Cid Skrevet 7. september 2023 #110281 Del Skrevet 7. september 2023 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. september 2023 #110282 Del Skrevet 7. september 2023 2 minutter siden, Cid said: Nå har Hoppe funnet ut at Anton er god for tusen milliarder. (I Lønneberg valuta) Hadde man eid 3 prosent av Apple selskapet så hadde man hatt tusen milliarder kroner. Det er rart å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. september 2023 #110283 Del Skrevet 7. september 2023 2 minutter siden, SVK said: Hadde man eid 3 prosent av Apple selskapet så hadde man hatt tusen milliarder kroner. Det er rart å tenke på. Apple er verdt nesten dobbelt så mye som Oljefondet til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. september 2023 #110284 Del Skrevet 7. september 2023 Hoppe er den selverklærte dronningen av TikTok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. september 2023 #110285 Del Skrevet 7. september 2023 SVK skrev (11 minutter siden): Hoppe er den selverklærte dronningen av TikTok. Og onlyfans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. september 2023 #110286 Del Skrevet 7. september 2023 SVK skrev (15 minutter siden): Hadde man eid 3 prosent av Apple selskapet så hadde man hatt tusen milliarder kroner. Det er rart å tenke på. I kroner valuta så er han bare god for 10.000kr da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. september 2023 #110287 Del Skrevet 7. september 2023 Nå har hun kledd av seg foran ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. september 2023 #110288 Del Skrevet 7. september 2023 Dette er Hoppe og Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. september 2023 #110289 Del Skrevet 7. september 2023 En gammel venn dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. september 2023 #110290 Del Skrevet 7. september 2023 👮🏾♂️: «Hei du! Du da, @Cid-typen da! Hva var det jeg sa til deg om å plage @Hoppetaujenta med friere da! Ærlig da! Blir fengsel da!» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. september 2023 #110291 Del Skrevet 7. september 2023 Til helgen skal Hoppe i en kokkekonkurranse for å se hvem som lager de beste köttbullarna i hele Lønneberget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. september 2023 #110292 Del Skrevet 7. september 2023 SVK skrev (6 minutter siden): Til helgen skal Hoppe i en kokkekonkurranse for å se hvem som lager de beste köttbullarna i hele Lønneberget. Jeg er stygt redd for at @Cid, Ordet, @Cid, du, @Cid, @Athena Freyja, @Cid, @Ciaran og Ciara og @Cid kommer til å spise dem opp før hun rekker konkurransen 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. september 2023 #110293 Del Skrevet 7. september 2023 19 minutter siden, Entern said: Jeg er stygt redd for at @Cid, Ordet, @Cid, du, @Cid, @Athena Freyja, @Cid, @Ciaran og Ciara og @Cid kommer til å spise dem opp før hun rekker konkurransen 🤣🤣🤣 Det er jeg også redd for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. september 2023 #110294 Del Skrevet 7. september 2023 Entern skrev (1 time siden): 👮🏾♂️: «Hei du! Du da, @Cid-typen da! Hva var det jeg sa til deg om å plage @Hoppetaujenta med friere da! Ærlig da! Blir fengsel da!» 🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. september 2023 #110295 Del Skrevet 7. september 2023 SVK skrev (3 timer siden): Stod gudinnene deg bi? Ja, og jeg har kost meg helt igjennom boksen istedenfor lønsj i dag. Himmelsk smooth is. Cid skrev (3 timer siden): Fil. Baufil, skulle det nok stå der. SVK skrev (3 timer siden): Nå er hun på flyplassen og irriterer seg over metalldetektoren. Det tar jo evigheter for Hoppe å ta av alt av gullsmykker hun har på seg. Åneida, for jeg eier ikke et eneste gullsmykke. Ikke EN eneste diamant heller. SVK skrev (3 timer siden): Nå leker Cid med Ordet: Slemmingen. SVK skrev (2 timer siden): Hoppe er den selverklærte dronningen av TakkTakk. Høflighet er veldig viktig! Cid skrev (2 timer siden): Og onlyfans. Åjasså? Er du der inne og roter i damenes nudistbilder, Cid? Svar ærlig nå! Cid skrev (2 timer siden): I kroner valuta så er han bare god for 10.000kr da. Det holder jo det. Cid skrev (2 timer siden): Nå har hun kledd av seg foran ordet. NÅ FÅR DU SKJERPE DEG CID! Woffe ta`n!!! SVK skrev (1 time siden): Til helgen skal Hoppe i en kokkekonkurranse for å se hvem som lager de beste köttbullarna i hele Lønneberget. Oppenede: Jeg trener i hemmelig lokale og ingen vet hvor jeg er - ikke en gang meg selv. SVK skrev (37 minutter siden): Det er jeg også redd for! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. september 2023 #110296 Del Skrevet 7. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, og jeg har kost meg helt igjennom boksen istedenfor lønsj i dag. Himmelsk smooth is. Baufil, skulle det nok stå der. Åneida, for jeg eier ikke et eneste gullsmykke. Ikke EN eneste diamant heller. Slemmingen. Høflighet er veldig viktig! Åjasså? Er du der inne og roter i damenes nudistbilder, Cid? Svar ærlig nå! Det holder jo det. NÅ FÅR DU SKJERPE DEG CID! Woffe ta`n!!! Oppenede: Jeg trener i hemmelig lokale og ingen vet hvor jeg er - ikke en gang meg selv. Herregud hjeeeeeeeelp!!!! meeeeeeg! 🏃♂️🏃♂️🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. september 2023 #110297 Del Skrevet 7. september 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Herregud hjeeeeeeeelp!!!! meeeeeeg! 🏃♂️🏃♂️🏃♂️ Dyyyp stemme lyder over alt: "NEI!" - Hilsen Gud 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. september 2023 #110298 Del Skrevet 7. september 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Dyyyp stemme lyder over alt: "NEI!" - Hilsen Gud Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. september 2023 #110299 Del Skrevet 7. september 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Hva mener du? Du ropte på herregud og ba om hjelp. H*n svarte ...muligens. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. september 2023 #110300 Del Skrevet 7. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Du ropte på herregud og ba om hjelp. H*n svarte ...muligens. Ah. 🏃♂️🛖 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå