Ciaran og Ciara Skrevet 11. september 2023 #110841 Del Skrevet 11. september 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Er du på tog ennå? Nei, de sover alltid hver for seg, nølytrale venner som de alltid er! Kunne godt ha blitt frokosten min også det, for jeg er sulten og kunne ha spiste en hest, eller sau i dette tilfellet. Alle disse "vennene" som du forsøker å prakke på meg: JEG KJENNER INGEN AV DEM HAR JEG JO SAGT! 💢*boom* Det gjør hun så visst ikke det såh! DET har hun jah. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2023 #110842 Del Skrevet 11. september 2023 Hun skulle ha vasket tøy og hengt det ut på snor i dag, men værmeldingen ombestemte seg. Det er regn og tåke her. Langtidsvarsel er noe upålitelige greier syns jeg. Prøver igjen en annen dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september 2023 #110843 Del Skrevet 11. september 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Hun skulle ha vasket tøy og hengt det ut på snor i dag, men værmeldingen ombestemte seg. Det er regn og tåke her. Langtidsvarsel er noe upålitelige greier syns jeg. Prøver igjen en annen dag. Cassidy Tvillingene har storm og regn her i Bergen i dag.🌬️🌬️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2023 #110844 Del Skrevet 11. september 2023 Det er ikke meldt noe her, men jeg tror det hadde blitt bra luft av litt skikkelig lyn og torden noen timer nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september 2023 #110845 Del Skrevet 11. september 2023 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Det er ikke meldt noe her, men jeg tror det hadde blitt bra luft av litt skikkelig lyn og torden noen timer nå. Cassidy Tvillingene er begge to livredde for lyn og torden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september 2023 #110846 Del Skrevet 11. september 2023 Hoppetaujenta skrev (54 minutter siden): Er du på tog ennå? Nei, de sover alltid hver for seg, nølytrale venner som de alltid er! Kunne godt ha blitt frokosten min også det, for jeg er sulten og kunne ha spiste en hest, eller sau i dette tilfellet. Alle disse "vennene" som du forsøker å prakke på meg: JEG KJENNER INGEN AV DEM HAR JEG JO SAGT! 💢*boom* Det gjør hun så visst ikke det såh! DET har hun jah. Kan alltids være kjekt med nye venner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september 2023 #110847 Del Skrevet 11. september 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Kan alltids være kjekt med nye venner 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2023 #110848 Del Skrevet 11. september 2023 Ciaran og Ciara skrev (16 minutter siden): Cassidy Tvillingene er begge to livredde for lyn og torden. Joo, skjønner det...men det er jo ikke veldig farlig vanligvis. Lufta blir så mye lettere å puste i etterpå. Cid skrev (5 minutter siden): Kan alltids være kjekt med nye venner ...bare hvis en velger det selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. september 2023 #110849 Del Skrevet 11. september 2023 Nå svarer hun: "Jeg spiser aldri Fjordland" i en tråd som etterspør den beste Fjordland-pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september 2023 #110850 Del Skrevet 11. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Joo, skjønner det...men det er jo ikke veldig farlig vanligvis. Lufta blir så mye lettere å puste i etterpå. ...bare hvis en velger det selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september 2023 #110851 Del Skrevet 11. september 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Nå svarer hun: "Jeg spiser aldri Fjordland" i en tråd som etterspør den beste Fjordland-pakken. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september 2023 #110852 Del Skrevet 11. september 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Joo, skjønner det...men det er jo ikke veldig farlig vanligvis. Lufta blir så mye lettere å puste i etterpå. ...bare hvis en velger det selv. Du får sende vekk de du ikke vil være venn med da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2023 #110853 Del Skrevet 11. september 2023 Hihi...jeg kan jo ikke svare der...for slikt er smak og behag. Hadde fårikålen deres i går Namm... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2023 #110854 Del Skrevet 11. september 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Du får sende vekk de du ikke vil være venn med da. Har gjort det i noen år nå, men det kommer alltid nye. DET er MERKELIG! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. september 2023 #110855 Del Skrevet 11. september 2023 8 minutter siden, Hoppetaujenta said: Har gjort det i noen år nå, men det kommer alltid nye. DET er MERKELIG! Selv om du selvsagt skal få gå kledd som du vil så kan det være at mennene kommer fordi du går kledd slik: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. september 2023 #110856 Del Skrevet 11. september 2023 I tillegg til at du alltid insisterer på å gå med hvitt når det regner. Ikke at jeg dømmer. Du må selvsagt få gå kledd som du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september 2023 #110857 Del Skrevet 11. september 2023 SVK skrev (2 minutter siden): I tillegg til at du alltid insisterer på å gå med hvitt når det regner. Ikke at jeg dømmer. Du må selvsagt få gå kledd som du vil. Hoppe er nudist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. september 2023 #110858 Del Skrevet 11. september 2023 16 minutter siden, Ciaran og Ciara said: 😉😉 Hoppe er mer kresen enn Hellstrøm når det kommer til ferdigmat. Det er også derfor den eneste ferdigmaten hun likte var: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2023 #110859 Del Skrevet 11. september 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Hoppe er mer kresen enn Hellstrøm når det kommer til ferdigmat. Det er også derfor den eneste ferdigmaten hun likte var: Har smakt litt av den og ja, den var god. I tillegg så får man en liten skål til kattemat, for det serveres i keramikkskål. Det andre der er fullstendig løgn og bedrag. Jeg går aldri sånn luremuskledd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. september 2023 #110860 Del Skrevet 11. september 2023 7 minutter siden, Cid said: Hoppe er nudist. Det er en grunn til man har uttrykket "I Hoppes drakt" når man snakker om en naken person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå