Gjest SVK Skrevet 18. august 2023 #107721 Del Skrevet 18. august 2023 1 hour ago, SVK said: Nå har Hoppe studert slektstreet sitt og funnet ut at hun er nærmeste arving etter Harald Hårfagre. Hoppe krever å bli dronningen av Norge. 🥳 Hoppe har visst allerede begynt å kreve husleie fra Harald! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. august 2023 #107722 Del Skrevet 18. august 2023 Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Nei, de får du kjøpe selv...og ikke narre meg til å ta med til deg. Alvedronningen av Norge, takk. ...men du kjenner jo ikke han derre strutsen, onkel EssVeKå....det har du sagt til meg. - Ordet flirer og ser utfordrende på onkel Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Det virket ikke. Tror en rampealv var innom og laget rot i deres gode ønsker. Nei, men jeg brukte faktisk en slump penger på nett i går og bestilte noe jeg har tenkt på (og utsatt) i årevis, så nå er det gjort. Måtte ha noen tilleggsting fra et annet sted også for å gjøre det komplett, så nå er det også gjort. Jeg tror det blir bra når det først kommer i hus. Det hadde blitt farlig om det var mulig. Da hadde jeg sikkert bestilt meg en enebolig uten problemer. ...men de hadde kommet når jeg våknet. Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Kanelbolleblomst med vaniljekrem, sukker og kanel. Godmorgen. Cassidy Tvillingene synes at de der ser skikkelig digge ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. august 2023 #107723 Del Skrevet 18. august 2023 SVK skrev (22 minutter siden): Hvor mye godtesnop har Hoppe gitt deg for å si dette Ordet? Ehh...bare litt egentlig. Hun sa "fyll denne posen så mye du kan på ti minutter!!!" og det klarte jeg jo. Tror hun ble forskrekket. Hun betalte og vi gikk fra butikken litt merkelig fort. SVK skrev (15 minutter siden): Hoppe har visst allerede begynt å kreve husleie fra Harald! Det var jammen på tide syns jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. august 2023 #107724 Del Skrevet 18. august 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ehh...bare litt egentlig. Hun sa "fyll denne posen så mye du kan på ti minutter!!!" og det klarte jeg jo. Tror hun ble forskrekket. Hun betalte og vi gikk fra butikken litt merkelig fort. Det var jammen på tide syns jeg. Cassidy Tvillingene er så enige vi Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. august 2023 #107725 Del Skrevet 18. august 2023 De kongelige folkene betaler nok ikke for mye for noe som helst. Det velter ut penger fra overflødighetshornet som heter staten, hele livet deres...og så kommer de i tillegg som gjerne vil forære de digre/dyre ting gratis. Det er ikke riktig syns jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. august 2023 #107726 Del Skrevet 18. august 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): De kongelige folkene betaler nok ikke for mye for noe som helst. Det velter ut penger fra overflødighetshornet som heter staten, hele livet deres...og så kommer de i tillegg som gjerne vil forære de digre/dyre ting gratis. Det er ikke riktig syns jeg. Cassidy Tvillingene synes at det virker som mesteparten av de rikeste lurer seg unna betaling vi. Og vi er helt enige med deg, vi synes heller ikke at det er riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. august 2023 #107727 Del Skrevet 18. august 2023 Nå er det Bysselallestund for Cassidy Tvillingene.😴😴💤💤🥱🥱 Vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. august 2023 #107728 Del Skrevet 18. august 2023 Næmmen, sovetid allerede? Jaja...klart at dere må sove godt og drømme søtt. Betyr det siste der egentlig å drømme om søtsaker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. august 2023 #107729 Del Skrevet 18. august 2023 Nå har hun funnet ut at hun er i fjern slekt med bin laden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. august 2023 #107730 Del Skrevet 18. august 2023 Cid skrev (20 minutter siden): Nå har hun funnet ut at hun er i fjern slekt med bin laden. Nei, det er hun såvisst ikke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. august 2023 #107731 Del Skrevet 18. august 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Nei, det er hun såvisst ikke! Skrev feil, mente Aske Ladden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. august 2023 #107732 Del Skrevet 18. august 2023 Det var bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. august 2023 #107733 Del Skrevet 18. august 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Det var bedre. Ble dyrene beroliget nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. august 2023 #107734 Del Skrevet 18. august 2023 Ja, de roer seg nå og får hver sin kroneis av meg. Det er de også veldig glade i, så vi kan si at det kjøler irritasjonen deres ned. Min også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. august 2023 #107735 Del Skrevet 18. august 2023 Nå har Hennig Olsen krympet denne her. Den er like god, men...ikke helt seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. august 2023 #107736 Del Skrevet 18. august 2023 Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): Nå har Hennig Olsen krympet denne her. Den er like god, men...ikke helt seg selv. Mindre til dyrere pris. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. august 2023 #107737 Del Skrevet 18. august 2023 Cid skrev (19 minutter siden): Mindre til dyrere pris. Akkurat denne var på litt salg, men ja du har rett. Alt går opp i pris og hvis de ikke velger det, så går produktet ned i størrelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. august 2023 #107738 Del Skrevet 18. august 2023 49 minutter siden, Hoppetaujenta said: Nå har Hennig Olsen krympet denne her. Den er like god, men...ikke helt seg selv. Jeg syntes at den var liten nok fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. august 2023 #107739 Del Skrevet 18. august 2023 (endret) 28 minutter siden, Cid said: Mindre til dyrere pris. I følge Hoppe går pengene rett i lomma til kongefamilien. Kanskje ting blir bedre nå som Hoppe blir dronning, jeg håper på det! Endret 18. august 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. august 2023 #107740 Del Skrevet 18. august 2023 SVK skrev (10 minutter siden): Jeg syntes at den var liten nok fra før. Ja, den var i grunnen det. SVK skrev (9 minutter siden): I følge Hoppe går pengene rett i lomma til kongefamilien. Kanskje ting blir bedre nå som Hoppe blir dronning, jeg håper på det! Vi skal få til en utlufting av gjeldende regler og så vatrer vi størrelsene tilbake igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå