Entern Skrevet 29. august 2023 #109261 Del Skrevet 29. august 2023 God morgen @Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2023 #109262 Del Skrevet 29. august 2023 Godmorgen til deg også, blomstergutten. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. august 2023 #109263 Del Skrevet 29. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Godmorgen til deg også, blomstergutten. Liker så godt den emojien, minner om emojiene til @Peanut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2023 #109264 Del Skrevet 29. august 2023 Ja, jeg er også veldig glad i dem. Noen ser ovenfra og ned om en bruker for mye av de, men jeg liker å forsterke det jeg sier med spesialsmil. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. august 2023 #109265 Del Skrevet 29. august 2023 Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Ja, jeg er også veldig glad i dem. Noen ser ovenfra og ned om en bruker for mye av de, men jeg liker å forsterke det jeg sier med spesialsmil. Enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. august 2023 #109266 Del Skrevet 29. august 2023 Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Hvem skulle det liksom være...hum...? @Sola de Nei. De tvangsgifter meg snart her. Har jeg forresten nevnt for dere at jeg liker masse farger? Jotakk, hvis den en gang dukker opp, men den er her ikke nå. Ja. Er det ikke et trivelig hjem... Det er så fint og vel og bra som det går an, men jeg har store problemer med å få mine lange ben inn under bordet når jeg setter meg. Kanskje forumsnekkeren kan montere på noen lengre ben på alt sammen, så en kommer opp i behagelig sittehøyde? Nei, der tar du feil, for det er @Sola de som ikke rakk bussen hjem og måtte overnatte. På gjesterommet. Entern skrev (34 minutter siden): 🧔🏻🦡💕 Cid skrev (32 minutter siden): 🏃♂️ Entern skrev (31 minutter siden): 🛻🦡 Cid skrev (29 minutter siden): 🚓👮🏻♀️ Entern skrev (28 minutter siden): 👮🏾♂️: «Ærlig da, Grevlingen er innafor da. La han kjøre da. Ærlig da. Ærlig.» Cid skrev (26 minutter siden): 😛 Entern skrev (26 minutter siden): 🦡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. august 2023 #109267 Del Skrevet 29. august 2023 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen Godmorgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2023 #109268 Del Skrevet 29. august 2023 MornMorn, søte venner. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. august 2023 #109269 Del Skrevet 29. august 2023 Entern skrev (29 minutter siden): 🦡 🐌🪱🐛 (favorittmaten til grevlinger , googlet) Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Hvem skulle det liksom være...hum...? @Sola de Nei. De tvangsgifter meg snart her. Har jeg forresten nevnt for dere at jeg liker masse farger? Jotakk, hvis den en gang dukker opp, men den er her ikke nå. Ja. Er det ikke et trivelig hjem... Det er så fint og vel og bra som det går an, men jeg har store problemer med å få mine lange ben inn under bordet når jeg setter meg. Kanskje forumsnekkeren kan montere på noen lengre ben på alt sammen, så en kommer opp i behagelig sittehøyde? Nei, der tar du feil, for det er @Sola de som ikke rakk bussen hjem og måtte overnatte. På gjesterommet. Sov Anton på gjesterommet med? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. august 2023 #109270 Del Skrevet 29. august 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): MornMorn, søte venner. Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. august 2023 #109271 Del Skrevet 29. august 2023 Senere i dag så skal Hoppe hjelpe Anton når han skal slakte noen av dyrene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2023 #109272 Del Skrevet 29. august 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Sov Anton på gjesterommet med? Nei, han er en høflig mann og holder på reglene. Cid skrev (2 minutter siden): Senere i dag så skal Hoppe hjelpe Anton når han skal slakte noen av dyrene. Nei, ikke slakting i dag. Dyrene hans er slike som ikke skal spises. De skal få leve sine liv og ha det godt, helt til de trekker sitt siste sukk og drar til dyrehimmelen. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. august 2023 #109273 Del Skrevet 29. august 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nei, han er en høflig mann og holder på reglene. Nei, ikke slakting i dag. Dyrene hans er slike som ikke skal spises. De skal få leve sine liv og ha det godt, helt til de trekker sitt siste sukk og drar til dyrehimmelen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. august 2023 #109274 Del Skrevet 29. august 2023 Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Nei, han er en høflig mann og holder på reglene. Nei, ikke slakting i dag. Dyrene hans er slike som ikke skal spises. De skal få leve sine liv og ha det godt, helt til de trekker sitt siste sukk og drar til dyrehimmelen. Da spiser dere dem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. august 2023 #109275 Del Skrevet 29. august 2023 Cid skrev (31 minutter siden): 🐌🪱🐛 (favorittmaten til grevlinger , googlet) Grevling spiste seg god og mett 🦡👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. august 2023 #109276 Del Skrevet 29. august 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Da spiser dere dem? Man spiser da ikke selvdøde dyr 😝 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. august 2023 #109277 Del Skrevet 29. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (37 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen Godmorgen. God morgen 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. august 2023 #109278 Del Skrevet 29. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): @Sola de Nei. De tvangsgifter meg snart her. Jotakk, hvis den en gang dukker opp, men den er her ikke nå. Nei, der tar du feil, for det er @Sola de som ikke rakk bussen hjem og måtte overnatte. På gjesterommet. Tvangsgifting Det skal vi ikke ha noe av Hoppen skal få gifte seg når hun vil med hvem hun vil om hun vil Aha, var det der jeg våknet opp Kjente meg ikke igjen. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. august 2023 #109279 Del Skrevet 29. august 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Man spiser da ikke selvdøde dyr 😝 Selvdøde? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. august 2023 #109280 Del Skrevet 29. august 2023 Sola de skrev (Akkurat nå): Tvangsgifting Det skal vi ikke ha noe av Hoppen skal få gifte seg når hun vil med hvem hun vil om hun vil Aha, var det der jeg våknet opp Kjente meg ikke igjen. Hun har måttet bygge et eget hus for friere 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå