Entern Skrevet 9. september 2023 #110541 Del Skrevet 9. september 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Mens SVK fortsetter å insistere på at han og Anton kun er venner... Oisann, er det noe på gang mellom deg og Anton?❤️? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. september 2023 #110542 Del Skrevet 9. september 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det gjør jeg ja og Cid er i familie med Kevin. Kline. 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 9. september 2023 #110543 Del Skrevet 9. september 2023 Entern skrev (1 time siden): 🛴🦡 Jeg er vel litt medium rar selv og 🤪🤣 Det er ganske mange her som er maksimum rare 😇 hadde vært kjedelig ellers 🤠 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. september 2023 #110544 Del Skrevet 9. september 2023 2 minutter siden, Entern said: Oisann, er det noe på gang mellom deg og Anton?❤️? Jeg ville aldri rørt en gift mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. september 2023 #110545 Del Skrevet 9. september 2023 Hoppe har kost seg i sommer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. september 2023 #110546 Del Skrevet 9. september 2023 Boetica skrev (3 minutter siden): Det er ganske mange her som er maksimum rare 😇 hadde vært kjedelig ellers 🤠 Det har du helt rett i 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. september 2023 #110547 Del Skrevet 9. september 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Jeg ville aldri rørt en gift mann! Anton har lært mye livsfilosofi av Grevlingen de siste månedene så det går sikkert bra 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. september 2023 #110548 Del Skrevet 9. september 2023 SVK skrev (4 minutter siden): Jeg ville aldri rørt en gift mann! ...en singel mann derimot? SVK skrev (2 minutter siden): Hoppe har kost seg i sommer: Ja, og jeg tror at det må være noe galt med vekta. JO! Entern skrev (Akkurat nå): Det har du helt rett i 😀 Helt rett i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. september 2023 #110549 Del Skrevet 9. september 2023 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Hoppe + "Kline" = Sant SVK skrev (15 minutter siden): Mens Hoppe fortsetter å insistere på at hun og Anton kun er venner... Med goder. Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Det gjør jeg ja og Cid er i familie med Kevin. Kline. Trodde ikke du likte amerikanske skuespillere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. september 2023 #110550 Del Skrevet 9. september 2023 Entern skrev (15 minutter siden): Oisann, er det noe på gang mellom deg og Anton?❤️? SVK skrev (12 minutter siden): Jeg ville så klart rørt en gift mann! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. september 2023 #110551 Del Skrevet 9. september 2023 7 minutter siden, Hoppetaujenta said: Ja, og jeg tror at det må være noe galt med vekta. JO! Når det står 100 på vekten din så er det fordi du er 100 prosent glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. september 2023 #110552 Del Skrevet 9. september 2023 8 minutter siden, Hoppetaujenta said: ...en singel mann derimot? Du bli nok gift med en mann før meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. september 2023 #110553 Del Skrevet 9. september 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Du bli nok gift med en mann før meg. Hun og Kody. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 9. september 2023 #110554 Del Skrevet 9. september 2023 Hoppe lurer på hva hun skal lage, når hun skal invitere alle KG vennene sine på søndagsmiddag i morgen. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. september 2023 #110555 Del Skrevet 9. september 2023 7 minutter siden, Athena Freyja said: Hoppe lurer på hva hun skal lage, når hun skal invitere alle KG vennene sine på søndagsmiddag i morgen. 🙂 Jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. september 2023 #110556 Del Skrevet 9. september 2023 Cid skrev (25 minutter siden): Med goder. Trodde ikke du likte amerikanske skuespillere Godterier = goder Jo, liker, men ikke frieraktige folk. SVK skrev (24 minutter siden): Når det står 100 på vekten din så er det fordi du er 100 prosent glad! DER har du det! Forsto ikke hvorfor den ikke rikket seg uansett hva jeg gjorde av trim og diett. SVK skrev (23 minutter siden): Du bli nok gift med en mann før meg. Ikke meg nei. Skal aldri gifte meg. Det er bestemt! Cid skrev (21 minutter siden): Hun alene. Det stemmer. Athena Freyja skrev (9 minutter siden): Hoppe lurer på hva hun skal lage, når hun skal invitere alle KG vennene sine på søndagsmiddag i morgen. 🙂 Jeg tar veldig lett på slikt og delegerer det videre... SVK skrev (1 minutt siden): Jeg gleder meg! KG-restauranten fikk fri hender og skal lage en diger gryterett-surprise. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. september 2023 #110557 Del Skrevet 9. september 2023 22 minutter siden, Hoppetaujenta said: KG-restauranten fikk fri hender og skal lage en diger gryterett-surprise. Jeg hadde håpet på dessert også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. september 2023 #110558 Del Skrevet 9. september 2023 Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden): Godterier = goder Jo, liker, men ikke frieraktige folk. DER har du det! Forsto ikke hvorfor den ikke rikket seg uansett hva jeg gjorde av trim og diett. Ikke meg nei. Skal aldri gifte meg. Det er bestemt! Det stemmer. Jeg tar veldig lett på slikt og delegerer det videre... KG-restauranten fikk fri hender og skal lage en diger gryterett-surprise. Ble dyrene urolige nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. september 2023 #110559 Del Skrevet 9. september 2023 SVK skrev (14 minutter siden): Jeg hadde håpet på dessert også. Du må jo først komme deg igjennom middagen, for den er veldig spesiell og god ...så hadde det blitt surprise på dessert også. Nå blir det jo ikke det, for nå vet dere at det kommer en sånn. Cid skrev (13 minutter siden): Ble dyrene urolige nå? Ja, for de vet at jeg ikke skal gifte meg og har behov for å forsvare meg mot sånne påståelige mennesker som skal forsøke å gifte meg bort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. september 2023 #110560 Del Skrevet 9. september 2023 Nå savner hun en mann i livet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå