Ciaran og Ciara Skrevet 8. september 2023 #110401 Del Skrevet 8. september 2023 Entern skrev (1 time siden): Nå må jeg ordne meg og dra på jobb, snakkes i kveld 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. september 2023 #110402 Del Skrevet 8. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Neida, det stemmer nok, for jeg er en del på farten og hvis vær og forhold tillater det, så går det unna. Bikubene skulle fraktes til min del av KG-hagen, for vi skal starte opp vår egen honningfarm og jeg vet ikke sikkert, men noen foreslo @Rumle som spesial-bievenn og humlevokter...forhåpentlig tar hun jobben med glede. Hva med storebrødrene som heter svisker da? Jeg liker dem. Ja, han hadde en vedovn til salgs på finn og jeg ville kjøpe den hvis alle deler så hele og nye ut. Ny identitet spores i tråden og det startes med innlevelse og driv....og jeg har kjørt forbi Bjoneroa mange ganger. Skriver under på at der i området må en være årvåken og ha storrevolveren klar. P.s.jeg var ikke på mannejakt! Amerikansk skuespiller = neitakk 🥺 Jenka i fem minutter kan jeg strekke meg til. I et rom uten lys og utenfor er det beksvart natt. Ingen ser noe som helst. Nei, Anton har spist en hel sitron rett i kroppen og sikkelet renner, så jeg setter på ham en stor smekke. Det var det du så. I hodet til Cid må det skje nokså magiske ting hvis en både kliner og kler av hverandre. Hva skjer etterpå? Hva kan toppe dette? LUDO-turnering? Som vanlig? Selv om du forsøker å distrahere meg med mange fine løpestiler, så kan jeg meddele at dette er fullstendig feik njus! *Hoppe løper i dekning veldig fort!* Ha en bra dag på jobb og...ja, vi snakkes. Hoppetaujenta skrev (1 time siden): P.p.s. hvis denne nye identiteten virkelig er en ny identitet og ikke en gammel luring som har forskanset seg i ny forkledning...så ønsker jeg ham hjertelig velkommen i tråden. Hurra for Knekkebrø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. september 2023 #110403 Del Skrevet 8. september 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Neida, det stemmer nok, for jeg er en del på farten og hvis vær og forhold tillater det, så går det unna. Bikubene skulle fraktes til min del av KG-hagen, for vi skal starte opp vår egen honningfarm og jeg vet ikke sikkert, men noen foreslo @Rumle som spesial-bievenn og humlevokter...forhåpentlig tar hun jobben med glede. Hva med storebrødrene som heter svisker da? Jeg liker dem. Ja, han hadde en vedovn til salgs på finn og jeg ville kjøpe den hvis alle deler så hele og nye ut. Ny identitet spores i tråden og det startes med innlevelse og driv....og jeg har kjørt forbi Bjoneroa mange ganger. Skriver under på at der i området må en være årvåken og ha storrevolveren klar. P.s.jeg var ikke på mannejakt! Amerikansk skuespiller = neitakk 🥺 Jenka i fem minutter kan jeg strekke meg til. I et rom uten lys og utenfor er det beksvart natt. Ingen ser noe som helst. Nei, Anton har spist en hel sitron rett i kroppen og sikkelet renner, så jeg setter på ham en stor smekke. Det var det du så. I hodet til Cid må det skje nokså magiske ting hvis en både kliner og kler av hverandre. Hva skjer etterpå? Hva kan toppe dette? LUDO-turnering? Som vanlig? Selv om du forsøker å distrahere meg med mange fine løpestiler, så kan jeg meddele at dette er fullstendig feik njus! *Hoppe løper i dekning veldig fort!* Ha en bra dag på jobb og...ja, vi snakkes. Liker ikke du amerikanske skuespillere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. september 2023 #110404 Del Skrevet 8. september 2023 Nå granskes Hoppe og Anton av Økokrim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. september 2023 #110405 Del Skrevet 8. september 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser lunsj nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. september 2023 #110406 Del Skrevet 8. september 2023 2 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser lunsj nå. Det blir kebab: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. september 2023 #110407 Del Skrevet 8. september 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Det blir kebab: Da kommer Cassidy Tvillingene på besøk, for vi vil ha hver vår kebab. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. september 2023 #110408 Del Skrevet 8. september 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: Da kommer Cassidy Tvillingene på besøk, for vi vil ha hver vår kebab. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. september 2023 #110409 Del Skrevet 8. september 2023 SVK skrev (9 minutter siden): Tusen Takk.Nå kaster Cassidy Tvillingene oss over disse herlige kebabene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. september 2023 #110410 Del Skrevet 8. september 2023 Nå er det Bysselalletid for Cassidy Tvillingene.😴😴💤💤🥱🥱 Vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. september 2023 #110411 Del Skrevet 8. september 2023 Anton og Hoppe skal i debatt i kveld, han her vil være programleder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. september 2023 #110412 Del Skrevet 8. september 2023 Trym og Hans Jørgen er også med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. september 2023 #110413 Del Skrevet 8. september 2023 Endelig er det freddan tenker Anton han gleder seg til Hoppe kommer hjem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 8. september 2023 #110414 Del Skrevet 8. september 2023 Pingsvinet har fått crush på @Cid og prøver å kjøpe seg kjærlighet 🥹 💕🦔💵💰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. september 2023 #110415 Del Skrevet 8. september 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Pingsvinet har fått crush på @Cid og prøver å kjøpe seg kjærlighet 🥹 💕🦔💵💰 Jeg avfeier fordi jeg ikke er zoofil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 8. september 2023 #110416 Del Skrevet 8. september 2023 Cid skrev (16 minutter siden): Jeg avfeier fordi jeg ikke er zoofil. Pingsvinet blir såret og fornærmet og hevder at det er et individ på linje med alle andre. Det påstår at du er zoofob. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. september 2023 #110417 Del Skrevet 8. september 2023 Boetica skrev (3 minutter siden): Pingsvinet blir såret og fornærmet og hevder at det er et individ på linje med alle andre. Det påstår at du er zoofob. Grevlingen liker hun da 🦔 + 🦡 = 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 8. september 2023 #110418 Del Skrevet 8. september 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Grevlingen liker hun da 🦔 + 🦡 = Nå er du kvitt begge to nå 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. september 2023 #110419 Del Skrevet 8. september 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Nå er du kvitt begge to nå 👏 Blir storstilt bryllup på Lønneberget 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2023 #110420 Del Skrevet 8. september 2023 Cid skrev (5 timer siden): Liker ikke du amerikanske skuespillere? Ikke som friere nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå