Hoppetaujenta Skrevet 3. oktober 2023 #113101 Del Skrevet 3. oktober 2023 Cid skrev (1 time siden): For barn er det det. Ordet er ikke et barn vet du. Det er bare et bittelite Ord. Liker seg best på mitt fang. SVK skrev (42 minutter siden): TYPPISK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. oktober 2023 #113102 Del Skrevet 3. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Ordet er ikke et barn vet du. Det er bare et bittelite Ord. Liker seg best på mitt fang. TYPPISK! Liker nok gaver som alle andre barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. oktober 2023 #113103 Del Skrevet 3. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Liker nok gaver som alle andre barn Bare hvis det dreier seg om nye små bokstaver....gjerne sånne som kommer fra andre lands språk. De er kjempegøye å forsøke å sette sammen til et nytt et. Ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. oktober 2023 #113104 Del Skrevet 3. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Bare hvis det dreier seg om nye små bokstaver....gjerne sånne som kommer fra andre lands språk. De er kjempegøye å forsøke å sette sammen til et nytt et. Ord. Jeg kjøper ordet en gave i hvert fall ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. oktober 2023 #113105 Del Skrevet 3. oktober 2023 Dette er Anton og Hoppe på julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. oktober 2023 #113106 Del Skrevet 3. oktober 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg kjøper ordet en gave i hvert fall ❤️ Jammen det kommer jo fra snille onkel Cid, så da blir Ordet uansett veldig glad kan du skjønne. Jeg skal ikke si noe, så det blir en overraskelse. Cid skrev (1 minutt siden): Dette er Cid og Mia på julaften og nyttårsaften og noen døgn til. - Ordet rødmer, ler og gjemmer seg og blir litt flau nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. oktober 2023 #113107 Del Skrevet 3. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jammen det kommer jo fra snille onkel Cid, så da blir Ordet uansett veldig glad kan du skjønne. Jeg skal ikke si noe, så det blir en overraskelse. - Ordet rødmer, ler og gjemmer seg og blir litt flau nå... Gundersen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. oktober 2023 #113108 Del Skrevet 3. oktober 2023 Hoppe er svært tiltrukket av Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. oktober 2023 #113109 Del Skrevet 3. oktober 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Gundersen? Selvsagt. Er du interessert i så mange Mia`er på en gang da? "Kor e Ciddebassen miiiiin?" Cid skrev (4 minutter siden): Hoppe er svært god venn med Anton. Som vanlig og det setter jeg pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. oktober 2023 #113110 Del Skrevet 3. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Selvsagt. Er du interessert i så mange Mia`er på en gang da? "Kor e Ciddebassen miiiiin?" Som vanlig og det setter jeg pris på. Veldig fin dame definitivt ikke ofte jeg blir tiltrukket av folk 30+ år eldre enn meg men med henne så blir jeg det 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. oktober 2023 #113111 Del Skrevet 3. oktober 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Veldig fin dame definitivt ikke ofte jeg blir tiltrukket av folk 30+ år eldre enn meg men med henne så blir jeg det 😄 Det er jo en god følelse å ha det. Unner deg den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. oktober 2023 #113112 Del Skrevet 3. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det er jo en god følelse å ha det. Unner deg den. Håper jeg ser bra ut for alderen når jeg er 62 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. oktober 2023 #113113 Del Skrevet 3. oktober 2023 Cid skrev (11 minutter siden): Håper jeg ser bra ut for alderen når jeg er 62 år. Du har gode gener og selvsagt ser du bra ut. 🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. oktober 2023 #113114 Del Skrevet 3. oktober 2023 Lurer på om vi får vite det, når det en dag skjer at Cid har fått seg kjæreste? Eller er han like hemmelighetsfull som ei viss hoppete dame her inne? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. oktober 2023 #113115 Del Skrevet 3. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Lurer på om vi får vite det, når det en dag skjer at Cid har fått seg kjæreste? Eller er han like hemmelighetsfull som ei viss hoppete dame her inne? Du er gift med Anton? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. oktober 2023 #113116 Del Skrevet 3. oktober 2023 4 minutter siden, Hoppetaujenta said: Lurer på om vi får vite det, når det en dag skjer at Cid har fått seg kjæreste? Eller er han like hemmelighetsfull som ei viss hoppete dame her inne? For alt vi vet så kan Cid ha kone og et dusin barn. Ingen vet hvordan livene folk lever bak brukernavnet på Kvinneguiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. oktober 2023 #113117 Del Skrevet 3. oktober 2023 SVK skrev (1 minutt siden): For alt vi vet så kan Cid ha kone og et dusin barn. Ingen vet hvordan livene folk lever bak brukernavnet på Kvinneguiden. Du med:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. oktober 2023 #113118 Del Skrevet 3. oktober 2023 Just now, Cid said: Du med:p Stemmer. For alt du vet kan jeg være moren din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 3. oktober 2023 #113119 Del Skrevet 3. oktober 2023 (endret) Hoppe lager kalvedans. Endret 3. oktober 2023 av Athena Freyja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. oktober 2023 #113120 Del Skrevet 3. oktober 2023 Cid skrev (16 minutter siden): Du er bare venn med Anton? Det stemmer. SVK skrev (14 minutter siden): For alt vi vet så kan Cid ha kone og et dusin barn. Ingen vet hvordan livene folk lever bak brukernavnet på Kvinneguiden. Oijj...nei der sier du jo noe. Cid skrev (13 minutter siden): Du med Enig. SVK skrev (12 minutter siden): Stemmer. For alt du vet kan jeg være moren din. Det hadde vært rart. Jeg kjenner meg nokså sikker på at SVK er en mann, men hva vet vel jeg. Athena Freyja skrev (4 minutter siden): Hoppe lager kalvedans. Hmm...hva er det for noe? Heter det også kalvesuss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå