Cid Skrevet 16. september 2023 #111341 Del Skrevet 16. september 2023 Anton and his madam @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2023 #111342 Del Skrevet 16. september 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Anton and his good friend @Hoppetaujenta Har vært venner i en del år nå vi. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2023 #111343 Del Skrevet 16. september 2023 Nå skal hun endelig få laget seg den kaffekoppen og maten og regninger er betalt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september 2023 #111344 Del Skrevet 16. september 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Har vært venner i en del år nå vi. Våkner noen av dyrene nå? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september 2023 #111345 Del Skrevet 16. september 2023 Anton and his girlfriend Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. september 2023 #111346 Del Skrevet 16. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Håret. Nei. JA! De liker jeg...må innrømme det...så lenge de gjør positivt ugagn som fører til noe bra. Jjjjupp! For sent! Jeg tok bare med meg noen få dråper av det, men neida ikke til Las Vegas; jeg dro til Ullared! Fin sang det. Nei og atter nei, Cid! Dette er en meget alvorlig ting å spøke om!!! Hun spiste da og hun skal spise snart igjen. Frokost er veldig viktig å få i seg. Åhh...det er veldig lenge siden jeg spiste egg og beiken. Helt normalt det vel. *fnys* Det er fordi jeg alltid monterer en ropert på meg før søvn...det burde føre til at de storrøykende naboene flytter!!!!!!! Ååå, så fin jeg er! 🥰 Ok, da spiller vi skuespill og morer oss. Well...slikt er jo litt fristende da, men så var det det å bli satt på overvåkningsliste da. Ikke gøy. JA! Jeg bruker TI forskjellige stemmer og later som at jeg er mange! Umulig å høre forskjell, så takk for idèen! Jisses! Nå har jeg lest det også. Det ser finere ut enn det virkelig er, for jeg kan ikke ha te og en grapefrukt til frokost; jeg må ha skikkelig mat til å bli mett av. Er Cid egentlig en stalker? Nei, jeg vil ikke ha smykker har jeg jo sagt! *brøøøøøl* Det tviler jeg ikke på. SVK er en slik hemmelig partyløve med bling i alle ender! Godmorgen fra meg, alle. Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nei. Cid skrev (1 time siden): Jo 🌶️ Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Neitakk, du lurer ikke meg! Cid skrev (1 time siden): 🍱 Cid skrev (1 time siden): SVK skrev (2 timer siden): Jeg også. Regner med at Anton er blakk som en kirkerotte etter å ha handlet smykker til Hoppe. Anton, Cid og Ordet kommer nok til å måtte leve på kun havregryn ut året! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september 2023 #111347 Del Skrevet 16. september 2023 Nå sitter de på hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september 2023 #111348 Del Skrevet 16. september 2023 Nå har hun fått forstoppelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september 2023 #111349 Del Skrevet 16. september 2023 Anton har fått diaré. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. september 2023 #111350 Del Skrevet 16. september 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal spise frokost. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september 2023 #111351 Del Skrevet 16. september 2023 Ordet har fått en kjønnssykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. september 2023 #111352 Del Skrevet 16. september 2023 Cassidy Tvillingene snakket med Ordet nå i sted, og da var det friskt og opplagt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2023 #111353 Del Skrevet 16. september 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene snakket med Ordet nå i sted, og da var det friskt og opplagt. Det var godt å høre 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2023 #111354 Del Skrevet 16. september 2023 Cid skrev (10 minutter siden): Grevlingen har fått en kjønnssykdom. Da du holde litt avstand 🦡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. september 2023 #111355 Del Skrevet 16. september 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Det var godt å høre 😊😊☺️☺️ Det synes Cassidy Tvillingene også.👨🦰👩🦰👍👍 Entern skrev (2 minutter siden): Da du holde litt avstand 🦡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2023 #111356 Del Skrevet 16. september 2023 Cid skrev (2 timer siden): Våkner noen av dyrene nå? Ja, det kan du være sikker på at de gjør. Cid skrev (2 timer siden): Anton and his friend-friend Hoppe. Nemlig. Cid skrev (1 time siden): Nå sitter de på hverandre. Nei, vi har da møbler, Cid. Cid skrev (1 time siden): Nå har hun fått forstoppelse. Nei. Cid skrev (1 time siden): Anton har fått diaré. Cid da. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal spise frokost. Gjorde det for en stund siden. Snart er det tid for en pinneis tenker jeg, for det er lørdag. Cid skrev (47 minutter siden): Ordet har fått en halsvisussykdom. Ikke noe annet enn dette til et Ordbarn. Noen som vil ha spesialchips dyppet i sjokolade? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. september 2023 #111357 Del Skrevet 16. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, det kan du være sikker på at de gjør. Nemlig. Nei, vi har da møbler, Cid. Nei. Cid da. Gjorde det for en stund siden. Snart er det tid for en pinneis tenker jeg, for det er lørdag. Ikke noe annet enn dette til et Ordbarn. Noen som vil ha spesialchips dyppet i sjokolade? Cassidy Tvillingene vil gjerne ha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2023 #111358 Del Skrevet 16. september 2023 Jeg kjøpte sånn melkesjokolade med ...sånne dingser i...husker ikke hva de heter, men reklamen sier at det skal godt gjøres å ta bare èn. Det er helt sant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. september 2023 #111359 Del Skrevet 16. september 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Jeg kjøpte sånn melkesjokolade med ...sånne dingser i...husker ikke hva de heter, men reklamen sier at det skal godt gjøres å ta bare èn. Det er helt sant. Cassidy Tvillingene lurer på om du likte den sjokoladen??🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2023 #111360 Del Skrevet 16. september 2023 Ciaran og Ciara skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene lurer på om du likte den sjokoladen??🥰🥰 Javisst! Den er knasende sprøsalt og god. 🥰 SMASH heter den visst ! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå