Ciaran og Ciara Skrevet 19. september 2023 #111681 Del Skrevet 19. september 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Nå har Hoppe kommet hjem fra Amazonas. Hun har kommet hjem med skjegget Anton elsker å se henne med. 👨🦰👩🦰😉😉👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. september 2023 #111682 Del Skrevet 19. september 2023 Nå har Hoppe stått opp og bedt ChatGPT fortelle henne hva hun skal spise og gjøre i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. september 2023 #111683 Del Skrevet 19. september 2023 SVK skrev (45 minutter siden): Nå har Hoppe stått opp og bedt ChatGPT fortelle henne hva hun skal spise og gjøre i løpet av dagen. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. september 2023 #111684 Del Skrevet 19. september 2023 SVK skrev (1 time siden): Nå har Hoppe stått opp og bedt ChatGPT fortelle henne hva hun skal spise og gjøre i løpet av dagen. Hun må spise noe med surstrømming. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. september 2023 #111685 Del Skrevet 19. september 2023 1 hour ago, Cid said: Hun må spise noe med sursøt saus. Stemmer. ChatGPT anbefalte Fjordland Sweet & Sour kyllinggryte med jasminris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. september 2023 #111686 Del Skrevet 19. september 2023 Cid skrev (2 timer siden): Hun må spise noe med surstrømming. SVK skrev (30 minutter siden): Stemmer. ChatGPT anbefalte Fjordland Sweet & Sour kyllinggryte med jasminris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. september 2023 #111687 Del Skrevet 19. september 2023 Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. september 2023 #111688 Del Skrevet 19. september 2023 Nå koser hun seg med skrittelleren sin og er storfornøyd med hvor langt hun har gått i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. september 2023 #111689 Del Skrevet 19. september 2023 (endret) Hoppe, Anton og Woffe: Endret 19. september 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. september 2023 #111690 Del Skrevet 19. september 2023 SVK skrev (6 timer siden): Hoppe, Anton og Woffe: 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. september 2023 #111691 Del Skrevet 19. september 2023 Nå er @Hoppetaujenta ute i skogen og leter etter @Cid og Anton, som har blitt helt vrange begge to.🥴🥴 Heldigvis får hun hjelp av @Ciaran og Ciara, @Athena Freyja og @SVK😀😀😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. september 2023 #111692 Del Skrevet 19. september 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Nå er @Hoppetaujenta ute i skogen og leter etter @Cid og Anton, som har blitt helt vrange begge to.🥴🥴 Heldigvis får hun hjelp av @Ciaran og Ciara, @Athena Freyja og @SVK😀😀😊😊 Ja Cassidy Tvillingene er med for dette synes vi er viktig å hjelpe til med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. september 2023 #111693 Del Skrevet 19. september 2023 Cid skrev (18 timer siden): Hennes nye crush. Hvor mange ganger må jeg fortelle deg at jeg er godt og meget hemmelig gift nu? Slutt med de mannfolkene i min retning! SVK skrev (17 timer siden): Nå har Hoppe kommet hjem fra Amazonas. Hun har kommet hjem med skjegget Anton elsker å se henne med. Hun har handlet en del fra Amazon. Det er en viss forskjell der. SVK skrev (14 timer siden): Nå har Hoppe stått opp og bedt ChatGPT fortelle henne hva hun skal spise og gjøre i løpet av dagen. Ehh...hva er det for noe? Cid skrev (13 timer siden): Hun må spise noe med surt godteri til freddan. Ja, for da fosser det i sidene i munnen min og det er så ille at det renner ut. Jeg trenger Ordets smekke da. SVK skrev (7 timer siden): Nå koser hun seg med skrittelleren sin og er storfornøyd med hvor langt hun har gått i dag. Du mener Cid nå, ikke sant? Han er en skikkelig dameskritt-teller. Jeg har nok sett han når han tror at ingen ser... Entern skrev (6 minutter siden): Nå er @Hoppetaujenta ute i skogen og leter etter @Cid og Anton, som har blitt helt vrange begge to.🥴🥴 Heldigvis får hun hjelp av @Ciaran og Ciara, @Athena Freyja og @SVK😀😀😊😊 De går under tilnavnet "en rett og en vrang" og det bytter de på å være hver gang de krangler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. september 2023 #111694 Del Skrevet 19. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hvor mange ganger må jeg fortelle deg at jeg er godt og meget hemmelig gift nu? Slutt med de mannfolkene i min retning! Hun har handlet en del fra Amazon. Det er en viss forskjell der. Ehh...hva er det for noe? Ja, for da fosser det i sidene i munnen min og det er så ille at det renner ut. Jeg trenger Ordets smekke da. Du mener Cid nå, ikke sant? Han er en skikkelig dameskritt-teller. Jeg har nok sett han når han tror at ingen ser... De går under tilnavnet "en rett og en vrang" og det bytter de på å være hver gang de krangler. 👨🦰👩🦰👍👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 19. september 2023 #111695 Del Skrevet 19. september 2023 Entern skrev (2 timer siden): Nå er @Hoppetaujenta ute i skogen og leter etter @Cid og Anton, som har blitt helt vrange begge to.🥴🥴 Heldigvis får hun hjelp av @Ciaran og Ciara, @Athena Freyja og @SVK😀😀😊😊 Og de blir funnet i god behold, de er bare litt kalde og fortumlet. 🤣 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. september 2023 #111696 Del Skrevet 19. september 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Og de blir funnet i god behold, de er bare litt kalde og fortumlet. 🤣 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. september 2023 #111697 Del Skrevet 19. september 2023 Athena Freyja skrev (7 minutter siden): Og de blir funnet i god behold, de er bare litt kalde og fortumlet. 🤣 Ja de får hvert sitt ullpledd og hver sin varme kopp te og så sover de søtt i sofaen Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 😀😀👍👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. september 2023 #111698 Del Skrevet 19. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja de får hvert sitt ullpledd og hver sin varme kopp te og så sover de søtt i sofaen 😀😀👍👍 Cassidy Tvillingene håper at de får sove godt begge to.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 19. september 2023 #111699 Del Skrevet 19. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja de får hvert sitt ullpledd og hver sin varme kopp te og så sover de søtt i sofaen 😀😀👍👍 Stemmer og Anton drømmer at han jager Cid og Cid drømmer at Anton jager ham. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. september 2023 #111700 Del Skrevet 19. september 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Stemmer og Anton drømmer at han jager Cid og Cid drømmer at Anton jager ham. Nettopp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå