Ciaran og Ciara Skrevet 7. september 2023 #110321 Del Skrevet 7. september 2023 Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Klem til alle mine morsomme venner og natta herfra. Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Hun har sett ferdig denne her i kveld og en underlig serie var det. Flotte rom og farger på alt. Litt småsær. https://www.imdb.com/title/tt7423538/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. september 2023 #110322 Del Skrevet 7. september 2023 SVK skrev (16 minutter siden): Du ble hostet opp som en hårball før du rakk å skjære deg ut. Cid skrev (18 minutter siden): Jeg skjærer meg ut av magen 🔪 Entern skrev (22 minutter siden): Katten ble glad, men litt uvel 😸😿 SVK skrev (30 minutter siden): Katten ble litt uggen i magen etter å ha spist deg: Cid skrev (32 minutter siden): 🏍️ Ble katten glad nå? Entern skrev (43 minutter siden): 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 😸 Entern skrev (43 minutter siden): 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 😸 Entern skrev (44 minutter siden): 🚌🐱🐼🐮🦉🦧🦣🐪🦏🐄🦙🐑🦮🐈⬛🦝🦩🦫🦦 Cid skrev (45 minutter siden): 🐟 Cid skrev (46 minutter siden): 🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏨 Entern skrev (46 minutter siden): Det stemmer, han vil mate @Cid til katten sin 🐈 Entern skrev (47 minutter siden): @Hoppetaujenta er en berømt og elsket barnebokforfatter. Hennes mest populære bøker: @Cidog Grevlingen @Cid og Grevlingen på fest @Cid og Grevlingen på ferie @Cid og Grevlingen og Grevlingens pickup @Cid og Grevlingen og Grevlingens sparkesykkel @Cid og Woffe @Cid og Woffe på løpetur @Cid og Woffe på taxitur @Cid og Woffe på hotell @Cid og Woffe flyr @Cid og Woffe i Syden @Cid og dyra @Cid og kua fra Gudbrandsdalen @Cid og politimannen fra langtvekkistan Cid skrev (49 minutter siden): 🚕 SVK skrev (52 minutter siden): Det er ikke hvilklen som helst rotte som kommer for Cid. Det er Professor Rottenikken: Entern skrev (57 minutter siden): 🛴🐮🛴🦉🛴🐘🛴🐎🛴🐕🛴🦢🛴🦔 Cid skrev (58 minutter siden): 🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ Entern skrev (1 time siden): 🐁🦫🐀🦨🦩🦚🦢🐓🐎🦘🐫🐘🐑🐰🐯 Entern skrev (1 time siden): 🐁🦫🐀🦨🦩🦚🦢🐓🐎🦘🐫🐘🐑🐰🐯 SVK skrev (1 time siden): Nå bruker Hoppe chatgpt til å finne den beste oppskriften på köttbullar. 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. september 2023 #110323 Del Skrevet 7. september 2023 Hoppetaujenta skrev (56 minutter siden): Hun har sett ferdig denne her i kveld og en underlig serie var det. Flotte rom og farger på alt. Litt småsær. https://www.imdb.com/title/tt7423538/ Sett filmen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. september 2023 #110324 Del Skrevet 7. september 2023 Nå drar hun og frierne ut på et eventyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. september 2023 #110325 Del Skrevet 7. september 2023 Cassidy Tvillingene gjetter heler at de påtvungne frierne må ut på eventyr med hverandre og en bjeffende og knurrende Woffe i hælene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. september 2023 #110326 Del Skrevet 7. september 2023 Cid skrev (1 time siden): Nå drar Cid og dyra ut på et eventyr. 🧔🏻🐶🐱🐭🐹🐰🦊🐻🐼🐻❄️🦁🐯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. september 2023 #110327 Del Skrevet 7. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): 🧔🏻🐶🐱🐭🐹🐰🦊🐻🐼🐻❄️🦁🐯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. september 2023 #110328 Del Skrevet 7. september 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene gjetter heler at de påtvungne frierne må ut på eventyr med hverandre og en bjeffende og knurrende Woffe i hælene. Det tror jeg og 👨🏻👨🏼🦱👨🏼🦳🧔🏼👴🏻🐶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. september 2023 #110329 Del Skrevet 7. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det tror jeg og 👨🏻👨🏼🦱👨🏼🦳🧔🏼👴🏻🐶 Og Cassidy Tvillingene tror også at Woffe biter de påtvungne frierne i baken en etter en. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. september 2023 #110330 Del Skrevet 7. september 2023 (endret) Entern skrev (5 minutter siden): 🧔🏻🐶🐱🐭🐹🐰🦊🐻🐼🐻❄️🦁🐯 Hjeeeelp meg!!!!!!! 🏃♂️🚕🛫🪂🏝️🤿 Endret 7. september 2023 av Cid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. september 2023 #110331 Del Skrevet 7. september 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Hjeeeelp meg!!!!!!! 🏃♂️🚕🛫🪂🏝️🤿 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. september 2023 #110332 Del Skrevet 7. september 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Og Cassidy Tvillingene tror også at Woffe biter de påtvungne frierne i baken en etter en. Det tror jeg og 👍👍 Cid skrev (1 minutt siden): Hjeeeelp meg!!!!!!! 🏃♂️🚕🛫🪂🏝️🤿 Hva kan jeg si, du er på eventyr med dyra. De gjør det du gjør, dere gjør alle de spennende tingene sammen og dyra koser seg og du er redd 🧔🏻🐹🐱🐭🦊🐰🐻🐼🦁🐻❄️🐯🐶🦡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. september 2023 #110333 Del Skrevet 7. september 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Det tror jeg og 👍👍 Hva kan jeg si, du er på eventyr med dyra. De gjør det du gjør, dere gjør alle de spennende tingene sammen og dyra koser seg og du er redd 🧔🏻🐹🐱🐭🦊🐰🐻🐼🦁🐻❄️🐯🐶🦡 🏃♂️ 🛫 🪂 🏝️ 🚀 🌑 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. september 2023 #110334 Del Skrevet 7. september 2023 Cid skrev (Akkurat nå): 🏃♂️ 🛫 🪂 🏝️ 🚀 🌑 Dyra er med deg, dere drar overalt og har tilmed et eventyr på den mørke siden av månen sammen, det er spennende og skummelt og på veien hjem hører dere på Dark Side of the Moon av Pink Floyd 🧔🏻🐶🦡🐯🐻❄️🦁🐼🐻🐰🦊🐹🐭🐱🌚🎼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. september 2023 #110335 Del Skrevet 7. september 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Dyra er med deg, dere drar overalt og har tilmed et eventyr på den mørke siden av månen sammen, det er spennende og skummelt og på veien hjem hører dere på Dark Side of the Moon av Pink Floyd 🧔🏻🐶🦡🐯🐻❄️🦁🐼🐻🐰🦊🐹🐭🐱🌚🎼 🚀☀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. september 2023 #110336 Del Skrevet 7. september 2023 2 hours ago, Cid said: Nå er jeg gift: Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. september 2023 #110337 Del Skrevet 7. september 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. september 2023 #110338 Del Skrevet 7. september 2023 Cid skrev (4 minutter siden): 🚀☀️ Entern skrev (9 minutter siden): Dyra er med deg, dere drar overalt og har tilmed et eventyr på den mørke siden av månen sammen, det er spennende og skummelt og på veien hjem hører dere på Dark Side of the Moon av Pink Floyd 🧔🏻🐶🦡🐯🐻❄️🦁🐼🐻🐰🦊🐹🐭🐱🌚🎼 Cid skrev (11 minutter siden): 🏃♂️ 🛫 🪂 🏝️ 🚀 🌑 Entern skrev (14 minutter siden): Det tror jeg og 👍👍 Hva kan jeg si, du er på eventyr med dyra. De gjør det du gjør, dere gjør alle de spennende tingene sammen og dyra koser seg og du er redd 🧔🏻🐹🐱🐭🦊🐰🐻🐼🦁🐻❄️🐯🐶🦡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. september 2023 #110339 Del Skrevet 7. september 2023 Nå sover Hoppe og drømmer hun om da hun var brudepike for Cid og Miss Piggy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. september 2023 #110340 Del Skrevet 7. september 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Nå sover Hoppe og drømmer hun om da hun var brudepike for Cid og Miss Piggy. Cassidy Tvillingene forstår at Miss Piggy giftet seg med Cid, etter at hun kastet Kermit på dør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå