Sola de Skrevet 29. august 2023 #109281 Del Skrevet 29. august 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Hun har måttet bygge et eget hus for friere 🤭 Det har hun allerede det. Det ekspanderer seg selv for hver nye frier. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. august 2023 #109282 Del Skrevet 29. august 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Selvdøde? Dyr som dør av seg selv, av alder eller sykdom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. august 2023 #109283 Del Skrevet 29. august 2023 Sola de skrev (7 minutter siden): Tvangsgifting Det skal vi ikke ha noe av Hoppen skal få gifte seg når hun vil med hvem hun vil om hun vil Aha, var det der jeg våknet opp Kjente meg ikke igjen. Det er en evig kamp mot @Cids forsøk på å gifte bort @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. august 2023 #109284 Del Skrevet 29. august 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Hun har måttet bygge et eget hus for Grevlingen 🤭 Det stemmer og der bor du også 🧔🏻🦡💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. august 2023 #109285 Del Skrevet 29. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Det er en evig kamp mot @Cids forsøk på å gifte bort @Hoppetaujenta Kanskje vi heller skulle finne koneemne for godeste @Cid vår Hoppen er jo tross alt styreleder i Aldri gifte seg i dette livet- klubben vår. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. august 2023 #109286 Del Skrevet 29. august 2023 Nå skal jeg på jobb 😅 Vær snille med hverandre 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. august 2023 #109287 Del Skrevet 29. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Nå skal jeg på jobb 😅 Vær snille med hverandre Ha en fin dag på jobb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2023 #109288 Del Skrevet 29. august 2023 Cid skrev (2 timer siden): Da spiser dere dem? Er du veldig sulten, siden du stadig tenker på spise ting? Sola de skrev (2 timer siden): Tvangsgifting Det skal vi ikke ha noe av Hoppen skal få gifte seg når hun vil med hvem hun vil om hun vil ...eller ikke gifte seg i det hele tatt? Det er nemlig et valg det også. Cid skrev (2 timer siden): Selvdøde? Mhm...som Entern forklarte. Cid skrev (1 time siden): Hun har måttet bygge et eget hus for friere 🤭 Et musehullhus i skogen. Sola de skrev (1 time siden): Det har hun allerede det. Det ekspanderer seg selv for hver nye frier. Eller imploderer fullstendig med alle frierne hun ikke vil ha....inni. *den var stygg til Hoppe å være* Sola de skrev (1 time siden): Kanskje vi heller skulle finne koneemne for godeste @Cid vår Hoppen er jo tross alt styreleder i Aldri gifte seg i dette livet- klubben vår. Det var en meget god idè og selv om han protesterer, så tror jeg at han vil like ei ung Tante Sofie (slik som røverne har i Kardemommeby) for å holde ham i ørene og oppdra ham litt. Hun flytter inn i hans leilighet i løpet av september. Entern skrev (1 time siden): Nå skal jeg på jobb 😅 Vær snille med hverandre Vær snill med deg selv og jobben din. P.s. Ordet og jeg syns at det er veldig hyggelig at @Sola de har funnet aktivt frem til oss. Varmt velkommen til deg fra oss. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. august 2023 #109289 Del Skrevet 29. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): ...eller ikke gifte seg i det hele tatt? Det er nemlig et valg det også. Eller imploderer fullstendig med alle frierne hun ikke vil ha....inni. *den var stygg til Hoppe å være* Det var en meget god idè og selv om han protesterer, så tror jeg at han vil like ei ung Tante Sofie (slik som røverne har i Kardemommeby) for å holde ham i ørene og oppdra ham litt. Hun flytter inn i hans leilighet i løpet av september. P.s. Ordet og jeg syns at det er veldig hyggelig at @Sola de har funnet aktivt frem til oss. Varmt velkommen til deg fra oss. Nemlig. Tante hoppe, hva er det du sier? - Ordet Snill og god som han er. Er på tide han får seg kjæreste om ikke annet Jeg var på reise gjennom melkeveien min, og havnet her 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. august 2023 #109290 Del Skrevet 29. august 2023 Sola de skrev (4 timer siden): Det har hun allerede det. Det ekspanderer seg selv for hver nye frier. Det jeg skrev Entern skrev (4 timer siden): Dyr som dør av seg selv, av alder eller sykdom Er jo fortsatt kjøtt som kan spises. Entern skrev (4 timer siden): Det stemmer og der bor du også 🧔🏻🦡💕 🏃♂️ Sola de skrev (4 timer siden): Kanskje vi heller skulle finne koneemne for godeste @Cid vår Hoppen er jo tross alt styreleder i Aldri gifte seg i dette livet- klubben vår. Hehe trives som singel jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. august 2023 #109291 Del Skrevet 29. august 2023 Han her vil treffe Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2023 #109292 Del Skrevet 29. august 2023 Sola de skrev (1 time siden): Tante hoppe, hva er det du sier? - Ordet Jeg var på reise gjennom melkeveien min, og havnet her Lille Ordet mitt: det var ikke pent sagt, men jeg skrev det som et eksempel for deg, så du vet hva man ikke skal skrive. Fy skamme meg. Håper Sola reiser mer og ramler innom på besøk. Vi trenger solas opplysningskilde her inne. Cid skrev (14 minutter siden): Er jo fortsatt kjøtt som kan spises. Hehe trives som singel jeg Mange folk ute i naturen lever av selvdødt kjøtt som bare falt om og døde, eller påkjørte dyr, men en vet ikke hvor lenge det har ligget, eller om dyret døde av sykdom/forgiftning eller annet negativt og makken begynner å formere seg raskt inni dyrene...og det blir til sykt kjøtt som kan gi sykdommer til mennesker. Det vil vi ikke ha. Det har ikke slått deg at Hoppen også trives som fullstendig singel person? Cid skrev (13 minutter siden): Han her vil treffe Hoppe. Nei, han skriker og nekter, men giftemaskineriet med Cid i spissen...trekker ham inn i tråden. Dessuten foretrekker han altfor unge jenter. Ikke Hopper. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. august 2023 #109293 Del Skrevet 29. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Lille Ordet mitt: det var ikke pent sagt, men jeg skrev det som et eksempel for deg, så du vet hva man ikke skal skrive. Fy skamme meg. Håper Sola reiser mer og ramler innom på besøk. Vi trenger solas opplysningskilde her inne. Mange folk ute i naturen lever av selvdødt kjøtt som bare falt om og døde, eller påkjørte dyr, men en vet ikke hvor lenge det har ligget, eller om dyret døde av sykdom/forgiftning eller annet negativt og makken begynner å formere seg raskt inni dyrene...og det blir til sykt kjøtt som kan gi sykdommer til mennesker. Det vil vi ikke ha. Det har ikke slått deg at Hoppen også trives som fullstendig singel person? Nei, han skriker og nekter, men giftemaskineriet med Cid i spissen...trekker ham inn i tråden. Dessuten foretrekker han altfor unge jenter. Ikke Hopper. Du har sagt at det er greit at jeg spøker om friere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. august 2023 #109294 Del Skrevet 29. august 2023 Disse to returnerer til Lønneberget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2023 #109295 Del Skrevet 29. august 2023 Cid skrev (18 minutter siden): Du har sagt at det er greit at jeg spøker om friere Ja, det er det, men jeg kommer ALDRI til å takke ja til noen av dem, så nå vet du det helt sikkert. Cid skrev (9 minutter siden): Disse to returnerer til Lønneberget. Jo, men de er jo gode skuespillere, så de har nok med seg selv og hverandre og fanskaren som skal ha selfier med dem og det blir ikke meg som står i den køen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. august 2023 #109296 Del Skrevet 29. august 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Ja, det er det, men jeg kommer ALDRI til å takke ja til noen av dem, så nå vet du det helt sikkert. Jo, men de er jo gode skuespillere, så de har nok med seg selv og hverandre og fanskaren som skal ha selfier med dem og det blir ikke meg som står i den køen. Blir ikke du bestevenninnen demmes? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2023 #109297 Del Skrevet 29. august 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Blir ikke du bestevenninnen demmes? En av de som bare er venner. De har mange "venninner" og bekjente. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. august 2023 #109298 Del Skrevet 29. august 2023 Disse dukker også snart opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. august 2023 #109299 Del Skrevet 29. august 2023 3 minutter siden, Cid said: Disse dukker også snart opp. For en duo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. august 2023 #109300 Del Skrevet 29. august 2023 SVK skrev (2 minutter siden): For en duo! Artige karer 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå