Gjest SVK Skrevet 27. september 2023 #112381 Del Skrevet 27. september 2023 Just now, Cid said: Sammen med Anton? Jeg ser ikke hoppe dusje. Jeg hører kun sangen hennes og akustikken fra badet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. september 2023 #112382 Del Skrevet 27. september 2023 SVK skrev (2 timer siden): Nå synger Hoppe i dusjen. Entern skrev (1 time siden): Akkompagnert av Woffe 🐶🎼 👨🦰👩🦰👍👍 SVK skrev (1 time siden): Voffe: 🥰🥰 Entern skrev (1 time siden): Ja han liker å hyle den sangen 🐶🎼😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. september 2023 #112383 Del Skrevet 27. september 2023 SVK skrev (18 minutter siden): Jeg ser ikke hoppe dusje. Jeg hører kun sangen hennes og akustikken fra badet. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. september 2023 #112384 Del Skrevet 27. september 2023 Anton var Hoppe sin første kjærlighet 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. september 2023 #112385 Del Skrevet 27. september 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal spise frokost nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. september 2023 #112386 Del Skrevet 27. september 2023 Nå kjører hun bil med Arne Fredly: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. september 2023 #112387 Del Skrevet 27. september 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen Hoppe.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 God snart formiddag. SVK skrev (4 timer siden): Nå synger Hoppe i dusjen. Det skjer aldri. Entern skrev (3 timer siden): Ja han liker å hyle den sangen 🐶🎼😅 "Woffe står og hyyyyyler"...en kjent artist lot seg inspirere av den opplevelsen en gang. Cid skrev (2 timer siden): Sammen med Anton? Han dusjer helst i kalde fjellbekker han. Våkner med et brak da. SVK skrev (2 timer siden): Jeg ser ikke hoppe dusje. Jeg hører kun sangen hennes og akustikken fra badet. Jeg dusjer med min usynlighetskappe, nettopp fordi mistenkelig mange har kjøpt seg små kikkerter i det siste. Cid skrev (1 time siden): ...Hoppe sin første kjærlighet 🥰 Det var kjærlighet på pinne. Lille-Hoppe ble så glad hver gang hun fikk slikt. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal spise frokost nå. Hun har spist ja...det ble østavindost og kalverull. 👍 SVK skrev (51 minutter siden): Nå kjører hun bil med Arne Fredly Nei, jeg er ingen snobb. Liker ikke sånne biler heller. Skikkelig skal det være. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. september 2023 #112388 Del Skrevet 27. september 2023 Just now, Hoppetaujenta said: Nei, jeg er ingen snobb. Liker ikke sånne biler heller. Skikkelig skal det være. Det er hva du sier i denne tråden. Men Anton har fortalt hvor mye du elsker luksus og hvor mye han må jobbe for å finansiere ditt luksusliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. september 2023 #112389 Del Skrevet 27. september 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Det er hva du sier i denne tråden. Men Anton har fortalt hvor mye du elsker luksus og hvor mye han må jobbe for å finansiere ditt luksusliv. Feik njus! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. september 2023 #112390 Del Skrevet 27. september 2023 (endret) 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Feik njus! Sier du mens du har på deg Dolce & Gabbana-solbrillene selv om du er inne. Endret 27. september 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. september 2023 #112391 Del Skrevet 27. september 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Sier du mens du har på deg Dolce & Gabbana-solbrillene selv om du er inne. Jeg vet ikke hvor du står og smugtitter, men det er ikke hos meg. Da måtte du hatt veldig lange ben. Hilsen Hoppen med helt vanlige jobbebriller. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. september 2023 #112392 Del Skrevet 27. september 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): God snart formiddag. Det skjer aldri. "Woffe står og hyyyyyler"...en kjent artist lot seg inspirere av den opplevelsen en gang. Han dusjer helst i kalde fjellbekker han. Våkner med et brak da. Jeg dusjer med min usynlighetskappe, nettopp fordi mistenkelig mange har kjøpt seg små kikkerter i det siste. Det var kjærlighet på pinne. Lille-Hoppe ble så glad hver gang hun fikk slikt. Hun har spist ja...det ble østavindost og kalverull. 👍 Nei, jeg er ingen snobb. Liker ikke sånne biler heller. Skikkelig skal det være. Våkna noen av dyrene nå? Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Real njus! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. september 2023 #112393 Del Skrevet 27. september 2023 De våknet av all den unreal`e njusen! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. september 2023 #112394 Del Skrevet 27. september 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Jeg vet ikke hvor du står og smugtitter, men det er ikke hos meg. Da måtte du hatt veldig lange ben. Hilsen Hoppen med helt vanlige jobbebriller. Jeg så deg på TV: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. september 2023 #112395 Del Skrevet 27. september 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Jeg så deg på TV Du lever nok i din egen lille drømmeverden, i motsetning til meg som lever i virkeligheten: KG! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. september 2023 #112396 Del Skrevet 27. september 2023 Just now, Hoppetaujenta said: Du lever nok i din egen lille drømmeverden, i motsetning til meg som lever i virkeligheten: KG! Akkurat sånn det skal være og jeg håper alle andre også lever i sin lille drømmeverden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. september 2023 #112397 Del Skrevet 27. september 2023 Klart det. Vi fortjener alle å kunne gå til vår drømmeplass når vi vil. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. september 2023 #112398 Del Skrevet 27. september 2023 9 minutter siden, SVK said: Jeg så deg på TV: Regner med at Cid kjøper det spillet og da ender han med å kunne kontrollere Prinsesse Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. september 2023 #112399 Del Skrevet 27. september 2023 Nå legger Hoppe ut bilde på Instagram hvor hun viser hvor perfekt forhold hun og Anton har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. september 2023 #112400 Del Skrevet 27. september 2023 SVK skrev (13 minutter siden): Regner med at Cid kjøper det spillet og da ender han med å kunne kontrollere Prinsesse Hoppe. Never-never-never! SVK skrev (3 minutter siden): Nå legger Hoppe ut bilde på Instagram hvor hun viser hvor perfekt forhold hun og Anton har. Never! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå