vitne mot trump i rettssaken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2023 #113233 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hadebrasålenge! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2023 #113234 Del Skrevet 4. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Nå er hun i usa for å vitne mot trump i rettssaken. Nei han derre vil jeg ikke forbindes med i det hele tatt. Mr. Rump 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #113235 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hadebrasålenge! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #113236 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei han derre vil jeg ikke forbindes med i det hele tatt. Mr. Rump Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2023 #113237 Del Skrevet 4. oktober 2023 Nå skal jeg ha lønsjen min. So long. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober 2023 #113238 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Nei han derre vil jeg ikke forbindes med i det hele tatt. Mr. Rump Dere datet jo? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. oktober 2023 #113239 Del Skrevet 4. oktober 2023 8 minutter siden, Cid said: Dere datet jo? De er på tobbeldate med deg og Melania. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. oktober 2023 #113240 Del Skrevet 4. oktober 2023 Jeg husker da Cid feiret 17.mai og hadde Mia Gundersen i den ene armen og Melania Trump i den andre armen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå