Cid Skrevet 17. august 2023 #107641 Del Skrevet 17. august 2023 Entern skrev (8 minutter siden): 🛻🦡💰 🏍️🏨 Entern skrev (9 minutter siden): Det var en kjempegod ide Ordet kom med der! 😀😀😀 Må sies at Grevlingen helst vil at tante @Cid skal ha brudekjole med lårkort skjørt men det kan sikkert kombineres👰🏻♂️ Den emojien var forstyrrende 🤨 Entern skrev (8 minutter siden): Så fint å se at romantikken blomstrer🧔🏻🦡❤️ 🏃♂️ Boetica skrev (2 minutter siden): Denne tråden går i 140 km/t Ja inn og ut 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. august 2023 #107642 Del Skrevet 17. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja det stemmer 🤣🤣🤣 Døgnåpen og godt besøkt 🤠Hoppe må pusse opp alle flater i tråden snart, og skifte det elektriske anlegget. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. august 2023 #107643 Del Skrevet 17. august 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Ja inn og ut 😅 🤨🥸🐷 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. august 2023 #107644 Del Skrevet 17. august 2023 Entern skrev (18 timer siden): Jeg syntes også den passet fint til Hoppe😊 Tusen takk. Du er jo en skikkelig kunstner jo... Kjempefint bilde, som får meg til å tenke på et frodig, populært design på kopper, tallerkener og fat på søttitallet en gang? Husker ikke hva det het, men du lager fint bilde og har nå fått egen mappe på min Hoppemaskin...sånn i tilfelle det kommer flere og pm`en min virker og alt er vel. Hoppen ble en smule oppildnet ved tanken på stor kunst nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. august 2023 #107645 Del Skrevet 17. august 2023 Boetica skrev (3 minutter siden): Døgnåpen og godt besøkt 🤠Hoppe må pusse opp alle flater i tråden snart, og skifte det elektriske anlegget. Det er herved delegert til strøm og malingsfolkene på KG og jeg sa bare at send regningen til Cid og gemalen for de har mengder av sånt i madrassene. De sa det var greit. Dessuten har jeg jammen meg fått nytt og fint bilde som bakgrunn. Jeg bare nevner det altså... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. august 2023 #107646 Del Skrevet 17. august 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Tusen takk. Du er jo en skikkelig kunstner jo... Kjempefint bilde, som får meg til å tenke på et frodig, populært design på kopper, tallerkener og fat på søttitallet en gang? Husker ikke hva det het, men du lager fint bilde og har nå fått egen mappe på min Hoppemaskin...sånn i tilfelle det kommer flere og pm`en min virker og alt er vel. Hoppen ble en smule oppildnet ved tanken på stor kunst nå. Har han skaffet seg en kurator nå? ☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. august 2023 #107647 Del Skrevet 17. august 2023 Ehh... *host-hark* 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. august 2023 #107648 Del Skrevet 17. august 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): frodig, populært design på kopper, tallerkener og fat på søttitallet en gang? H Figgjo flint hadde flere serviser med stiliserte blomstermotiv. Nostalgi 🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. august 2023 #107649 Del Skrevet 17. august 2023 Cid skrev (9 minutter siden): 🏍️🏨 Den emojien var forstyrrende 🤨 🏃♂️ Ja inn og ut 😅 Ja det er deg i brudekjole 👰🏻♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. august 2023 #107650 Del Skrevet 17. august 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Tusen takk. Du er jo en skikkelig kunstner jo... Kjempefint bilde, som får meg til å tenke på et frodig, populært design på kopper, tallerkener og fat på søttitallet en gang? Husker ikke hva det het, men du lager fint bilde og har nå fått egen mappe på min Hoppemaskin...sånn i tilfelle det kommer flere og pm`en min virker og alt er vel. Hoppen ble en smule oppildnet ved tanken på stor kunst nå. Tusen takk Hoppe😊❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. august 2023 #107651 Del Skrevet 17. august 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Figgjo flint hadde flere serviser med stiliserte blomstermotiv. Nostalgi 🥰 Jeg liker sånne kopper, kjøpte en til fattern en gang den var grønn og hvit og veldig fin💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. august 2023 #107652 Del Skrevet 17. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Tusen takk Hoppe😊❤️ Bare hyggelig and ai luv It! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. august 2023 #107653 Del Skrevet 17. august 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Det er herved delegert til strøm og malingsfolkene på KG og jeg sa bare at send regningen til Cid og gemalen for de har mengder av sånt i madrassene. De sa det var greit. Dessuten har jeg jammen meg fått nytt og fint bilde som bakgrunn. Jeg bare nevner det altså... så koselig 💚💚💚💚 blomstene passet veldig fint til deg 😊👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. august 2023 #107654 Del Skrevet 17. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Bare hyggelig and ai luv It! Så glad du likte bildet 😊💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. august 2023 #107655 Del Skrevet 17. august 2023 Åhh...nå må jeg forflytte meg bort til kjøkkenet for Herr Fjordland roper og bærer seg der ute. "MÅ KOMME NÅ MED EN GANG!" ...så da må jeg vel det da. Snakkes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. august 2023 #107656 Del Skrevet 17. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Åhh...nå må jeg forflytte meg bort til kjøkkenet for Herr Fjordland roper og bærer seg der ute. "MÅ KOMME NÅ MED EN GANG!" ...så da må jeg vel det da. Snakkes. Kos deg med maten 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. august 2023 #107657 Del Skrevet 17. august 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Jeg liker sånne kopper, kjøpte en til fattern en gang den var grønn og hvit og veldig fin💚 De er veldig fine. Mye sprelsk formgiving på den tiden ☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. august 2023 #107658 Del Skrevet 17. august 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): De er veldig fine. Mye sprelsk formgiving på den tiden ☺️ Enig 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. august 2023 #107659 Del Skrevet 17. august 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Enig 😊👍 Jeg har dette superkule etter mamma og pappa 🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. august 2023 #107660 Del Skrevet 17. august 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Jeg har dette superkule etter mamma og pappa 🥰 Så glad i de der 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå