Gjest SVK Skrevet 25. august 2023 #108661 Del Skrevet 25. august 2023 (endret) 11 minutter siden, Cid said: Men vaktene kommer etter, de skyter henne i beinet. De bommer. Hoppe er agent 007 og da er det ingen som kan treffe henne. Men hun forhandler med vaktene. De lar Hoppe gå mot at de får storfisken Cid i stedet. Endret 25. august 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. august 2023 #108662 Del Skrevet 25. august 2023 SVK skrev (2 minutter siden): De bommer. Hoppe er agent 007 og da er det ingen som kan treffe henne. Men hun forhandler med vaktene. De lar Hoppe gå mot at de får storfisken Cid i stedet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. august 2023 #108663 Del Skrevet 25. august 2023 Nå er det Bysselalletid for Cassidy Tvillingene, vi kommer tilbake her i kveld.😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. august 2023 #108664 Del Skrevet 25. august 2023 15 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Det viste seg at en av fengselsvaktene var en viss Grevling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. august 2023 #108665 Del Skrevet 25. august 2023 SVK skrev (15 timer siden): Nå drømmer Hoppe at hun rir en kamel gjennom Lønneberget. 🐫 Nei, nei, nei, det blir et mareritt, for kamelen blir plutselig til en diger frier...HJEeeeLP! Cid skrev (3 timer siden): Nå har det blitt oppdaget et frosset parti iskrem i Hoppes fryser og det er de lekreste nye smaksprøvene som verden ennå ikke har sett. Ja, for jeg er sjefsprøvesmaker som sier ja eller nei til produsentene. Isen er i trygge hender. SVK skrev (3 timer siden): Nå leser Hoppe om krigsseilerne. Ikke så mange igjen nå, men du verden som de folkene fikk kjørt seg. Cid skrev (3 timer siden): Hun blir kalt for isfrysedamen.. *stolt* SVK skrev (3 timer siden): Har iskremen hennes ligget i en fullstappet fryseboks? Ja, selvsagt. Hva ellers? SVK skrev (3 timer siden): Nå har Hoppe brukt sin nøkkel til å komme seg ut av fengselet. Cid skrev (2 timer siden): Ja. Ja, nettopp. Cid skrev (2 timer siden): Men vaktene kommer og de skryter veldig av henne når de snakker opprømt sammen. Ja, de ser henne jo ikke i usynlighetskappa si og vet ikke at hun hører alt sammen. SVK skrev (2 timer siden): De bommer. Hoppe er agent 007 og da er det ingen som kan treffe henne. Men hun forhandler med vaktene. De får se storfisken Cid svømme synkronsvømming med en glattbarbert grevling som partner og det er et syn for guder og gudinner. Helt utrolig. Merkelig. Jeg velger å holde for øynene, for en naken grevling OG Cid er for mye for meg. SVK skrev (2 timer siden): Det viste seg at en av fengselsvaktene var en viss Grevling. Herlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. august 2023 #108666 Del Skrevet 25. august 2023 Nå har hun gått for fristelsen og kastet seg etter Anton 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. august 2023 #108667 Del Skrevet 25. august 2023 ^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. august 2023 #108668 Del Skrevet 25. august 2023 Nå har Anton og Hoppe inngått et samarbeid med visjon Norge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. august 2023 #108669 Del Skrevet 25. august 2023 Cid skrev (8 minutter siden): Nå har hun gått for fristelsen og kastet sei etter Anton Han er veldig glad i flyvefisk, så dette var saker, tenker Anton og smiler. Cid skrev (8 minutter siden): Cid skrev (1 minutt siden): Nå har Anton og Hoppe inngått et samarbeid med visjon Norge. NEI! Nå roper jeg på dyrene som er jaktvillige!!! *dyrene lager kraftige lyder, for endelig skal de få sette tennene i fersk, rå skinkestek!* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. august 2023 #108670 Del Skrevet 25. august 2023 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Han er veldig glad i flyvefisk, så dette var saker, tenker Anton og smiler. NEI! Nå roper jeg på dyrene som er jaktvillige!!! *dyrene lager kraftige lyder, for endelig skal de få sette tennene i fersk, rå skinkestek!* Herregud hjeeelp meeeeg!!!!!! 😱🏃♂️🚕🛫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. august 2023 #108671 Del Skrevet 25. august 2023 Nå har hoppe nettopp funnet ut at jeg er død og hun løper ut av huset i sorg, hoppe løper etter henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. august 2023 #108672 Del Skrevet 25. august 2023 14 minutter siden, Cid said: Nå var en damemagnet allerede i barnehagen så det er neppe kun leiligheten min damene er ute etter. 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. august 2023 #108673 Del Skrevet 25. august 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Heh? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. august 2023 #108674 Del Skrevet 25. august 2023 (endret) 1 minutt siden, Cid said: Heh? Jeg endret innlegget ditt til noe mer sant enn det du skrev. Endret 25. august 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. august 2023 #108675 Del Skrevet 25. august 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Jeg endret innlegget ditt til noe litt mer sant enn det du skrev. Men hva mente du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. august 2023 #108676 Del Skrevet 25. august 2023 Just now, Cid said: Men hva mente du? At du er en kjekk og sjarmerende mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. august 2023 #108677 Del Skrevet 25. august 2023 (endret) Nå kommer Hoppe på uanmeldt besøk hos Cid. Hoppe: Hoho. Det er bare meg! Endret 25. august 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. august 2023 #108678 Del Skrevet 25. august 2023 Cid skrev (3 timer siden): Herregud hjeeelp meeeeg!!!!!! 😱🏃♂️🚕🛫 Cid skrev (3 timer siden): Nå har hoppe nettopp funnet ut at jeg er død og hun løper ut av huset i sorg, hoppe løper etter henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. august 2023 #108679 Del Skrevet 25. august 2023 Cid skrev (3 timer siden): Nå har hoppe nettopp funnet ut at jeg er død og hun løper ut av huset i sorg, hoppe løper etter henne. Løper hoppe etter hoppe? Er det en av kopiene mine? ...neida, Cid lever i beste velgående, for jeg tok en gammeldags pumpe til bademadrass, satte den inn et lurt sted og blåste liv i ham igjen. Sorry, min venn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. august 2023 #108680 Del Skrevet 25. august 2023 2 hours ago, SVK said: Nå kommer Hoppe på uanmeldt besøk hos Cid. Hoppe: Hoho. Det er bare meg! *Cid prøver febrilsk å gjemme alle tomflaskene med bamsedrikk som ligger på stuebordet. Før Hoppe kan se hvor mye han har drukket* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå