Cid Skrevet 21. august 2023 #108101 Del Skrevet 21. august 2023 (endret) Nå har Anton falt ned fra taket og havnet i koma. Endret 21. august 2023 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. august 2023 #108102 Del Skrevet 21. august 2023 En gammel kjenning dukker snart opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. august 2023 #108103 Del Skrevet 21. august 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at den gamle kjenningen snur når han møter Adgang Forbudt skiltet til Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. august 2023 #108104 Del Skrevet 21. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene gjetter at den gamle kjenningen snur når han møter Adgang Forbudt skiltet til Hoppe. Ja det tror jeg og 👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. august 2023 #108105 Del Skrevet 21. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja det tror jeg og 👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august 2023 #108106 Del Skrevet 21. august 2023 (endret) Herved erklærer jeg denne og andre sosiale pratetråder for mobbefri zone! ...og jeg håper at vår hyggelige maskinfører kommer tilbake hit, for forumpraten er ikke helt som den skal være uten ham. En må rette ryggen igjen og igjen, for mobbere finnes over alt og jeg syns det er for galt at de skal få vinne med sin ufyselige måte å oppføre seg på. Personlig tenker jeg at terskelen for det med personangrep, den skal være superlav. Gjentatte angrep på brukere = èn direkte advarsel og nådeløs utestengelse om de ikke gir seg. Feig målrettet mobbing og gjemming bak AB er ikke akseptabelt. Her i tråden er alle hyggelige folk velkomne akkurat som de er. Alle synger og skriver med sitt nebb og vi forstår hverandre greit uansett hvordan skrivemåten en liten gang i mellom kanskje er. Den aldri hvilende ordrettingsarmèen er ikke velkommen her, når de gjør som de gjør og ikke klarer å la folk være i fred. Jeg håper at alle som kjenner seg slitne p.g.a. mobbere som finner noe å plukke på, trekker pusten og kommer seg igjennom søppelstormen som mobberne bidrar med. De skal ikke drive folk bort fra et forum. De skal aldri vinne! God mandagsmorgenklem til alle mine venner her. Endret 21. august 2023 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. august 2023 #108107 Del Skrevet 21. august 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Herved erklærer jeg denne og andre sosiale pratetråder for mobbefri zone! ...og jeg håper at vår hyggelige maskinfører kommer tilbake hit, for forumpraten er ikke helt som den skal være uten ham. En må rette ryggen igjen og igjen, for mobbere finnes over alt og jeg syns det er for galt at de skal få vinne med sin ufyselige måte å oppføre seg på. Personlig tenker jeg at terskelen for det med personangrep, den skal være superlav. Gjentatte angrep på brukere = èn direkte advarsel og nådeløs utestengelse om de ikke gir seg. Feig målrettet mobbing og gjemming bak AB er ikke akseptabelt. Her i tråden er alle hyggelige folk velkomne akkurat som de er. Alle synger og skriver med sitt nebb og vi forstår hverandre greit uansett hvordan skrivemåten en liten gang i mellom kanskje er. Den aldri hvilende ordrettingsarmèen er ikke velkommen her, når de gjør som de gjør og ikke klarer å la folk være i fred. Jeg håper at alle som kjenner seg slitne p.g.a. mobbere som finner noe å plukke på, trekker pusten og kommer seg igjennom søppelstormen som mobberne bidrar med. De skal ikke drive folk bort fra et forum. De skal aldri vinne! God mandagsmorgenklem til alle mine venner her. Cassidy Tvillingene er så enige med deg i alt du sier der vår gode venn @Hoppetaujenta 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. august 2023 #108108 Del Skrevet 21. august 2023 Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden): Herved erklærer jeg denne og andre sosiale pratetråder for mobbefri zone! ...og jeg håper at vår hyggelige maskinfører kommer tilbake hit, for forumpraten er ikke helt som den skal være uten ham. En må rette ryggen igjen og igjen, for mobbere finnes over alt og jeg syns det er for galt at de skal få vinne med sin ufyselige måte å oppføre seg på. Personlig tenker jeg at terskelen for det med personangrep, den skal være superlav. Gjentatte angrep på brukere = èn direkte advarsel og nådeløs utestengelse om de ikke gir seg. Feig målrettet mobbing og gjemming bak AB er ikke akseptabelt. Her i tråden er alle hyggelige folk velkomne akkurat som de er. Alle synger og skriver med sitt nebb og vi forstår hverandre greit uansett hvordan skrivemåten en liten gang i mellom kanskje er. Den aldri hvilende ordrettingsarmèen er ikke velkommen her, når de gjør som de gjør og ikke klarer å la folk være i fred. Jeg håper at alle som kjenner seg slitne p.g.a. mobbere som finner noe å plukke på, trekker pusten og kommer seg igjennom søppelstormen som mobberne bidrar med. De skal ikke drive folk bort fra et forum. De skal aldri vinne! God mandagsmorgenklem til alle mine venner her. Veldig godt sagt og helt enig Hoppe! 😊👍 Ciaran og Ciara skrev (24 minutter siden): Cassidy Tvillingene er så enige med deg i alt du sier der vår gode venn @Hoppetaujenta Jeg og😊👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. august 2023 #108109 Del Skrevet 21. august 2023 Entern skrev (1 time siden): Veldig godt sagt og helt enig Hoppe! 😊👍 Jeg og😊👍 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august 2023 #108110 Del Skrevet 21. august 2023 Burde ha vært en selvfølge "fra toppen av pyramiden" å sile ut folk som går inn for å gjøre det utrivelig for andre brukere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. august 2023 #108111 Del Skrevet 21. august 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Burde ha vært en selvfølge "fra toppen av pyramiden" å sile ut folk som går inn for å gjøre det utrivelig for andre brukere. Cassidy Tvillingene er så enige med deg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. august 2023 #108112 Del Skrevet 21. august 2023 2 hours ago, Hoppetaujenta said: Herved erklærer jeg denne og andre sosiale pratetråder for mobbefri zone! ...og jeg håper at vår hyggelige maskinfører kommer tilbake hit, for forumpraten er ikke helt som den skal være uten ham. En må rette ryggen igjen og igjen, for mobbere finnes over alt og jeg syns det er for galt at de skal få vinne med sin ufyselige måte å oppføre seg på. Personlig tenker jeg at terskelen for det med personangrep, den skal være superlav. Gjentatte angrep på brukere = èn direkte advarsel og nådeløs utestengelse om de ikke gir seg. Feig målrettet mobbing og gjemming bak AB er ikke akseptabelt. Her i tråden er alle hyggelige folk velkomne akkurat som de er. Alle synger og skriver med sitt nebb og vi forstår hverandre greit uansett hvordan skrivemåten en liten gang i mellom kanskje er. Den aldri hvilende ordrettingsarmèen er ikke velkommen her, når de gjør som de gjør og ikke klarer å la folk være i fred. Jeg håper at alle som kjenner seg slitne p.g.a. mobbere som finner noe å plukke på, trekker pusten og kommer seg igjennom søppelstormen som mobberne bidrar med. De skal ikke drive folk bort fra et forum. De skal aldri vinne! God mandagsmorgenklem til alle mine venner her. Jeg tagger @Maskinfører slik han ser ditt flotte innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. august 2023 #108113 Del Skrevet 21. august 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Jeg tagger @Maskinfører slik han ser ditt flotte innlegg. Cassidy Tvillingene håper at han ombestemmer seg og at han kommer tilbake til oss her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august 2023 #108114 Del Skrevet 21. august 2023 SVK skrev (6 minutter siden): Jeg tagger @Maskinfører slik han ser ditt flotte innlegg. Javisst! Det er jeg glad for at du gjør, for jeg glemte å trykke på de rette knappene og gjøre det selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. august 2023 #108115 Del Skrevet 21. august 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Javisst! Det er jeg glad for at du gjør, for jeg glemte å trykke på de rette knappene og gjøre det selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. august 2023 #108116 Del Skrevet 21. august 2023 Nå er Cid konkurs etter å ha måttet kjøpe gaver til samtlige bryllup frierne har invitert han til de siste årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august 2023 #108117 Del Skrevet 21. august 2023 Det straffer seg omsider..... Good! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. august 2023 #108118 Del Skrevet 21. august 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Nå er Cid konkurs etter å ha måttet kjøpe gaver til samtlige bryllup frierne har invitert han til de siste årene. Cassidy Tvillingene forstår at han har fått smake bokstavelig det uttrykket som sier: Etter Den Søte Kløe, Kommer Den Sure Svie.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. august 2023 #108119 Del Skrevet 21. august 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det straffer seg omsider..... Good! 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. august 2023 #108120 Del Skrevet 21. august 2023 Nå er hun fan av trump. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå