Entern Skrevet 31. august 2023 #109481 Del Skrevet 31. august 2023 God morgen @Hoppetaujenta og @Cid 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. august 2023 #109482 Del Skrevet 31. august 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Hun kjenner på et savn etter frierne sine ❤️ Det krever jo litt av en person å være så populær som Hoppe 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. august 2023 #109483 Del Skrevet 31. august 2023 Riktig god Enternmorgen også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. august 2023 #109484 Del Skrevet 31. august 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Riktig god Enternmorgen også. Tusen takk 😊 Jeg hadde en slitsom dag i går så energinivået er ikke på topp😅 men har ellers en ålreit morgen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. august 2023 #109485 Del Skrevet 31. august 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Og jeg deg 😄 Tenk litt på dette Cid; jeg vet hvordan du ser ut, så jeg kan være der du er uten å bli sett hver eneste dag. Jeg sniker meg rundt og later som ingenting...leter etter bamsedrikkmannen. Cid skrev (7 minutter siden): Hun kjenner på en frihet som kun kommer når en er helt alene! Ja, så sannelig...der sa du et sannhetens ord, Cid! Entern skrev (1 minutt siden): Jeg hadde en slitsom dag i går så energinivået er ikke på topp😅 men har ellers en ålreit morgen 😊 Måtte kreftene komme tilbake i løpet av dagen. Når du blir sliten, ta en minipause og tenk gode tanker om oss her inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. august 2023 #109486 Del Skrevet 31. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Tenk litt på dette Cid; jeg vet hvordan du ser ut, så jeg kan være der du er uten å bli sett hver eneste dag. Jeg sniker meg rundt og later som ingenting...leter etter bamsedrikkmannen. Ja, så sannelig...der sa du et sannhetens ord, Cid! Måtte kreftene komme tilbake i løpet av dagen. Når du blir sliten, ta en minipause og tenk gode tanker om oss her inne. Takk for kloke og hjelpende ord 😊 Boka om @Cid må så klart hete Bamsedrikkmannen 😆😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. august 2023 #109487 Del Skrevet 31. august 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Tusen takk 😊 Jeg hadde en slitsom dag i går så energinivået er ikke på topp😅 men har ellers en ålreit morgen 😊 Håper det kommer seg! 🥰 Kjenner litt på det samme. Mye på jobb i tillegg til at så mange av kollegaene mine står i kriser i sine familier med dødsfall o.l. Mye for hodet på en dag. Mye smerte å prosessere. Du var vel på seminar? Tar på sånt også. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. august 2023 #109488 Del Skrevet 31. august 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Tenk litt på dette Cid; jeg vet hvordan du ser ut, så jeg kan være der du er uten å bli sett hver eneste dag. Jeg sniker meg rundt og later som ingenting...leter etter bamsedrikkmannen. Ja, så sannelig...der sa du et sannhetens ord, Cid! Måtte kreftene komme tilbake i løpet av dagen. Når du blir sliten, ta en minipause og tenk gode tanker om oss her inne. Hva er du her i sengen med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. august 2023 #109489 Del Skrevet 31. august 2023 (endret) Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Håper det kommer seg! 🥰 Kjenner litt på det samme. Mye på jobb i tillegg til at så mange av kollegaene mine står i kriser i sine familier med dødsfall o.l. Mye for hodet på en dag. Mye smerte å prosessere. Du var vel på seminar? Tar på sånt også. 🙂 Ja hele dagen på seminar 😵 veldig glad jeg ikke drakk mye😵💫 Mange av medarbeiderne mine er stresset, lei seg/sinte eller bare slitne også 😯 Endret 31. august 2023 av Entern 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. august 2023 #109490 Del Skrevet 31. august 2023 Mhm...en blir litt tygd og spyttet ut igjen hvis det er mange folk rundt en som har trøbbel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. august 2023 #109491 Del Skrevet 31. august 2023 Nå spiser hun loff med surstrømming og majones. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. august 2023 #109492 Del Skrevet 31. august 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Mhm...en blir litt tygd og spyttet ut igjen hvis det er mange folk rundt en som har trøbbel. Ja det tar litt på 😓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. august 2023 #109493 Del Skrevet 31. august 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Nå spiser Cid loff med meitemark🪱 og majones. Grevlingen som har lagd frokost til deg i dag?🦡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. august 2023 #109494 Del Skrevet 31. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Grevlingen som har lagd frokost til deg i dag?🦡 🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. august 2023 #109495 Del Skrevet 31. august 2023 Cid skrev (9 minutter siden): Hva er du her i sengen med meg? Nei?!? Jeg er ikke i din seng! Slutt med de fantasiene dine. Cid skrev (2 minutter siden): Nå spiser hun loff med surstrømming og majones. Aldri....for jeg brekker meg bare ved tanken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. august 2023 #109496 Del Skrevet 31. august 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei?!? Jeg er ikke i din seng! Slutt med de fantasiene dine. Aldri....for jeg brekker meg bare ved tanken. Du som sa det 😛 Hva med det entern foreslo? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. august 2023 #109497 Del Skrevet 31. august 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Du som sa det 😛 Hva med det entern foreslo? Jeg har da ikke sagt noe som helst??? Hva foreslo han? *Hoppen blir forvirret nå* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. august 2023 #109498 Del Skrevet 31. august 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg har da ikke sagt noe som helst??? Hva foreslo han? *Hoppen blir forvirret nå* Loff med meitemark og majones. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. august 2023 #109499 Del Skrevet 31. august 2023 Cid skrev (3 minutter siden): 🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ 🛻🦡🥪🪱 🐮: «Et upp maten din gut!!» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. august 2023 #109500 Del Skrevet 31. august 2023 Nå spiser hun insekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå